2021-04-27, 15:41
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
BB kan lägga ner och låta tittarna rösta fram vinnaren nu, istället för att håva in pengar från tittarna genom den här skiten. Det är inte deltagarnas fel utan produktionen sköter detta pissdåligt och har noll koll så här långt in i säsongen på vad tittarna vill ha..
Ja håller med, att dom är så djävla inkompetenta 😖
2021-04-27, 15:41
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Jag tycker att monstret ska klä på honom tajta badbyxor och slänga han i poolen.

i tvångströja
2021-04-27, 15:42
Medlem
Spajdors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Jag såg Adrian och Nardos smyga ut precis när de kommit in i lilla BB. Adrian kom in med ett sexpack öl som han ställde på en av de små stolarna vid runda bordet.

Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Ja det var ju ölen som var Dennis personliga sak som han fick av bb. AD och nardos gömde dom innan dom gick in i lilla BB. Dennis skulle ju ha med dom in i lilla BB, så det var inget dom smugglade med som dom inte fick ta med in dit.

Nardos rullade in dem i sin tjocktröja och tog med in i lilla BB.
Mössan har alltså tagit med sig Nardos stöldgods ut för att sedan gå in med dem igen och låtsas om att de i stora BB har lyckats hitta dem
2021-04-27, 15:42
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nicamace
Samma här! Det kokar fan i mig. Tänk att få komma in i huset typ som Dikmen gjorde och få lägga ut texten till dem man inte står ut med. Hade vrålat i fejan på Adrian och Joel ang att gömma saker, det hade fan stänkt saliv i en tremetersradie!

Själviska jävla åsnor!
😂
2021-04-27, 15:43
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Gry och Adam ❤️❤️❤️

R.I.P bäste Adam som gav oss många skratt och med sin spontanitet var med och gjorde BB som vi ville ha det. Vi minns och vi hoppades på att de andra som tog över skulle följa Adam och gängets koncept men icke sa nicke. Nu kan vi bara av nostalgi konstatera hur stor skillnaden är från förr och bara stå ut tills vinnaren utses av BB 2021.
2021-04-27, 15:45
Medlem
Dukanva85s avatar
Allt Joel tänker på att hur det ska se ut för tittarna. Så jag känner att han aldrig är sig själv.jävla fasad ocj skådespel
Medlem
Ridnes avatar
Adrian alltså... vill genast sno Storas idé med matroulette..

JA DET GÖR VIIII!

Idiot. Hitta på nåt eget om du har kapacitet till att komma på något roligt med din androidhjärna.
Medlem
Blaisens avatar
Nardos ser ut som min dotter gjorde efter en praktikdag på ett fritids
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Vet inte vad Nardos hade med men hon smög också ut. Å vad har Adrian och Nardos att göra med Dennis öl? Vad tog han in i stället? Både Adrian och Nardos gör allt för att skaffa sig fördelar och ingen av dem bekymrar sig om det slår negativt mot andra.

Ad och nardos gömde Dennis öl när dom fortfarande var i stora huset för att jävlas med Dennis eftersom ölen var det han fick av bb som han skulle ta med sig in i lilla BB. Alla fick ju någon personlig sak av bb som dom skulle ta med in. Sen när dom blev inkallade i lilla BB hittade inte Dennis sina öl eftersom ad och nardos hade gömt dom i rosa sovrummet.

Dennis sprang och letade och frågade alla med AD och nardos erkände aldrig att dom hade gömt dom. Så Dennis gick in i lilla BB utan sin öl.

Så jag antar att dom fick lite panik sen och sprang ut och hämtade dom. Dom ställde det på stolen där inne när Dennis inte såg och spelade dumma när Dennis frågade vem som hade tagit med dom in.
2021-04-27, 15:46
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dukanva85
Allt Joel tänker på att hur det ska se ut för tittarna. Så jag känner att han aldrig är sig själv.jävla fasad ocj skådespel

100% det är så störigt! Skicka ut honom till Rasmus nu!
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
R.I.P bäste Adam som gav oss många skratt och med sin spontanitet var med och gjorde BB som vi ville ha det. Vi minns och vi hoppades på att de andra som tog över skulle följa Adam och gängets koncept men icke sa nicke. Nu kan vi bara av nostalgi konstatera hur stor skillnaden är från förr och bara stå ut tills vinnaren utses av BB 2021.
+100000000000👍👍👍👍👍👍👍👍
Medlem
basiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spajdor
Nardos rullade in dem i sin tjocktröja och tog med in i lilla BB.
Mössan har alltså tagit med sig Nardos stöldgods ut för att sedan gå in med dem igen och låtsas om att de i stora BB har lyckats hitta dem

Riktigt så var det inte, gå tillbaka i tråden till 15:00-15:05 så ser du vet vi andra skrev om incidenten

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in