2021-05-01, 16:30
Medlem
Vad pratar ni om för lag

ska det vara tävling

ska de äta harakirikorv

va

uppdatera en moder som precis vaknade från en powernap och varken vet vad hon heter eller vilket år det är TACK
2021-05-01, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Cmore gör reklam för ett nytt program, Dino Deluxe.
Låter trevligt. Man kanske ska byta.

Vet inte vad det är men jag kan tänka mig att titta på allt annat än detta.

Nu börjar Adrian och prata om mat igen. Var väl inte så länge sedan de åt?

Nä, snart korkar jag upp vinet. Den här tävlingen ska bli så spännande!
2021-05-01, 16:32
Medlem
basiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Herregud vad underbart det vore! Hoppas gud är på vår sida nu. Var indelning gjord av BB? Lyssnade bara med ett halvt öra så hängde inte riktigt med. BB vill verkligen få Simon att bli riktigt jävla lack!

Var indelat utifrån onsdagens tävling.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coorling
Vill verkligen se nardoz äta harakirikorven

Hon kommer att säga att hon är allergisk 😁
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av htsolna08
simon, nardos, adrian och judith kommer inte käka nån harakirikorv..

öh jo dem kommer förlora så det skriker om det speciellt i den fysiska tävlngen där dompa och adrian kommer dominera
2021-05-01, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Äh, ta det lite manana nu så som Ojudith sagt. Skojar givetvis, det är helt sjukt att de mest okunniga personerna ska lära ut saker de inte behärskar.

hahaha I hear you girl! Jaa det är riktigt frustrerande att lyssna på faktiskt, meeen jag ska försöka att släppa det för man kan ju ändå inte förmedla det till dem, men hade jag varit där inne hade det blivit en rejäl uppläxning: NEJJJJJJJJJJJJJJJJJ, FY, SCHAS på er när ni håller på och skriker ut felaktigheter som att ni sitter på svaret trots att ni är ute o cyklar utan stödhjul...!!!!
Medlem
Ghandis avatar
Varför äter Nardos nu?????????????????

har hon inte tagit in att det blir hamburger meny till dom sen.....
Eller harakiri korv till dom............

Sen är det kanske tveksamt om det verkligen blir så att dom måste äta karakirikorv, en riktig alltså.
För hur ska dom kunna ha fest sen efter det...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Vad pratar ni om för lag

ska det vara tävling

ska de äta harakirikorv

va

uppdatera en moder som precis vaknade från en powernap och varken vet vad hon heter eller vilket år det är TACK

dem fick brev om en hambuerger tävling simon och peddi som inte var med på festen eller vad det var få anordna tävlingen förlorarna får äta harakirikorven

lagen är

simon nardos judith madde

peddi dompa adrian emelie tanja
2021-05-01, 16:34
Medlem
SphincterAnis avatar
15.000 sidor
2021-05-01, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Vad pratar ni om för lag

ska det vara tävling

ska de äta harakirikorv

va

Det vinnande laget får bööörgers och förlorarna ska äta harakirikorv. Simon och Pedram är de som styr upp tävlingen.
2021-05-01, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
15.000 sidor

helt sjukt förra året trodde man aldrig den tråden skulle slås men vilken jävla kross
2021-05-01, 16:36
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SwEaXe
Blir trött igen när man inte tittat helt på liven och uttrycker sig. Såhär var det. Judith dompa Tanja satt och käka, dompa och Judith började prata om att maddes mat var borta (den Simon tog).
Tanja backade Simon och sa han har inte snott den han hittade den bara.☺️ Sen försöker Judith gång på gång nämna donken påsen och säger tur det inte var donken som någon ”hitta” då hade det blivit ett jävla liv.
Judith vill ha Tanjas åsikt och hon säger att hon inte bryr sig, hon väljer vad hon vill lägga sin näsa i blöt över.. Judith jämför då händelserna och Tanja säger att hon är medveten om att det är dubbelmoral men att hon inte bryr bryr sig.

Så njaa inget skitsnack bara sanningen endast. vill vända det till att Tanja skulle pratat om Simon så hade hon haft all jävla RÄTT efter hur snorungen behandlat henne!

Menade nog Judith här då jag tyckte hon ältade detta hela tiden och Tanja stod bakom Simon där på ett sätt, det hörde jag men det är ju sån Tanja är. Hon gör ingen höna av en fjäder. Hon och Simon har rett ut allt och därför tröttsamt att Judith går dit igen. Hon börjar bli jävligt jobbig men det börjar dra ihop sig nu och hon vet att Simon och Tanja står nära varandra "trots" hans utåtagerande häromdagen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in