2021-05-02, 21:56
Medlem
farlings avatar
Jag tror att en graviditet är rent önsketänkande från er sida.
Senaste månaden finns det massvis med bilder på henne framifrån i likadana outfits som hon alltid haft. Det finns också bilder ftån tillfällen då hon dricker alkohol, bl.a. med Elsa och Victor.
Att hon har gått upp i vikt pratade hon om redan förra året, och menade att det kom sig av att hon är kär och att de gillar att käka goda grejer - inget konstigt alls.
Bilderna bakifrån förklarar hon med att de är en kombo av att Björn gillar att fota så, hon är osminkad och inte vill visa sin bleka nuna samt att hon vissa gånger ej haft munskydd och inte orkat med diskussion om det.

Är helt säker på att om det blir aktuellt med barn så kommer de att gå ut med det.
Citera
2021-05-03, 11:41
Medlem
Durochmolls avatar
Jag börjar också mer och mer tvivla på gravidspekulationerna. Det känns inte riktigt hennes stil att bli gravid med en kille som hon bara känt i ca 1 år, utan mer planerad graviditet efter en relation på 5+ år.
Citera
2021-05-03, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RayOfLight
Hehe, ja jag börjar bli benägen att hålla med, trots att jag varit rätt tveksam till alla gravidspaningar tidigare här i tråden. VÄLDIGT många ryggbilder när de går runt Frankrike. Om hon inte trollar med oss på FB :-D
Men stämmer detta, så är det väl ändå en rätt otippad grej med tanke på deras boendesituation och att de bara varit ihop nåt år?

En annan tänkbar teori än graviditet är kanske att hon inte känner sig bekväm i sin kropp efter att ha gått upp i vikt. Hon var ju tidigare öppen med att hon varit väldigt vikt- och smalfixerad.
Citera
2021-05-03, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farling
Senaste månaden finns det massvis med bilder på henne framifrån i likadana outfits som hon alltid haft. Det finns också bilder ftån tillfällen då hon dricker alkohol, bl.a. med Elsa och Victor.
Att hon har gått upp i vikt pratade hon om redan förra året, och menade att det kom sig av att hon är kär och att de gillar att käka goda grejer - inget konstigt alls.
Bilderna bakifrån förklarar hon med att de är en kombo av att Björn gillar att fota så, hon är osminkad och inte vill visa sin bleka nuna samt att hon vissa gånger ej haft munskydd och inte orkat med diskussion om det.

Är helt säker på att om det blir aktuellt med barn så kommer de att gå ut med det.

Från min sida är det definitivt önsketänkande! Har följt Sandra i över 10 år och det skulle vara så kul att se henne i en ny roll. Plus att hon förmodligen skulle få ett skitgulligt barn.

Inget av de ”tecken” som listats är något bevis för eller mot någon graviditet. Förstås. Och är man gravid kan man ju fortfarande posera med vinglas tex, eller dricka alkoholfritt som ser likadant ut, och en mage behöver ju inte synas förrän ett tag in i graviditeten.

Mina misstankar bygger bara på en känsla, som naturligtvis kan vara helt fel. Men det är mest att det känns som att hon har varvat ner eller vad man ska säga. Ledigare kläder, färre vinflaskor på bild, mer myskvällar med film och godis etc. Men det kan förstås ha andra förklaringar.
Citera
2021-05-03, 20:29
Medlem
hjärtansfröjds avatar
Med det senaste inlägget på bloggen kanske den här graviddiskussionen kan dö sin förtjänta död? Första bilden = definitivt o-gravid.
Citera
2021-05-03, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hjärtansfröjd
Med det senaste inlägget på bloggen kanske den här graviddiskussionen kan dö sin förtjänta död? Första bilden = definitivt o-gravid.
Hm, svarta tights, framifrån ovan navel.
Tänker på Kenza hur hon döljde första graviditeten att "suga" in magen.
Hon visade senare hur hon gjorde då hon stog i bikini!
Nu är det så att en del kvinnor har en bakåtlutande livmoder som gör att magen inte blir så stor i början av graviditeten.
Jag kan förstå om kvinnan inte vill visa öppet i början av graviditeten. Pga att det görs en hel del fosterundersökningar samt man kan ha det jobbigt med en del personer i släkt mm runt om sig.
För mig är bilden från hennes blogg inte definitivt att hon är inte gravid. Snarare att hon är det.
Men jag kan ha fel.
Men många saker tyder på det.
Önsketänkande?
Kanske.
Man vill alltid tro på lyckliga saker.
Som man säger inom sagans värld.
Citera
2021-05-03, 22:44
Medlem
RayOfLights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farling

För mig kvittar det om hon är gravid eller inte, blev mest fascinerad av tanken på att hon ev skulle vara gravid under så, för henne, otypiska omständigheter.

