2021-04-27, 00:12
Medlem
RayOfLights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Citronfjeril
Jag har också fått den känslan! Hon visar sällan hela kroppen på bild, har uppenbarligen gått upp i vikt, lägger upp minimalt med inlägg om alkohol (något som förut hände jämt) och är väldigt hemlighetsfull runt ny lägenhet etc.
Nu ska man förstås ta allt som offentliga personer säger om sitt privatliv med en nypa salt, men i den här intervjun går hon ändå in på rätt mycket detaljer om lägenhetsplanerna och framtiden med B
https://www.elle.se/lifestyle/sandra-beijer-flyttar-planer-bjorn/7475004
Planerar köpa en lägenhet i Stockholm
Hon och B har i dagsläget inga planer på att flytta ihop pga jobb i olika städer
Hittar hon ingen lägga snabbt kommer hon bo i Göteborg tills det löser sig
Citera
2021-04-30, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Citronfjeril
Jag har också fått den känslan! Hon visar sällan hela kroppen på bild, har uppenbarligen gått upp i vikt, lägger upp minimalt med inlägg om alkohol (något som förut hände jämt) och är väldigt hemlighetsfull runt ny lägenhet etc.

Också märkt detta! Känns som att hon lägger upp klassiska bilder på sig själv som man gör innan man berättat om sin graviditet: endast nyckelben och uppåt / iförd stora skjortor (kan inte komma ihåg att hon någonsin burit såhär mycket overzied skjortor som inte är instoppade?) / i aningen skumma eller forcerade poser / några som skulle kunna vara äldre / med ryggen mot kameran.
Citera
2021-04-30, 15:39
Medlem
RayOfLights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bambib
Också märkt detta! Känns som att hon lägger upp klassiska bilder på sig själv som man gör innan man berättat om sin graviditet: endast nyckelben och uppåt / iförd stora skjortor (kan inte komma ihåg att hon någonsin burit såhär mycket overzied skjortor som inte är instoppade?) / i aningen skumma eller forcerade poser / några som skulle kunna vara äldre / med ryggen mot kameran.
Hehe, ja jag börjar bli benägen att hålla med, trots att jag varit rätt tveksam till alla gravidspaningar tidigare här i tråden. VÄLDIGT många ryggbilder när de går runt Frankrike. Om hon inte trollar med oss på FB :-D
Men stämmer detta, så är det väl ändå en rätt otippad grej med tanke på deras boendesituation och att de bara varit ihop nåt år?
Citera
2021-04-30, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RayOfLight
Hehe, ja jag börjar bli benägen att hålla med, trots att jag varit rätt tveksam till alla gravidspaningar tidigare här i tråden. VÄLDIGT många ryggbilder när de går runt Frankrike. Om hon inte trollar med oss på FB :-D
Men stämmer detta, så är det väl ändå en rätt otippad grej med tanke på deras boendesituation och att de bara varit ihop nåt år?

Jag tänker snarare att tajmingen är rätt bra, med tanke på deras ålder och att de verkar så kära och rätt för varandra. Kanske inte planerat, men inte heller ovälkommet (slutat med p-piller och ser vad som händer, typ). Boendesituationen är väl det som talar emot..
Citera
2021-04-30, 17:21
Medlem
Problemet med boendet. Tror jag att de löser för stunden att de först bor i Björns hyresrätt som ligger på markplan. Om de inte har funnit en bostadsrätt på markplan eller med hiss. Eller ett hus.
Problemet med Sandras fina bostad är att den ligger på våning 4 med utan hiss.
Vilken ort det blir. Så antar jag att Sandra är inte främmande att flytta från Stockholm.
Det kan till och med bli till ett annat land.
Kanske är det Frankrike? 😉
Citera
2021-04-30, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RayOfLight

