2021-04-29, 09:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blah blah Blah
Eftersom detta rykte är så bisarrt,så beslutade jag mig att kontakta en kvinnlig bekant som jobbar inom TV4-sekten.Hon är en modern kvinna,som aldrig missar ett tillfälle att framföra sin åsikt...
Svaret jag fick,var att hon aldrig hört talas om detta...Vilket gjorde mig ännu mer förvirrad...

Varför gjorde det dig förvirrad?
Citera
2021-04-29, 09:11
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skittapicka
Hade Helenius pryglat frugan hade det stått i varenda skvallerblaska men tom de ser det som oseriöst skvaller.

Ingen törs om det inte finns offentliga bevis på detta. Den här tråden blir väl likadan som den om kända swingersparet som också verkar bli olöst.
Citera
2021-04-29, 09:14
Medlem
carlpetersen73s avatar
Inte ett uns närmare svaret, så detta sorterar jag in under hitte-på.
Citera
2021-04-29, 09:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222

Person 1 frågar Person 2 om ett rykte som författats av en no-namer som brukar hitta på skit. Person 2 säger att hen inte vet något om ryktet och Person 1 blir helt förvirrad.

Inte undra på att corona går på högvarv i Sverige.
Citera
2021-04-29, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Jag blev förvirrad av att hon inte,enligt henne.Hört talas om detta skvaller.
Antingen florerar detta bara på FB och SP...Eller så ligger det jätte,jättestora locket på inom TV4..
Citera
2021-04-29, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blah blah Blah
Jag blev förvirrad av att hon inte,enligt henne.Hört talas om detta skvaller.
Antingen florerar detta bara på FB och SP...Eller så ligger det jätte,jättestora locket på inom TV4..

Enligt min mening är allt påhittat från SP:sida. Vill du ha exempel på vilken skit de hittar på och skriver så läs om vad de skrivit om Patrik Ekvall. Det är under all kritik och de förlorad det lilla uns av förtroende som fanns hos mig 😡😡
Citera
2021-04-29, 11:07
Medlem
Milldues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mangelina
Svårt att veta utan att ens veta vem det är. Men R*nee Nyb*rg blev ju misshandlad även i sitt tidigare förhållande...

Mer troligt..

Kvinnor som "misshandlats" tenderar att bli misshandlade igen av någon anledning. Förmodligen är de jobbiga att leva med eftersom man efter man ger sig på dem.. Men det är inte PK svaret i dagens samhälle.. Då har de bara haft "oturen" att träffa våldsamma män.

Många av dessa offer till kvinnor söker sig till just den typen av män av någon anledning.. Så det finns en god chans att det är någon som tidigare haft dessa problem.
Citera
2021-04-29, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milldue
Mer troligt..

Kvinnor som "misshandlats" tenderar att bli misshandlade igen av någon anledning. Förmodligen är de jobbiga att leva med eftersom man efter man ger sig på dem.. Men det är inte PK svaret i dagens samhälle.. Då har de bara haft "oturen" att träffa våldsamma män.

Många av dessa offer till kvinnor söker sig till just den typen av män av någon anledning.. Så det finns en god chans att det är någon som tidigare haft dessa problem.
Det är inte för att de är jobbiga utan för att de dras till fel personer. Ofta har de en trasig uppväxt.
Citera
2021-04-29, 13:20
Medlem
tempeZZts avatar
Även i det här fallet var det ju många som pekade ut DH:

(FB) Underhållningsprofil känd från TV utreds för våldtäkt

Stoppa Pressarna var ursprunget även då.
Citera
2021-04-29, 13:57
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nisse26
Inte mer seriös än gamla ”Vänt i häcken”. Pladder för mentalt vingliga.
Klart är att pedofilen Federley fortfarande suttit i Bryssel och haft makten om inte SP tog tag i saken. Någon nytta gör dom trots allt. Läser du Aftonabladet t,ex är du fullproppad med skit och lögner samt mörkande av viktiga händelser. Som idag när denna vänsterblaska knappt nämnde Pisaresultatet och dess bluff. Jag kommer fortsätta glutta in på SP och ta det som behövs med en nypa salt. Att inte Helenius gått ut i media förvånar mest och då tänker jag "ingen rök utan eld".
Citera
2021-04-29, 14:47
Medlem
M*rie Richards*n och J*cob *klund.
Citera
2021-04-29, 14:54
Medlem
JamesFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sthlm0821
M*rie Richards*n och J*cob *klund.

Now we talking