Citat:
Hon städar i äktenskapet, vill ha en transformerad SD och vill ha bort bröllopsdatum. Han tackar för lektionerna och skiter säkert blankt i att ändra sig.
Han lyder dock direktiv och väntar.
Hon slåss och hon ska återupprätta kärnfamiljen.
Detta framgår klart och tydligt när hon uppger vad skilsmässan innebär till olika personer. Det är mer av karaktär paus och att han inte är pålitbar kopplat till LW varav hennes tidigare regler inte hjälpt.
Hon vill inte på villkors vis att han ska sälja huset.
Han kan inte hålla fingrarna i styr men hennes version är snarare att LW är syndabocken.
Därav resa för att slippa henne och återförenas utan orosmomentet LW.
Under tiden så är JS funktionell.
Han cachar, han ligger med henne, han lyssnar, han tröstar och är allmänt foglig och lojal.
Att hon ser honom som trevlig, sympatisk och en bra person betvivlar jag inte och han lever väl på hoppet likt LW gjorde.
Dock är HD mer tydlig från start att SD är den häst hon vill satsa på men spinner samtidigt som en kattunge och lockar med sex och roliga äventyr.
Hon säger att hon saknar SD för att han förstår hennes problematik, vilket mycket väl kan härröra till hennes psykiska besvär.
Jag tror inte hon är så lugn som hon förefaller utåt, att gå på krossat glas är väl ett exempel.
Hon visar många tecken på passiv aggressivitet så det är lätt att missa det som kokar under ytan.
Det pyser dock fram emellanåt (kan hon bara försvinna från alla jag känner, kan hon försvinna för alltid, hoppas hon är död) och både JS och chefen beskriver att hon avskyr LW, andra nämner ilska - och jag säger överfixerad och snudd på paranoid för att hon är förblindad av hat. Nästgårds ligger hämnd och det ses efter mordet via att ta hennes cacher.
Han lyder dock direktiv och väntar.
Hon slåss och hon ska återupprätta kärnfamiljen.
Detta framgår klart och tydligt när hon uppger vad skilsmässan innebär till olika personer. Det är mer av karaktär paus och att han inte är pålitbar kopplat till LW varav hennes tidigare regler inte hjälpt.
Hon vill inte på villkors vis att han ska sälja huset.
Han kan inte hålla fingrarna i styr men hennes version är snarare att LW är syndabocken.
Därav resa för att slippa henne och återförenas utan orosmomentet LW.
Under tiden så är JS funktionell.
Han cachar, han ligger med henne, han lyssnar, han tröstar och är allmänt foglig och lojal.
Att hon ser honom som trevlig, sympatisk och en bra person betvivlar jag inte och han lever väl på hoppet likt LW gjorde.
Dock är HD mer tydlig från start att SD är den häst hon vill satsa på men spinner samtidigt som en kattunge och lockar med sex och roliga äventyr.
Hon säger att hon saknar SD för att han förstår hennes problematik, vilket mycket väl kan härröra till hennes psykiska besvär.
Jag tror inte hon är så lugn som hon förefaller utåt, att gå på krossat glas är väl ett exempel.
Hon visar många tecken på passiv aggressivitet så det är lätt att missa det som kokar under ytan.
Det pyser dock fram emellanåt (kan hon bara försvinna från alla jag känner, kan hon försvinna för alltid, hoppas hon är död) och både JS och chefen beskriver att hon avskyr LW, andra nämner ilska - och jag säger överfixerad och snudd på paranoid för att hon är förblindad av hat. Nästgårds ligger hämnd och det ses efter mordet via att ta hennes cacher.
"vill ha en transformerad SD" haha! ja du HD lycka till med att lackera ett genomruttet äpple och tro att det ska smaka Golden delicious...
Han har väl tutat i henne att hon inte klarar ett förhållande med nån annan, precis som han gjorde med LW.
Förnekelsen måste vara total om man satsar på nån som hånat ens kropp och personlighet framför älskarinnan.
Eller så handlar det inte om SD. Det handlar om att hon vill vinna och visa alla att han valde henne tillslut...
Du har rätt i att det starka patologiska hatet pyser fram...
Det där med glaset är jag dock övertygad om att SD skulle kunna provocera fram hos Dalai Lama.
Även om jag också tror att HD har en annan sida hemma.
En sida som SD påhejad av SOA och BA fått henne att tro att ingen annan skulle stå ut med.
men nån dag eller tre så funkar det ju! ser att de var nere i skåne trakten i bokskogarna där och loggade och slog läger för natten där ,, så antagligen därifrån fotot är taget