Dom fick ju in brev tidigare idag att vi tittare ska bedöma vilka som är roliga att titta på. När lilla BB hittar på lite bus som lillebrorsor så ska vi väl inte straffa dom?
Det här var ju kul att kolla på tycker jag 😂
Det är egentligen bara Adrian jag vill ska få ett straff. Men övriga kan få lida bara för att han ska få lida.
Okej, jag vet att jag tjatar och låter bitter, men ett lämpligt straff till Adrian för att han ideligen skall gå på toaletten vore tre toalettbiljetter per dag. Övrig tid får han köra vuxenblöja
Dom fick ju in brev tidigare idag att vi tittare ska bedöma vilka som är roliga att titta på. När lilla BB hittar på lite bus som lillebrorsor så ska vi väl inte straffa dom?
Håller med! Äntligen lite roligare tv än de brukar bjuda på
Asså folket... Ärligt talat hur kan vi ha kvar en varelse som Adrian? Gillade honom i 3 dagar sen har han bara sjunkit och sjunkit för varje dag han försöker göra så att Dompa och Judith bryter mot regler, fjantar runt och hetsar gång på gång, Han är mitt mål att få ut.
Lovar dig att du inte är ensam med det målet! Peddot o Adrian aka papegojknullaren står högst upp på min måste ut-lista!
Problemet är väl att Adrian bara suttit löst en gång då han blev auto-nominerad o annars lyckas bli immun varje vecka...o inte så troligt att han blir nominerad av de.m i huset eftersom han glider runt under radarn..
För att straffa Emelie, Nardos och Judith GIVETVIS!! 🙂