Hm. Är kluven där. Varför inte egentligen? Ja, de har bara varit tillsammans ett år men de verkar ju som att de gillar varandra väldigt mycket & är rätt seriösa? Och sen kanske man kan tänka sig att det inte var 100% planerat, men tänker bara att hon ju faktiskt är 37 snart och vad man än säger så kommer man ju inte ifrån att det snart (för de allra flesta kvinnor) skulle vara för sent? Sen kanske det är tvärt om, ganska logiskt att man vill flytta till ett större hem eller åtminstone byta till en ny miljö inför att man ska få sitt första barn. Det är ju då många lämnar citylivet & flyttar ut på landet eller liknande. De kanske bara tänker göra det på ett lite annorlunda sätt, typ ha "varsin" lägenhet, en i Stockholm & en i gbg & sen skifta lite? Bara spekulationer från en uttråkad, hon kanske bara trollar oss som du sa alternativt att jag läser in för mycket...
Citera
2021-04-30, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SingSing
Problemet med boendet. Tror jag att de löser för stunden att de först bor i Björns hyresrätt som ligger på markplan. Om de inte har funnit en bostadsrätt på markplan eller med hiss. Eller ett hus.
Problemet med Sandras fina bostad är att den ligger på våning 4 med utan hiss.
Vilken ort det blir. Så antar jag att Sandra är inte främmande att flytta från Stockholm.
Det kan till och med bli till ett annat land.
Kanske är det Frankrike? 😉

Men hon ska ju sälja sin lgh! Ligger ute till försäljning nu. Så tror isf att hon flyttar tillfälligt till Gbg.
Citera
2021-04-30, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av neonnela
Men hon ska ju sälja sin lgh! Ligger ute till försäljning nu. Så tror isf att hon flyttar tillfälligt till Gbg.
Varför tror du hon säljer sin bostad?
Är det att hon är "trött" att gå samma spår i bostaden?
Som jag skrev innan är problemet om man får en baby är att gå alla fyra våningarna med matkassar och dylikt utan hiss.
Citera
2021-04-30, 21:06
Medlem
Ursäkta mig.
Jag råkade feltolka dig.
Angående om bostad.
Citera
2021-05-01, 12:05
Medlem
Hon är 100% gravid, ingen tvekan om saken. Tycker det är rätt mysigt att de inte gått ut med det än!
Citera
2021-05-01, 14:33
Medlem
RayOfLights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bambib
Hm. Är kluven där. Varför inte egentligen? Ja, de har bara varit tillsammans ett år men de verkar ju som att de gillar varandra väldigt mycket & är rätt seriösa? Och sen kanske man kan tänka sig att det inte var 100% planerat, men tänker bara att hon ju faktiskt är 37 snart och vad man än säger så kommer man ju inte ifrån att det snart (för de allra flesta kvinnor) skulle vara för sent? Sen kanske det är tvärt om, ganska logiskt att man vill flytta till ett större hem eller åtminstone byta till en ny miljö inför att man ska få sitt första barn. Det är ju då många lämnar citylivet & flyttar ut på landet eller liknande. De kanske bara tänker göra det på ett lite annorlunda sätt, typ ha "varsin" lägenhet, en i Stockholm & en i gbg & sen skifta lite? Bara spekulationer från en uttråkad, hon kanske bara trollar oss som du sa alternativt att jag läser in för mycket...
Allt du säger låter väldigt rimligt. Jag glömmer ibland att Sandra börjar närma sig 40-strecket och dessutom är det här väl första gången hon är ihop med en snubbe som faktiskt verkar vara redo (och mogen?) att ha en mer seriös relation med henne.

Detta och pandemin har säkert fått henne att omvärdera saker och därför är hon mer öppen för att skaffa barn numera. Dessutom kan hon inte resa på samma sätt just nu och jag har alltid haft känslan av att en anledning till att hon varit tveksam till barn är att det skulle begränsa hennes rörlighet.

Men nu har hon insett att det funkar bra för henne att vara mer av en hemmakatt som inte måste festa och resa jämt.
Senast redigerad av RayOfLight 2021-05-01 kl. 14:36.
Citera
2021-05-02, 12:59
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fife
Hon är 100% gravid, ingen tvekan om saken. Tycker det är rätt mysigt att de inte gått ut med det än!

Håller med. Hon är på smällen! Bara ryggbilder och bara öl till killen. I vanliga fall dricker hon ju massa vin när hon är i Frankrike.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in