För mig framstår nämligen Sandra som väldigt mån om sin personliga frihet, samtidigt som hon gillar att planera och strukturera sitt liv i detalj. Två egenskaper som
inte är direkt kompatibla med en graviditet under rådande omständigheter. Men vem vet? Konstigare säker har ju hänt!
Citera
2021-05-04, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SingSing
Hm, svarta tights, framifrån ovan navel.
Tänker på Kenza hur hon döljde första graviditeten att "suga" in magen.
Hon visade senare hur hon gjorde då hon stog i bikini!
Nu är det så att en del kvinnor har en bakåtlutande livmoder som gör att magen inte blir så stor i början av graviditeten.
Jag kan förstå om kvinnan inte vill visa öppet i början av graviditeten. Pga att det görs en hel del fosterundersökningar samt man kan ha det jobbigt med en del personer i släkt mm runt om sig.
För mig är bilden från hennes blogg inte definitivt att hon är inte gravid. Snarare att hon är det.
Men jag kan ha fel.
Men många saker tyder på det.
Önsketänkande?
Kanske.
Man vill alltid tro på lyckliga saker.
Som man säger inom sagans värld.

Självklart kan det vara önsketänkande! Eller det är väl alltid spännande med den här typen av skvaller, "är hon, är hon inte" osv...men håller med dig, jag tycker inte heller att den bilden säger så mycket? Tänker även på hur individuellt det är med gravidmagar, exempelvis la Sofia Wood upp en bild från när hon var gravid första gången i v. 12 och den var enorm, samtidigt som en nära släkting till mig inte berättade för någon förrän i vecka 25, och då var den fortfarande liten och extremt lätt att dölja!
Citera
2021-05-04, 15:01
Medlem
Era tossor. Man ser att bilden är photoshoppad vid magen, kolla linngen på t-shirten. Det är ett hack i den? Dessutom är det den enda bilden där originalstorleken är 1500x1000 istället för 6240x4160.
Citera
2021-05-04, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kukenibotten
Era tossor. Man ser att bilden är photoshoppad vid magen, kolla linngen på t-shirten. Det är ett hack i den? Dessutom är det den enda bilden där originalstorleken är 1500x1000 istället för 6240x4160.

Haha next level snok detta

Men hon redigerar väl alla sina bilder? Med filter osv
Citera
2021-05-04, 16:08
Medlem
RayOfLights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hjärtansfröjd
Oavsett om Sandra är gravid eller inte så ska man aldrig glömma att hon är ett kommunikationsproffs som jobbar med väldigt uttänkta narrativ i sin blogg. På det sättet är hon och Isabella L väldigt lika, med skillnaden att Sandra har mer kontroll över sitt liv och därmed är ännu mer noga med hur hon framställer saker.

Denna bild publicerades efter att hon fått kommentarer om att folk på FB spekulerade ifall hon var gravid plus att flera undrade över alla ryggbilder. Så det är ingen random bild, utan ett statement till alla som spekulerar.

Och precis som flera påpekat valde hon inte en bild i profil eller där det på andra sätt klart framgår att hon inte är preggers. Utan en mer tvetydig bild, där en gravidmage inte syns så lätt pga svarta tajts plus att bilden är tagen rakt framifrån.

Så antingen vill hon att folk ska fortsätta gissa, eller så är hon helt enkelt med barn, men tänker vänta med att outa det på bloggen tills hon har berättelsen klar.
Citera
2021-05-07, 13:53
Medlem
Börjar fundera på om hon driver med alla oss som tror hon är gravid efter det senaste samarbetet där hon ska visa upp en klänning, men bara sitter och gömmer magen bakom en bok?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in