2021-05-01, 01:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Tycker det är ganska trevligt med deras tjejkväll och skönt att slippa Nardos show för en gångsskull.
Finns tyvärr inte så mycket att välja på. Försökte med uppdragsrummet men de låg och sov.
2021-05-01, 01:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Du ville ju precis se det så varför klaga nu
Jag klagar inte. Undrar bara.
2021-05-01, 01:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Kring det här med maten eller? Lustigt att de bara ser Simons dubbelmoral isf? Detta är varför jag vill att Pedram ska åka ut för Judith håller honom om ryggen vad än han gör. När Simon gör något då ska det yttras minsann. Nej jag tycker det är så orättvist och dubbelmoralen kommer ju från alla håll då vissa bara ser en persons fel men blundar för andras!

Blir trött igen när man inte tittat helt på liven och uttrycker sig. Såhär var det. Judith dompa Tanja satt och käka, dompa och Judith började prata om att maddes mat var borta (den Simon tog).
Tanja backade Simon och sa han har inte snott den han hittade den bara.☺️ Sen försöker Judith gång på gång nämna donken påsen och säger tur det inte var donken som någon ”hitta” då hade det blivit ett jävla liv.
Judith vill ha Tanjas åsikt och hon säger att hon inte bryr sig, hon väljer vad hon vill lägga sin näsa i blöt över.. Judith jämför då händelserna och Tanja säger att hon är medveten om att det är dubbelmoral men att hon inte bryr bryr sig.

Så njaa inget skitsnack bara sanningen endast. vill vända det till att Tanja skulle pratat om Simon så hade hon haft all jävla RÄTT efter hur snorungen behandlat henne!
Senast redigerad av SwEaXe 2021-05-01 kl. 01:49.
2021-05-01, 01:49
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZM81
Logiskt. Varje gång vi tänker på något som redan har hänt, eller (eventuellt) kan hända, tappar vi nuvarande ögonblick - hjärnan kan bara hantera en sak i taget. Ju äldre vi blir, desto fler "gamla" saker finns det som vi plocka upp igen (samtidigt som tankar om framtiden inte var viktiga när vi var exempelvis 15-20).

Förklarar tröttheten också. En brutal mix av nutid, dåtid och framtid.
Tack som fan för förklaringen!

Har faktiskt diskuterat det här några gånger med polare och arbetskamrater, men ingen har någonsin kommit med nåt som ens avlägset påminnde ett seriöst eller överhuvudtaget intelligent svar. 🙂
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-05-01 kl. 01:52.
2021-05-01, 01:51
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Luilv-
Fan vad skönt att det finns någon annan som förstår mig i detta! Simons närmast därinne har varit Tanja och Judith men precis som du säger att det är just Tanja som ryker den från honom när han vänligt gick fram och lät dom lukta som är det stora problemet. Han var ju lugn tills Tanja och Dompa kom ut och frågade "om maten var god". Sjukt osmakligt enligt mig och jag förstår att Simon blir sur. Med hans diagnoser så kommer det ut HELT fel. Jag tror att han antydde att Tanjas beteende var "Smuts" inte att hon var det. Men vilket som så hoppas jag att han får lugna ner sig kommande vecka och kan få en bekräftelse. Han har ju faktist inte fått ett brev ännu hemifrån som alla andra har fått.

Jo han har fått brev hemifrån. Det stod bland annat att hans mamma önskade att han inte skulle visa "prinskorven" i tv så ofta.
2021-05-01, 01:51
Medlem
1754s avatar
Hade dom onanerat i vasken i slussen, eller vad?
2021-05-01, 01:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Varför i helvete tog de poolkameran till uppdragsrummet? Badrummet kunde de tagit istället idioter!

INGEN som orkar förklara varför Adrian förhör Nardos?

Nardos har betett sig "som en annan person" idag. Något som kändes fel/annorlunda när Nardos dansade (och kollade på sig själv i spegeln) tidigare under kvällen. Under frågestunden levererade hon plötsligt "Lidingö-i". Karaktärsförändring. Miljonen närmar sig, "nu snackar vi" (dags att växla upp).

Adrian är inte den enda som undrar.
2021-05-01, 01:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396

Årets produktion känns sååå fattig. Vilket är sjukt då allt kändes så billigt förra året. Hur fan kan det bli värre detta år när de inte ens behövde byta hus mellan säsonger samtidigt som de är medvetna om corona? TV4 har förstört detta totalt med denna fattiga produktion och med favoriseringen av Nardos.

WORD!
Och allt supande försöker de dölja med hur dålig produktionen eg är!
Sopor!
2021-05-01, 01:53
Medlem
Ja han är spion, Madde, om du inte har märkt det än.
Senast redigerad av Virgo1 2021-05-01 kl. 02:09.
2021-05-01, 01:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Tack som fan för förklaringen!

Har faktiskt diskuterat det här några gånger med polare och arbetskamrater, men ingen har någonsin kommit med nåt som ens avlägset påminnde ett seriöst eller överhuvudtaget intelligent svar. 🙂

Ett enkelt "test": Om du tänker innerligt på det ögonblick i ditt liv då du mådde som bäst/var som lyckligast, kan du samtidigt se/höra allt som sker i omgivningen?

En rejäl utmaning för alla BB-deltagare. När de tänker på allt som fick dem att må bra innan de äntrade huset riskerar de att må dåligt (Joel är ett exempel). När de tänker för mycket på miljonen/tävlingen/konkurrensen kan de också må dåligt (Emelie). Kolla på Tanja och Judith, alltid glada.
2021-05-01, 01:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Luilv-
Fan vad skönt att det finns någon annan som förstår mig i detta! Simons närmast därinne har varit Tanja och Judith men precis som du säger att det är just Tanja som ryker den från honom när han vänligt gick fram och lät dom lukta som är det stora problemet. Han var ju lugn tills Tanja och Dompa kom ut och frågade "om maten var god". Sjukt osmakligt enligt mig och jag förstår att Simon blir sur. Med hans diagnoser så kommer det ut HELT fel. Jag tror att han antydde att Tanjas beteende var "Smuts" inte att hon var det. Men vilket som så hoppas jag att han får lugna ner sig kommande vecka och kan få en bekräftelse. Han har ju faktist inte fått ett brev ännu hemifrån som alla andra har fått.

Men snälla Tanja har aldrig varit Simons närmaste, aldrig enligt honom hade han kunnat skicka ut Tanja med huvet före så hade han gjort de. Han nominerar henne inte för att han själv inte vill riskera att sitta mot henne. Han är en av dom som vart vidrigast mot henne där inne så synd om Simon är det tyvärr inte!
2021-05-01, 02:01
Medlem
137MGs avatar
Det är så tydligt att Adrian stör sig på Emelie för hon inte trippar på tå för honom som alla andra. Fattar inte hur så många inte ser igenom honom. Hur han spelar intresserad av Madde för att ha henne som allierad. Tål inte människan

Börjar gilla Madde mer och mer när hon inte svansar efter och ältar Adrian.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in