2021-04-27, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glasspakke
Simon står i poolrummet och dricker starksprit!
Det är kommer spåra ur fullständigt!
Pojken kommer bli psykotisk, knulla pellefant i ett sinnestillstånd likt en Lars Norén pjäs i tron att det är Madde.
Efter det käkar han lim och batterier tittandes in i kameran i hopp om att få all uppmärksamhet i huset.

Somnar med kiss och bajs i hela kalsongen, kräka på kavajslaget och mascara runt hela ögonen i badrummet.

Blir en fin kväll för dig det här Simon!

MVH

Själv tror jag tyvärr att Tanja som säger själv hon blir fyllekåt kommer vara en äkta icke-vän mot Steffi och lägga in en stöt på Simon ikväll, hon verkade bra sugen för några kvällar sedan om jag inte fattade fel🤔
2021-04-27, 19:54
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Du vet Pedram är ju självutnämnd "Don" därinne.. han hoppas att hans maffiafilmskunskap och lojaliteten "familj" emellan i Gudfadern även ska funka i huset genom manipulation. Han paktar och spelar minst lika mycket med att kalla de han är nära för "fru" "syster "bror" och så vidare..

Exakt och vi hörde ju Dikmens sarkastiska uttalande om Pedrams dramatiska skådespel och som hämtat ur alla de Maffiafilmer han nött under sitt liv. Man hör ju hur han utantill berättar film efter film så varför inte leva ut genom karaktärerna också?

Har sagt det hela tiden, Pedram hade "Aldrig" reagerat så där starkt och överdrivet kring nomineringen om det inte vore för att han själv körde pakt.

Han hade inte heller lackat på Nardos och skyllt på henne om det inte vore för hans vinnarskalle som smider ränker i det dolda? Förråder någon/några honom då blir han Don Corleone och i en paranoid frustration söker han upp de/den som manipulerat hans "Lillasyster" "Storebror" "Fru".
2021-04-27, 19:56
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
De menar alltså att Lilla är roligare..? Det kan jag verkligen INTE hålla med om. De säger ju knappt något i Lilla. Ligger och ser deppade ut medan Nardos diskar.

Rolig TV
2021-04-27, 19:57
Bannlyst
Tycker synd om deltagarna som måste supa ner sig varje dag för att rädda produktionen från ett större misslyckande än vad det redan är.
Fattar inte att inte fler reagerar på deras enorma supande denna säsong 👮🏽‍♀️🥳👮🏽‍♀️🥳👮🏽‍♀️🥳👮🏽‍♀️🥳👮🏽‍♀️👮🏽‍♀️
2021-04-27, 19:58
Medlem
Citat:
De menar alltså att Lilla är roligare..? Det kan jag verkligen INTE hålla med om. De säger ju knappt något i Lilla. Ligger och ser deppade ut medan Nardos diskar.

De menar dom naturligtvis inte, det var mer för att sätta press på dom
2021-04-27, 19:58
Medlem
Contragulationss avatar
Kan vi få rösta ner någon jävel till lillebrush nu eller?

Peddi ska uuuuuut från festen.
2021-04-27, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eskapisterna
Tycker synd om deltagarna som måste supa ner sig varje dag för att rädda produktionen från ett större misslyckande än vad det redan är.
Fattar inte att inte fler reagerar på deras enorma supande denna säsong 👮🏽‍♀️🥳👮🏽‍♀️🥳👮🏽‍♀️🥳👮🏽‍♀️🥳👮🏽‍♀️👮🏽‍♀️

Låt de dricka haha blir ju bara ÄNNU tråkigare om de INTE dricker
2021-04-27, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fnizz
Själv tror jag tyvärr att Tanja som säger själv hon blir fyllekåt kommer vara en äkta icke-vän mot Steffi och lägga in en stöt på Simon ikväll, hon verkade bra sugen för några kvällar sedan om jag inte fattade fel🤔
nja tror peddo kommer hinna före
2021-04-27, 20:01
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Kan vi få rösta ner någon jävel till lillebrush nu eller?

Peddi ska uuuuuut från festen.

Ja men hur? Tror du det kommer någon omröstning?
2021-04-27, 20:01
Medlem
mr music-party
2021-04-27, 20:02
Medlem
Contragulationss avatar
Kenckur!!!
2021-04-27, 20:02
Medlem
Får flashbacks.. Amilias hårborste

Det här temat var roligare förra året.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera