2021-04-30, 16:23
Medlem
NU verkar Madde ha förstått iallafall!
Bra
2021-04-30, 16:23
Medlem
Vad tjuvlyssnade Adrian på nu? Hörde inte vad Madde sa
2021-04-30, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
NU verkar Madde ha förstått iallafall!
Bra
Hörde inte vad hon sa? Vad sa hon?
2021-04-30, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Hörde inte vad hon sa? Vad sa hon?

Typ "nu vet jag hur det ligger till och får backa, inte mer med det "
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pnugknugen
Hahahah. Alltid missar du allt juice men den här gången kunde du allt sova i lugna ro.
Hahah är det sant??? FAN vad skönt att höra. Det var en välbehövlig powernap för min lille skalle, så bra att jag inte missade värsta elden
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
AD kan säga det rakt ut iställer för att linda in det."Jag har inga känslor för Madde" punkt slut! Då kan hon inte tolka det till något annat.
Precis! Jätteenkelt. Men han "lindar" in och vägrar ge ett rakt svar. Bullshit om någon framtid utanför huset. Hon är för gammal för honom. Hans framtida tjejj 10 bast yngre. Barn ev då han fyllt 50 och "lekt" av sig med sina polare. Och Madde inte option.
2021-04-30, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Alltså hur stört är detta, AD ser inte Pedrams dramaqueen beteende? Allt för att hålla varandra om ryggen! Ingen ser Pedrams outbursts?
Han vill nog verkligen inte ha den psykopaten emot sig
2021-04-30, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dizzi
Håller helt med har sett Maddes beteende från första början hur på hon var i början och sen hur hon inte har fattat , fast han gång på gång visat att han har noll intresse i henne. Adrian kan inte rå för att en tjej springer efter han. Hade det varit en kille som varit som Madde herregud vilket liv det hade blivit på sociala medier etc. Men lilla Madde ska tydligen få hålla på hursomhelst? Hon är ju blåst.

Ja, om hon hade varit en kille skulle det vara ett jävla ståhej. Man kan inte peka finger på Maddes beteende heller egentligen. Ibland kan det vara svårt att kontrollera sina känslor och där inne blir det nog på en nivå som vi inte kan förstå. Det viktigaste är att Adrian definitivt inte leker med Maddes känslor, hon leker med sina egna.
2021-04-30, 16:27
Medlem
Citat:
Kommer ju inte hända fast hon säger det..
2021-04-30, 16:29
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Pedram är favoritkillen för alla killar samt Judith och Tanja. Är förmodligen nr 3-4 på Nardos lista.
Det är bara Emelie som ogillar honom. Madde är den han är längst ifrån.

Ja och därför har de överseende med allt han gör och för att han har vaggat in dem i den destruktiva formen av respekt genom att manipulera. De vågar inte! Är som ett gäng och Pedram är den som bestämmer och de gör allt han ber om och håller med allt han säger. Blir han sne och vill jävlas med någon/några så måste de andra känna likadant och alla följer med. Han kallade Nardos för diktator under Militärveckan men den störste diktatorn är Pedram själv.
2021-04-30, 16:30
Medlem
Citat:

Men jag fattar inte... han har varit tydlig med ”inte i huset, sen får vi se hur det känns”. Oavsett hur många som frågat har han sagt samma sak.

Hur kan något vara oklart???
2021-04-30, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ekot3
Ja, om hon hade varit en kille skulle det vara ett jävla ståhej. Man kan inte peka finger på Maddes beteende heller egentligen. Ibland kan det vara svårt att kontrollera sina känslor och där inne blir det nog på en nivå som vi inte kan förstå. Det viktigaste är att Adrian definitivt inte leker med Maddes känslor, hon leker med sina egna.

Det han sa nu där inne hade han kunnat säga till henne för längesen. Exakt de orden, ”När jag märker att hon känner för mycket så backar jag”. Till Madde sa han senast ”vi fortsätter som vi gjort”. Han vet ju EXAKT vad Madde känner, säg åt henne då. Men nej, han är ett rövhål som inte kan vara ärlig till henne.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in