2021-05-01, 09:26
Medlem
Ghandis avatar
FÖRMIDDAG
- Brev om att tittarna röstar när temat ska ta slut

- Emelie får hemligt uppdrag

EFTERMIDDAG/KVÄLL
- Tal till nationen - Emelie, Adrian och Dennis

- Tävling om hamburgermeny

- Temafest "Tjuv och polis"

NU har dom ÄNDRAT från mc donalds till hamburger fest. LOOOOOOL LOOOL
2021-05-01, 09:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Nardos: min teori är att hon alltid behövt ha ett mycket hårt skal, att hon alltid behövt skrika för att höras och att hon inte har så många nära relationer.

I huset har hon kommit nära, det finns människor där som bryr sig om henne på riktigt och hon har nog kommit att tycka om många av dem fast hon inte trodde det skulle kunna bli nåt annat än yta.

Som jag ser henne har hon tonat ner sig betydligt även om hon skriker mycket. Hon verkar sårbar och tar illa vid sig när någon är arg på henne. Det är såklart för att hon bryr sig.

Hon verkar lugnare av att inte ständigt vara på sin vakt, men också mer melankolisk. Det gör ibland ont att fästa sig vid människor.

Lilla Narnia har växt så mycket under dessa veckor, jag är beredd att säga att hon är den som utvecklats mest. Hon får gärna komma tvåa efter världens bästa Tanja.

>>BB är perfekt för Nardos. De andra kan inte fly från henne samt säga vad de egentligen tycker om henne.
2021-05-01, 09:30
Avstängd
de ändrade hahaaaha
2021-05-01, 09:30
Medlem
1754s avatar
Enligt Narnia själv så kände hon att dom inte var ensamma i huset, och att hon därmed ville utmana sig själv och sova ensam ute i vardagsrummet.
2021-05-01, 09:34
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
FÖRMIDDAG
- Brev om att tittarna röstar när temat ska ta slut

- Emelie får hemligt uppdrag

EFTERMIDDAG/KVÄLL
- Tal till nationen - Emelie, Adrian och Dennis

- Temafest "Tjuv och polis"

NU har dom ÄNDRAT från mc donalds till hamburger fest. LOOOOOOL LOOOL

Dom läste nog här efter att jag skrev att det var fattigt, bastard burger eller babas är 100x bättre än fattiga donken, finns oxå burger mansion, bun meat bun, burger king, brödernas, i närheten så varför just donken när de fucking fick det för 2-3 dagar sen?
2021-05-01, 09:36
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Pedram är nog fan det mest patetiska idioten jag sett i BB! Hans patetiska skrikande, låter som en liten flicka och överdramatiska utspel! Antingen som badass ortenkille eller vrålapa i bikten när han inte får som han vill! På riktigt? Adam hade berättat om oskarsstatyetten i livesändningen och skickat in den! Han var bäst på att sätta deltagarna on the spot, så de fick veta att vi SER ALLT!
Ja Peddot är verkligen en fascinerande mix av extremt feg råtta och århundradets jävla gnällspik som alltid dryper av självömkan vid minsta lilla motgång! 😂 Den stora ortengangstern med knogjärn och allt! 🤣

Och egentligen är det ju enbart passande med dom senaste årens menlösa jävla PK-stolpskott till "programledare", med tanke på kvaliteten på själva programmet!

Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Jag klarar verkligen inte att tillskriva Nardos någon högre intelligens eller tankeförmåga öht, det går bara inte! Adrian däremot, en riktigt, riktigt obehaglig typ.

Vi måste vara många som ställer samma frågor så de verkligen tar med dem, exempelvis:

1. Varför förhör du de i huset men delar inte med dig ett dugg om dig själv?
2. Varför manipulerar du andra till att fixa mat mm till dig?
3. Varför flyr du allt som har med hushållssysslor att göra och låter de andra göra allt men pikar andra om att diska osv?
4. Varför hetsar du de andra att göra saker men står själv i bakgrunden och tittar på?
Perfekt formulerat Blaisen! Skicka frågorna!
2021-05-01, 09:36
Avstängd
dom har inte diskat ett skit xD
2021-05-01, 09:40
Medlem
Ghandis avatar
Emelies hemliga uppdrag borde va : Få Adrian o madde att kyssas Eller hångla. INTE pussas.
2021-05-01, 09:48
Medlem
Hydraulslangens avatar
Kan någon med Instagram skicka en fråga till Emelie varför hon riggade tävlingen så Tanja vann över Simon? 😁

FYI, skiter fullständigt i hennes svar är ju Simons reaktion man vill se. 🙂
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-05-01 kl. 10:05.
2021-05-01, 09:51
Avstängd
in med fittbrevet nu biggan ni är fan segare än NARDOS
2021-05-01, 09:53
Medlem
Judith vågar plötsligt jävlas nu när det bara är 2 lill-brorsor kvar.
Småaktigt.
2021-05-01, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
hur går det ihop att steff gillar honom o tess....?

det är inte en bra sak för dom att stå bakom dådant beteende. Dom faller otroligt i folks ögon.

Varför blanda in Steffi i Simons beteende?
De gillar varandra, men hon behöver väl inte stå bakom allt han gör för de?
Igår la Steffi upp stories, som hon sedan tog bort där hon sa att Simon borde skärpa sig, så där håller jag inte med om att de skulle sjunka i folks ögon..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in