2021-04-29, 15:04
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sthlm0821
M*rie Richards*n och J*cob *klund.
Är han så himla rolig av sig ?
Citera
2021-04-29, 15:09
Medlem
muneys avatar
Citat:
Vafaaaan!?
Citera
2021-04-29, 15:27
Medlem
Citat:

Dom är nog mer kända som skådisar än som TV-personligheter.
Citera
2021-04-29, 15:36
Medlem
mjukmjukares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oliveira
Jag ser ingen korrelation alls.

Jag tror jag inser vad du inte ser.

Citera
2021-04-29, 18:29
Citat:

Detta tror jag är mycket mer rimligt. Förstår inte varför så många snöat in på PROGRAMLEDARE bara för att det står TV-personlighet. Båda två är främst kända från serier som gått på TV.

Jag hittade en intervju i Svensk Dam med kvinnan där vissa uttalanden ger mig en MYCKET konstig känsla om man läser det med dessa glasögon:

Citat:
M och J blev ett par under scenskoletiden och gifte sig 2008. De har ofta talat om hur mycket de bråkar, men M säger ömt att de älskar varandra oerhört starkt.

– Våra duster rensar luften, som en urladdning med blixtar och dunder och sedan klarnar det upp.

Hon visar med händerna hur deras relation går i en rörelse; ihop, isär, och ihop igen.

Till och från talar vi om att gå i parterapi, men det har vi aldrig gjort. Kanske blir det av framöver!

Det smärtar mig att säga det men så här uttrycker sig en kvinna som blir misshandlad. Textbook.
Citera
2021-04-29, 18:44
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Khabat
Detta tror jag är mycket mer rimligt. Förstår inte varför så många snöat in på PROGRAMLEDARE bara för att det står TV-personlighet. Båda två är främst kända från serier som gått på TV.

Jag hittade en intervju i Svensk Dam med kvinnan där vissa uttalanden ger mig en MYCKET konstig känsla om man läser det med dessa glasögon:

Det smärtar mig att säga det men så här uttrycker sig en kvinna som blir misshandlad. Textbook.

Ja, det håller jag med om. En misshandlad kvinna kan definitivt säga nåt sånt. Men stämmer beskrivningen i artikeln på Stoppa Pressarna in på Jacob? Jag känner inte till honom så bra.
Mannen, som medverkat i flera tv-succér, är framgångrik, rolig och levererar gärna rappa kommentarer.
Citera
2021-04-29, 18:48
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Ja, det håller jag med om. En misshandlad kvinna kan definitivt säga nåt sånt. Men stämmer beskrivningen i artikeln på Stoppa Pressarna in på Jacob? Jag känner inte till honom så bra.
Mannen, som medverkat i flera tv-succér, är framgångrik, rolig och levererar gärna rappa kommentarer.
Om "vafan" är rappt går ju att diskutera.
Citera
2021-04-29, 19:00
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RollonHomie

O ja. Du har så rätt.

Men kan man vara känd för att leverera rappa kommentarer på film eller TV-serie? Eller gäller det bara TV-studio framför publik?
Citera
2021-04-29, 19:03
Medlem
Docklands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Är han så himla rolig av sig ?

Tramsgissning
Citera
2021-04-29, 19:08
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner

Om man ska bygga en skvallrig skvallerartikel kring honom så tror jag absolut att det är ord man skulle kunna använda. Ju mer jag ser med henne och hör hur hon pratar så stärks min tro på detta i alla fall, sitter i utstrålningen så har varit kontrollerad länge antagligen.
Citera
2021-04-29, 19:22
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RollonHomie
Jakob Eklund är ju knappast känd för att leverera snabba repliker.
Så lägg ner det spåret.
Och Marie Rickardsson lever väl i ett lyckligt äktenskap med Jan Malmsjö.
Och Jan Malmsjö är väl så gammal och orkeslös så han inte en ens orkar misshandla sig själv.
Så lägg ner det spåret också...
Senast redigerad av Rimbert 2021-04-29 kl. 19:26.
Citera
2021-04-29, 19:28
Medlem
Mangelinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Jakob Eklund är ju knappast känd för att leverera snabba repliker.
Så lägg ner det spåret.
Och Marie Rickardsson lever väl i ett lyckligt äktenskap med Jan Malmsjö.
Och Jan Malmsjö är väl så gammal och orkeslös så han inte en ens orkar misshandla sig själv.
Så lägg ner det spåret också...
Jan Malmsjös fru heter Marie Göranzon 🤓
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in