2021-04-28, 17:49
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Börjar faktiskt tröttna på Tanjas inställning. Vad nån än föreslår för regler tycker hon att det är för hårt och taskigt.
Varit inne max 15 minuter totalt. Händer ju nada! 👎👎👎

Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
+1.
Även Simon håller på och mesar.

Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe23
Hon va ju min vinnare för typ 3 veckor sen! Nu är hon verkligen inte det! Så grå deltagare
Tror tyvärr Tanja "förlorar" på grund av sitt otroligt stabila sätt generellt. Det får henne i vissa fall att framstå som lite grå och initiativlös. Detta ligger henne garanterat till last i final"spelet".
Själv vill jag hon skall vinna 100% men förstår kritiken ni tar upp. Ibland kommer hon verkligen inte till sin rätt.
2021-04-28, 17:50
Medlem
Okej, jag är efter as usual men...

...NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEJ!!!! Inte Joel!
2021-04-28, 17:51
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazdockans
Okej, jag är efter as usual men...

...NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEJ!!!! Inte Joel!
2021-04-28, 17:51
Medlem
basiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chandler Bing
Det här måste ju vara bästa semestern för Tanja som slipper klängLjudith

Adian slipper lugnet iaf, med Emelie, Nardos och Judith på rummet, men han går väl in i botmode och sätter sig i trans och kopplar bort allt ljud.
2021-04-28, 17:54
Medlem
Kommer in till en ny dag då Joel lämnat, tråkigt men väntat, kan nog bara bli till positivt för honom.

Ingen immunitetstävling vilket var oväntat men väldigt bra, hoppas nu att deltagarna väljer de nominerade och att Adrian eller Pedram sitter löst, då åker förmodligen någon av dem, för mig känns det lika, tycker inte om nån av dem, ser helst bägge lämna på måndag. Sen tror jag BB blir så mycket bättre.

Tanja har tappat lite för mig, ser nog helst Simon som vinnare av BB, just nu.
2021-04-28, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Denna tråd handlar varken om mig eller vad jag är utbildad inom/vilka jag känner eller inte känner privat. Ett par personer här inne har valt att lägga fokus på det, och det rör mig inte ett dugg. Men i denna tråden är jag för att diskutera programmet.

Ja... och jag tyckte ev. titlar var lite relevant med tanke på programmets karaktär, men never mind.
2021-04-28, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Nä bäst vi inte frågar någonting. Alla mina inlägg rapporteras av mytomankärringen OscarOrso och Mod har fullständigt tappat det. När ontopic-inlägg raderas som trams kan man ju undra agendan.

OK, droppar det. Sorry!
2021-04-28, 17:56
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av basis
Adian slipper lugnet iaf, med Emelie, Nardos och Judith på rummet, men han går väl in i botmode och sätter sig i trans och kopplar bort allt ljud.
Passar väl på att defragmentera och köra en rejäl virussökning?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Gillar bonbon (älskar att mina smeknamn fastnar<3) spekulerar mer än ÄmÄlÄ sPeKulErAr.

Jag tror också Adrian och Domp kommer vara nominerade. Osäker på Simon, kan potentiellt bli Emelie istället, speciellt efter förra veckan (eller så blev de andra avskräckta av det och vågar inte nominera henne igen).

Hoppas på typ Nardos, Adrian, Emelie och Pedram för då kvittare vem som ryker

...det är väl bara 100% önsketänk dock...

Hahaha, ja! Efter alla nederlag som BB gång på gång bjuder på så lever hoppet vidare. Dag efter dag.

Jag tror bara Adrian och Pedram kommer rösta på Emelie dessvärre. Men i min SpEkUlAtIon räknade jag med två poäng på Dompa från Juddan och nu börjar det ryktas om att hon kan tänkas ge två poäng till Adrian istället.

Nåväl, VI FÅR SEEE. Vad är det för tävling de ska ha nu?
Medlem
Ridnes avatar
"Sover" Adrian eller varför har han inte sagt nåt på en timma?
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Tror tyvärr Tanja "förlorar" på grund av sitt otroligt stabila sätt generellt. Det får henne i vissa fall att framstå som lite grå och initiativlös. Detta ligger henne garanterat till last i final"spelet".
Själv vill jag hon skall vinna 100% men förstår kritiken ni tar upp. Ibland kommer hon verkligen inte till sin rätt.

dem som gnäller på Tanja det är Emelie och Nardos följare..
2021-04-28, 17:57
Medlem
hittanemoos avatar
Detta är inget nytt under solen. MEN Emelie är verkligen ingen snäll kompis mot Nardos. Hon pratar fan skit om henne hela tiden. Ja, Nardos är långsam, ja, Nardos är dålig på tävlingar, ja, Nardos skriker mycket. MEN jag hade inte velat ha en vän som kommenterade det hela tiden (både framför mig och bakom min rygg).

Innan störde jag mig mest på Nardos men har fan hittat andra som jag står mig mer på. Läs: Emelie, Adrian och Pedram.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in