2021-04-28, 17:26
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
Mest verklighetsfrånvända människa i denna tråd denna "psykologen", tur att ingen tar hennes delirum-åsikter som sanningar iaf, hon har ju kallat honom alla möjliga hemska saker i denna tråd, men det har hon ju gjort med de flesta så jag hoppas INTE han tar åt sig om han får se något av det.

Håller så med dig! Obehagligt är ordet. Spännande hur många titlar personen har men ändå är en sån värdelös människokännare.

Som tur är verkar Jolle komma ut till så mycket kärlek<3
2021-04-28, 17:27
Medlem
burialhexs avatar
"Big brother" försöker vara sjysta
"Lillebror" tar allt personligt och ska förstöra för "big brother" vilket gör att "big brother" försöker vara ännu sjystare.

Så sämst tema. De skulle kört som förra året istället att det är Riktiga big brother som bestämmer allt förutom när de kommer till mat och alkohol som t.ex "vill ni dela med er av pizzan till lillebror?" Och lillebror får se på skärmen hur de resonerar. Dörren in till lilla bb är låst dygnet runt förutom när de har rast.
2021-04-28, 17:28
Medlem
BONBON SPEKULEEERAR.

Jag tror det är Adrian, Simon och Dompa som får flest poäng och blir nominerade denna vecka. Sex poäng var till Adrian och Simon, fem poäng till Dompa.

Emelie, Madde och Pedram får alla tre poäng var.

Frågan är ju då om tittarna återigen får bestämma vem som blir den fjärde eller om det enbart är tre som nomineras. Kanske ska hoppas på tre och att vi för första gången får chansen att rösta ut någon.

Blaha-blaha jag vet ej. Vill ha ut Adrian snarast. Några tankar???

Och jauug PAKTAR ääntää. Jag sPeKuLeRaR som sagt enbart och sKa InTe TaS pÅ aLlVaR.
2021-04-28, 17:30
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
"Big brother" försöker vara sjysta
"Lillebror" tar allt personligt och ska förstöra för "big brother" vilket gör att "big brother" försöker vara ännu sjystare.

Så sämst tema. De skulle kört som förra året istället att det är Riktiga big brother som bestämmer allt förutom när de kommer till mat och alkohol som t.ex "vill ni dela med er av pizzan till lillebror?" Och lillebror får se på skärmen hur de resonerar. Dörren in till lilla bb är låst dygnet runt förutom när de har rast.

Glöm inte att det är 7-års gräns på BB. Tanken är att barnen skall titta på detta i sällskap av en vuxen inte tvärtom som det är här i tråden
2021-04-28, 17:31
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
BONBON SPEKULEEERAR.

Jag tror det är Adrian, Simon och Dompa som får flest poäng och blir nominerade denna vecka. Sex poäng var till Adrian och Simon, fem poäng till Dompa.

Frågan är ju då om tittarna återigen får bestämma vem som blir den fjärde eller om det enbart är tre som nomineras. Kanske ska hoppas på tre och att vi för första gången får chansen att rösta ut någon.

Och jauug PAKTAR ääntää. Jag sPeKuLeRaR som sagt enbart och sKa InTe TaS pÅ aLlVaR.

Helt fel, som vanligt
2021-04-28, 17:32
Medlem
Citat:
BONBON SPEKULEEERAR.

Du är ett genus!
2021-04-28, 17:33
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jedi1975
Jag är ganska säker på att hon går till final också. Vi är inne i ett forum där man kan skriva av sig lite, därav "romanen".
Ja, hon kommer säkert sitta där i slutet av maj, gapandes och oförstående.

"E jag i finaaal ööh, YEEEEEYY öhh fattarja öhh?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Håller så med dig! Obehagligt är ordet. Spännande hur många titlar personen har men ändå är en sån värdelös människokännare.

Som tur är verkar Jolle komma ut till så mycket kärlek<3

Utan att fråga nåt om personen, är det tillåtet att fråga vilka titlar som det refereras till? (Om nån vill svara förstås).
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Oroa er inte allihopa, Moder är standupkomiker så hon kan avgöra detta.

Förminska inte min Moder!! Det roligaste vi har.
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IknewIT
Du är ett genus!
Hahaha.
"genus"
2021-04-28, 17:34
Medlem
basiss avatar
Jaha, det är så här man får in Nardos i duschen 👍
2021-04-28, 17:34
Medlem
Citat:
BONBON SPEKULEEERAR.

Gillar bonbon (älskar att mina smeknamn fastnar<3) spekulerar mer än ÄmÄlÄ sPeKulErAr.

Jag tror också Adrian och Domp kommer vara nominerade. Osäker på Simon, kan potentiellt bli Emelie istället, speciellt efter förra veckan (eller så blev de andra avskräckta av det och vågar inte nominera henne igen).

Hoppas på typ Nardos, Adrian, Emelie och Pedram för då kvittare vem som ryker

...det är väl bara 100% önsketänk dock...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in