Men jutidh din jävla rövslickare. Ingen där inne är sur seriöst! Ni planerar ju fucking bus. Förstår att du är kär i Tanja men sitt inte och säg att du försöker läxa upp de i lilla rummet för de klagar för mycket. Ni om någon grät under Militärveclan för ni blev "förnedrade"
Jag tror det är Adrian, Simon och Dompa som får flest poäng och blir nominerade denna vecka. Sex poäng var till Adrian och Simon, fem poäng till Dompa.
Emelie, Madde och Pedram får alla tre poäng var.
Frågan är ju då om tittarna återigen får bestämma vem som blir den fjärde eller om det enbart är tre som nomineras. Kanske ska hoppas på tre och att vi för första gången får chansen att rösta ut någon.
Blaha-blaha jag vet ej. Vill ha ut Adrian snarast. Några tankar???
Och jauug PAKTAR ääntää. Jag sPeKuLeRaR som sagt enbart och sKa InTe TaS pÅ aLlVaR.
Börjar faktiskt tröttna på Tanjas inställning. Vad nån än föreslår för regler tycker hon att det är för hårt och taskigt.
Varit inne max 15 minuter totalt. Händer ju nada! 👎👎👎
Börjar faktiskt tröttna på Tanjas inställning. Vad nån än föreslår för regler tycker hon att det är för hårt och taskigt.
Hon va ju min vinnare för typ 3 veckor sen! Nu är hon verkligen inte det! Så grå deltagare