2020-11-11, 09:46
Avslutad
Asså.. drack en flaska 250ml igår och så somna jag typ inte utan halvsov drömvaken sådär mellan sova o drömma som man kan bli, i dag är jag helt segt typ skönare bääng än jag var igår det slog aldrig ordentlig asså hur länge håller det här ens
Citera
2020-11-30, 03:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sebastiano
Asså.. drack en flaska 250ml igår och så somna jag typ inte utan halvsov drömvaken sådär mellan sova o drömma som man kan bli, i dag är jag helt segt typ skönare bääng än jag var igår det slog aldrig ordentlig asså hur länge håller det här ens
var glad att du överlevde... (om du inte har tolerans)

ja du hehe kan hålla ett tag. cocce höll typ en hel dag för mig och då tog jag inte i närheten av samma dos som du XD
Citera
2020-11-30, 10:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av muilak
var glad att du överlevde... (om du inte har tolerans)

ja du hehe kan hålla ett tag. cocce höll typ en hel dag för mig och då tog jag inte i närheten av samma dos som du XD

Noll tolerans men gjort det flera gånger dödligt dos på etylmorfin är långt mycket högre iaf för en fullvuxen man

Men ja nej jag uppskattade inte alls ruset bara låg o klia o var oskön
Citera
2020-12-06, 14:13
Medlem
Skog-mans avatar
Funkar det att röka i folie eller glaspipa eller liknande när man inte har så mycket kvar?
Citera
2020-12-06, 14:40
Medlem
Skog-mans avatar
Eller blöta en cigg med det?
Citera
2020-12-15, 23:32
Medlem
Riksdalerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vrövhål
Personer som har problem med gallvägarna bör undvika höga doser av Cocillana.
Även personer som inte har dylika problem kan få kramper i gallvägarna vid höga doser, vilket leder till olidliga smärtor

Vad jag märkte kan även dem som har problem med gallvägarna och mag/tarmsjukdomar köra på sålänge dem äter en stadig måltid innan.

Första gången körde jag 15 ml på tom mage, det var ett misstag.

Andra gången körde jag 15 ml med mat i magen och då fungerade det precis som det skulle och fick inga kramper i gallvägarna.
Citera
2020-12-17, 05:31
Medlem
Riksdalerns avatar
Med mer erfarenhet så rekommenderar jag inte högre doser än 30-40 ml på ett dygn, klådan och förstoppningen blir sjukt jobbig, klådan sitter i 14-16 timmar och förstoppningen sitter i över ett dygn.

Även fast du känner att du behöver mer för att mildra hostan så håll dig till max 30-40 ml, börjar klådan bli för jobbig vänta 4-5 timmar innan nästa dosering men dosera inte en hög dos vid det tillfället.

För er som har haft nässelfeber vet nog vad jag pratar om.

Kör personligen nu bara på 25 ml på ett dygn, tar dock 25 ml på en gång då 10 ml var för lite för mig för att mildra hostan, viktigt att smygtesta sig fram och hitta den där perfekta balansen.
Citera
2021-03-24, 15:25
Medlem
cabbe55s avatar
tog 50ml och det kändes riktigt bra, man måste inte överdriva, det är bara vissa personer som kan omvandla etylmorfin till morfin, så för alla funkar det inte

tyckte det var ganska skönt låg i sängen och hade drömmar fast jag var vaken och väldigt mysigt i kroppen, men föredrar tramadol då man blir pigg samtidigt väldigt underbart, för mig har det räckt att ta 100mg och känt i flera timmar på det , väldigt inviduellt hur man påverkas av opiater tror inte det handlar om vikten så mycket eftersom jag ligger på 85kg men behöver bara små doser
Citera
2021-03-26, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cabbe55
tog 50ml och det kändes riktigt bra, man måste inte överdriva, det är bara vissa personer som kan omvandla etylmorfin till morfin, så för alla funkar det inte

tyckte det var ganska skönt låg i sängen och hade drömmar fast jag var vaken och väldigt mysigt i kroppen, men föredrar tramadol då man blir pigg samtidigt väldigt underbart, för mig har det räckt att ta 100mg och känt i flera timmar på det , väldigt inviduellt hur man påverkas av opiater tror inte det handlar om vikten så mycket eftersom jag ligger på 85kg men behöver bara små doser
Rättare sagt är det ett fåtal personer av den vita rasen som saknar enzym helt för metabolismen till morfin (drygt 8%), sedan så påverkas ju såklart alla olika då man har olika mycket av enzymet i kroppen, vissa metaboliserar bättre, andra sämre. Etylmorfin är snäppet vassare än kodein, men väldigt likt, skulle säga kanske 5-10% skillnad, ingenting man riktigt märker om man hade kört blindtest på 200mg etylmorfin vs 200mg kodein.
Citera
2021-05-01, 16:10
Medlem
Kan jag dricka några dl ur en flaska som gick ut 2019?
Citera
2021-05-01, 16:34
Medlem
sweetlovelydeaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashhash
Kan jag dricka några dl ur en flaska som gick ut 2019?
Ska inte vara några som helst problem! Så länge flaskan varit stängd och allt det där.
Citera
2021-05-01, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sweetlovelydeath
Ska inte vara några som helst problem! Så länge flaskan varit stängd och allt det där.

Det har den inte. Den har suttit halvfull i mitt kylskåp
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in