2021-05-01, 20:46
Medlem
Anonym396s avatar
''Jag tycker inte Adrian förtjänar Madeleine och det försöker jag hålla till mig själv även om det är svårt''

Jag älskar Emelie
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wolfies
Adrian sa igår att han inte vill ge Madde falska förhoppningar därför tar han ett steg bak. Madde är dum som springer efter honom, Nardos vill bara visa Madde att hon är mer än det, handlar ej om att hon är kär i Adrian.

Snälla... titta nästa gång hon och Adrian pratar. Kärleken fullkomligt LYSER i hennes ögon. Man måste vara blind om man inte kan se att Nardos är asförälskad i honom.
Adrian bad också Madde att ge henne en puss igår.. =falska förhoppningar
Dessutom VISSTE inte Adrian att Madde och resten såg deras "tittarfrågor" igår.
Medlem
Citat:
Adrian sa igår att han inte vill ge Madde falska förhoppningar därför tar han ett steg bak. Madde är dum som springer efter honom, Nardos vill bara visa Madde att hon är mer än det, handlar ej om att hon är kär i Adrian.

Precis👍👍👍
2021-05-01, 20:48
Medlem
Jag tål inte Emelie! Jag tror definitivt att hon har känslor för Adrian.
2021-05-01, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dizzi
Jag förstår att Nardos skyddar han, hon vet och har den bästa relationen med han. Seriöst Madde är ju blåst han har aldrig varit intresserad och kommer inte bli intresserad. Att hon är kär är gör i helvete inte hans fel. Det är galet hur jävla sjukt hela situationen är från Maddes håll.

Då kan han för helvete inte säga, " efter huset"
Såklart man får förhoppningar, hur jävla dum är du
Medlem
Anonym396s avatar
Usch för Nardos. Äckliga apflicka.

Emelie borde ej ta denna diskussion med Nardos då hon ej är genuin för Nardos har spenderat flera dagar och fester med att snacka skit bakom Maddes rygg.
Medlem
xrlpyts avatar
Återigen är DC på ett trött jävla snack i ett rum som har sin egen kamera, när festen pågår i vardagsrummet.. visst, det finns en kamera där med, men utzoomad till fucking Jupiter och med dassigt ljud.
Medlem
julita55s avatar
Citat:

synd att hon inte märker att han manipulerar och utnyttjar henne och hennes fans..
2021-05-01, 20:50
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Bra att Emelie säger att Madde är i en jobbig situation när Adrian säger att han inte vill göra något i huset.

Madde vill mer och hon måste stå på god fot med Adrian i huset i hopp om att de kanske kan dejta på utsidan.

Adrian är vidrig som inte kan dissa henne.

Han kan inte prata klarspråk för som Emelie säger, han vill både äta kakan och ha den kvar och därför släpper han inte henne helt. Han är en riktig fegis! Hon är så pricksäker när hon säger att AD är ego och hon repeterar det som vi har spekularat i.
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
''Jag tycker inte Adrian förtjänar Madeleine och det försöker jag hålla till mig själv även om det är svårt''

Jag älskar Emelie
Emelie stiger igen. Jag gillade henne från början (när hon blev mobbad av Tess), men efter det har hon sjunkit på min lista. Men som sagt, nu är hon uppe i topp tillsammans med Simon, före Tanja.
Medlem
wolfiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Då kan han för helvete inte säga, " efter huset"
Såklart man får förhoppningar, hur jävla dum är du
Han sa han kan gå på en dejt med Madde utanför huset.
Hans definition av dejt: gå på middag och se ifall dem klickar.
Medlem
Citat:

Jag älskar Emelie

Hon är rätt grinig ibland.
Och hon har inte haft energi på ett tag, särskilt inte efter att Joel drog.
Men hon är fan alltid ärlig. Och hon står upp för sina vänner.
Hon hade varit mycket populärare idag om hon inte lagt sig i och försökt rädda Madde mod Pedram när nomineringen stod mellan dom.
Hon är grinig (med ett redigt bitchface), men jag skulle nog lita mer på henne som vän än de flesta andra i huset.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in