2021-04-27, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Varför vill ni att lilla BB ska få straff?

Dom fick ju in brev tidigare idag att vi tittare ska bedöma vilka som är roliga att titta på. När lilla BB hittar på lite bus som lillebrorsor så ska vi väl inte straffa dom?

Det här var ju kul att kolla på tycker jag 😂
Det är egentligen bara Adrian jag vill ska få ett straff. Men övriga kan få lida bara för att han ska få lida.
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Okej, jag vet att jag tjatar och låter bitter, men ett lämpligt straff till Adrian för att han ideligen skall gå på toaletten vore tre toalettbiljetter per dag. Övrig tid får han köra vuxenblöja
Jag röstar för 👍
Medlem
basiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gorbag
Jag håller med. Han ska ut så fort minsta chans ges, Pedram och till och med Nardos kan få vänta.

100%
Medlem
Citat:

Dom fick ju in brev tidigare idag att vi tittare ska bedöma vilka som är roliga att titta på. När lilla BB hittar på lite bus som lillebrorsor så ska vi väl inte straffa dom?

Håller med! Äntligen lite roligare tv än de brukar bjuda på
Medlem
lillaflippens avatar
Pedram verkar tro detta är på liv och död. När han stod där vid grinden hade han samma hånflin i fejset som när han bråkade med Tess.

Herregud, det är ju en lek, med lite bus bara
Medlem
Ge dom straff nu för helvete! Skillnad på folk o folk..
2021-04-27, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barooos
Asså folket... Ärligt talat hur kan vi ha kvar en varelse som Adrian? Gillade honom i 3 dagar sen har han bara sjunkit och sjunkit för varje dag han försöker göra så att Dompa och Judith bryter mot regler, fjantar runt och hetsar gång på gång, Han är mitt mål att få ut.

Lovar dig att du inte är ensam med det målet! Peddot o Adrian aka papegojknullaren står högst upp på min måste ut-lista!
Problemet är väl att Adrian bara suttit löst en gång då han blev auto-nominerad o annars lyckas bli immun varje vecka...o inte så troligt att han blir nominerad av de.m i huset eftersom han glider runt under radarn..
Medlem
pukkas avatar
Fan vad oskön juddith börjar bli
Medlem
Mouchinos avatar
Även om AD inte var den som plundrade på drickat och snacks så har han väl druckit och ätit av det som baxades antar jag?
Medlem
basiss avatar
Citat:
Pedram verkar tro detta är på liv och död. När han stod där vid grinden hade han samma hånflin i fejset som när han bråkade med Tess.

Herregud, det är ju en lek, med lite bus bara

Det där hånflinet ger mig kalla kårar...
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Kolla vad stöddig Pedram är men undrar om han skulle vara lika kaxig om han fick byta med någon nu?

Vore ömäjsing att byta ut Peddot mot Dompa
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:

För att straffa Emelie, Nardos och Judith GIVETVIS!! 🙂

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in