2021-04-30, 16:31
Medlem
xrlpyts avatar
Men varför fattar de inte på vilket sätt Simon är rolig när han är irriterad och dålig förlorare? Jag tyckte han var skitkul när han satt och kokade över att ha fått fel på frågan om Madde, och drog en massa (helt orimliga) exempel på frågor och svar som var övernitiska eller rena kuggfrågor.

Det handlar givetvis inte (som Nardos verkade tro nyss) att det är roligt att Simon häver ur sig förolämpningar när han blir arg.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Men jag fattar inte... han har varit tydlig med ”inte i huset, sen får vi se hur det känns”. Oavsett hur många som frågat har han sagt samma sak.

Hur kan något vara oklart???

Jag vet inte faktiskt... Antar att dom inte kan tänka klar där inne och inser att det är en värld utanför
Jag gillar Madde och hoppas innerligt att den tiden hon är kvar inte fortsätter prata om honom och att hon kan fokusera på sig själv.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ekot3
Ja, om hon hade varit en kille skulle det vara ett jävla ståhej. Man kan inte peka finger på Maddes beteende heller egentligen. Ibland kan det vara svårt att kontrollera sina känslor och där inne blir det nog på en nivå som vi inte kan förstå. Det viktigaste är att Adrian definitivt inte leker med Maddes känslor, hon leker med sina egna.

Jag vet inte men det är riktigt obehagligt med människor som inte fattar även hur förälskade de än är det finns gränser på hur korkad man kan bli. Dessutom Madde är 33 år och borde veta bättre.
2021-04-30, 16:32
Medlem
Emelie är INTE glad just nu över Dompa lööövs svar
2021-04-30, 16:32
Medlem
Ridnes avatar
Emelie alltså....
Nu säger hon att Dompa leker med hennes känslor för att han inte ser en relation mellan de två på utsidan?! Vad har hon själv sagt i veckor då? Han är en douche men hon tycker att det är kul att mysa i huset.. att det inte kommer bli nåt mer bla bla bla
Men NU "leker han med hennes känslor"? Nej jag pallar inte alltså..
2021-04-30, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Men varför fattar de inte på vilket sätt Simon är rolig när han är irriterad och dålig förlorare? Jag tyckte han var skitkul när han satt och kokade över att ha fått fel på frågan om Madde, och drog en massa (helt orimliga) exempel på frågor och svar som var övernitiska eller rena kuggfrågor.

Det handlar givetvis inte (som Nardos verkade tro nyss) att det är roligt att Simon häver ur sig förolämpningar när han blir arg.
Simon är ett svin och jag fattar inte hur han kan få vara kvar
2021-04-30, 16:33
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Han vill nog verkligen inte ha den psykopaten emot sig

Det måste vara det och detta är så markant hur Pedram sätter sig på de höga hästarna där man ser tydligt vem som styr och ställer på ett jävligt negativt sätt och drar med sig resten. Han beter sig som en gängledare!
2021-04-30, 16:34
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Emelie är INTE glad just nu över Dompa lööövs svar
Jag tror Dennis gillar Emelie men vill inte göra henne obekväm i TV.

Alla kan inte vara som Madde

EDIT: Tycker Emelie borde vara ärlig med Dennis.
2021-04-30, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Kommer ju inte hända fast hon säger det..
Nej det kommer ta en fylla och ett snack med Dompa så kommer hon springa till Adrian och kyssa honom i köket
2021-04-30, 16:35
Medlem
Mouchinos avatar
Är det bara stora BB som får fest ikväll?
2021-04-30, 16:35
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Simon är ett svin och jag fattar inte hur han kan få vara kvar
Lugna ner dig.
2021-04-30, 16:36
Avslutad
Bra att Simon städar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera