2021-04-26, 07:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hum.by.666
Kimpa fortsätter leta efter djur, hund och katter trots sin pälsdjursallergi. Kom att tänka på FUP:en från 2019 där en katt skulle stjälas från en gammal tant. Det komiska i det hela var att tanten hade ingen katt, utan det var hennes grannes katt. Det är väl till Fanny för hon "vill ju ha".

https://forumbilder.com/i/rxlP
Herregud dessa överträffar ständigt sig själva, i kimpas hjärna så blir hon väl förlåten av Fanny om hon ger henne ett djur 😂
Citera
2021-04-26, 10:24
Medlem
SmygarBerits avatar
Trodde länge att Kimpa va den "hårda", men verkar mer som att hon ä den softa och vill vara Fanny mer till lags.
Citera
2021-04-26, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmygarBerit
Trodde länge att Kimpa va den "hårda", men verkar mer som att hon ä den softa och vill vara Fanny mer till lags.
Trodde också det från början, men ju mer man ser av dessa desto tydligare är det ju att Fanny är häxan som styr och ställer -att sedan kimpa har långa fingrar och säkerligen kan verka obehaglig för såväl barn som äldre är det ju ingen tvekan om.

Kimpa vill nog gärna vara jättetuff men hon når inte upp i samma nivå av jävelskap som T och F. Värsta kimpa har gjort av hot/våld (förutom dödat T några gånger enligt T då) verkar vara de fejkade dödsannonserna om det nu ens var hon som gjorde dessa....
Citera
2021-04-26, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Infiltrerad
Trodde också det från början, men ju mer man ser av dessa desto tydligare är det ju att Fanny är häxan som styr och ställer -att sedan kimpa har långa fingrar och säkerligen kan verka obehaglig för såväl barn som äldre är det ju ingen tvekan om.

Kimpa vill nog gärna vara jättetuff men hon når inte upp i samma nivå av jävelskap som T och F. Värsta kimpa har gjort av hot/våld (förutom dödat T några gånger enligt T då) verkar vara de fejkade dödsannonserna om det nu ens var hon som gjorde dessa....

Nja, hon har ju förvisso suttit på Hinseberg också. Våldtäkt/Övergrepp mot barn som gav henne ett år om jag inte minns fel. Hon hade umgänge med någon 14-15 grabb där båda sa att det var ömsesidigt , men hon borde vetat bättre enligt systemet.
Citera
2021-04-26, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmygarBerit

Åjo,Kimpa kan allt och är verkligen inte så soft alltid som man kan tro.Visst att hon har en soft sida som man kan bli lurad av,men rätt som det är tittar djävulen fram.
Nyss skrev en "sanvän" ut Tessans nya mob.nummer i den andra tråden på rent jäkelskap,men moderatorerna där är vaksamma och tog bort det väldigt snabbt.

Undrar om inte Kimpa kommer få väldigt långtråkigt när hon inte har Fanny att bråka med.Hon är uppväxt med bråk och drama i familjen,och nu bor hon inte med sin mamma,och Tessan har flyttat.
Naturligtvis kommer hon skapa drama med sin mamma och Tessan för hon vet inte hur ett normalt liv är.Kimpa får näring av bråk,och hon är en mästare på att dupera människor i sin omgivning så att man tycker synd om henne,hon gör sig gärna till ett offer.
Citera
2021-04-27, 07:40
Medlem
Sherrycolas avatar
Jag har också tänkt tidigare att det är Kimpa som är den hårda och hjärnan i allt jävulskap. Skenet bedrar verkligen, förstår att Kimpas mamma hatar henne mer än pesten. Måste vara jobbigt att var inne i en sån destruktiv och våldsam relation, Kimpa vet nog inte bättre än att gå tillbaka för kaoset är hennes trygghet. Man får ju hoppas att hon tar sig ur relationen själv eller söker hjälp för det. Kan inte låta bli att tycka synd om henne...
Citera
2021-04-27, 09:28
Medlem
h0rpattes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sherrycola
Jag har också tänkt tidigare att det är Kimpa som är den hårda och hjärnan i allt jävulskap. Skenet bedrar verkligen, förstår att Kimpas mamma hatar henne mer än pesten. Måste vara jobbigt att var inne i en sån destruktiv och våldsam relation, Kimpa vet nog inte bättre än att gå tillbaka för kaoset är hennes trygghet. Man får ju hoppas att hon tar sig ur relationen själv eller söker hjälp för det. Kan inte låta bli att tycka synd om henne...

Jag är hobbypsykolog, tyvärr har min mottagning jag hade blivit stängd...

Men min analys av kimpa är att hon blivit "ärrad" under sin uppväxt. Att kunna skapa relationer (läs förhållanden) är ett bevis för hon själv att övertyga sig om att hon duger. Någon annan vill ha mig, så då är räcker jag till!!

Att lägga upp att man är i ett nytt förhållande ständigt,och återkommande, för att få bekräftelse i form av grattiskommentarer och likes ger henne den bekräftelse hon vill ha.

Jag skulle sätta en borderlinadiagnos här, där grunden till behandlingen är att reda ut hela hennes uppväxt så hon själv förstår varför hon agerar som hon gör. De relationer hon kommer ha i framtiden kommer inte bli bättre, om hon inte reder ut relationen till sin mamma. Finns det ens någon pappa med i bilden?
Citera
2021-04-27, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av h0rpatte
Jag är hobbypsykolog, tyvärr har min mottagning jag hade blivit stängd...

Men min analys av kimpa är att hon blivit "ärrad" under sin uppväxt. Att kunna skapa relationer (läs förhållanden) är ett bevis för hon själv att övertyga sig om att hon duger. Någon annan vill ha mig, så då är räcker jag till!!

Att lägga upp att man är i ett nytt förhållande ständigt,och återkommande, för att få bekräftelse i form av grattiskommentarer och likes ger henne den bekräftelse hon vill ha.

Jag skulle sätta en borderlinadiagnos här, där grunden till behandlingen är att reda ut hela hennes uppväxt så hon själv förstår varför hon agerar som hon gör. De relationer hon kommer ha i framtiden kommer inte bli bättre, om hon inte reder ut relationen till sin mamma. Finns det ens någon pappa med i bilden?

Det stämmer att kimpa har borderline hon vill inte veta av sin pappa eftersom hennes pappa Janne Viklund andastade kimpa när hon var ca 10 år och kimpa hamnade på barn psyk sen har hon tre halv syskon lena-marie,Anders och lars Viklund det värsta är att Malin är liv rädd för Fanny då Fanny får sina utbrott och använder knivar och hotar m.m men att hon älskar henne samtidigt men Fanny är så manipulsiv och har en sån makt över kimpa så kimpa gör nästan allt Fanny ber henne att göra
Citera
2021-04-27, 10:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Angel1987
Det stämmer att kimpa har borderline hon vill inte veta av sin pappa eftersom hennes pappa Janne Viklund andastade kimpa när hon var ca 10 år och kimpa hamnade på barn psyk sen har hon tre halv syskon lena-marie,Anders och lars Viklund det värsta är att Malin är liv rädd för Fanny då Fanny får sina utbrott och använder knivar och hotar m.m men att hon älskar henne samtidigt men Fanny är så manipulsiv och har en sån makt över kimpa så kimpa gör nästan allt Fanny ber henne att göra

Fast det är ganska manipulativt av kimpa att låtsas att hon har ett förhållande med personal -Fanny är så korkad att hon går på det och blir svartsjuk, och kimpa har åter skapat drama!

Vad tänker kimpa om det, att hon själv skapar bråk genom att ljuga och hitta på allt möjligt?
Citera
2021-04-27, 10:14
Medlem
h0rpattes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Angel1987

Människan är flockdjur och det är helt normalt att vilja tillhöra en gemenskap. Den djupaste och finaste vänskapen är vanligtvis den man har med en partner. I en sådan relation så stärker man varandra.

Så är tyvärr inte fallet nu, fanny utnyttjar kimpa och det är fel. Kimpa hålls kvar i en destruktiv relation helt i onödan. Hon måste bryta detta mönster, och sätta sig utanför sin comfort zone. Är hon singel ett tag så är det helt okej. Hennes värde som människa är att hon själv mår bra och gör saker hon mår bra av. Hon förtjänar bättre. Stötta kimpa från mig, hon kan fixa detta!
Citera
2021-04-27, 10:29
Medlem
Ska göra mitt bästa 😊 Fanny gjorde ju kimpan förlorade alla hennes vänner som tex Felicia m.m sen gav hon upp hennes störta intresse med att skriva noveller och låt texter
Citera
2021-04-27, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Infiltrerad
Fast det är ganska manipulativt av kimpa att låtsas att hon har ett förhållande med personal -Fanny är så korkad att hon går på det och blir svartsjuk, och kimpa har åter skapat drama!

Vad tänker kimpa om det, att hon själv skapar bråk genom att ljuga och hitta på allt möjligt?

Kimpan gjorde så för att försöka bli av med Fanny 🤔 jag tro inte att de var med mening att de skulle bli som de blev
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in