2021-04-24, 17:00
Medlem
h0rpattes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Angel1987
Fanny och kimpa är gifta
Frida och Sandra var deras personal och kontaktperson

Precis, detta stämmer!!

Kimpa trodde dock att hennes känslor var besvarade från frida, men frida höll bara en professionell relation mot kimpa.

Kimpa tolkade detta som att dom var lovers, men frida var aldrig intresserad på det sättet. Hon ville bara sköta sitt jobb...
Citera
2021-04-24, 17:01
Medlem
hum.by.666s avatar
Citat:
Kimpa ska inte ha någon hund hon frågade åt en som bor utan för Umeå
Är du en san-vän? Terese har också många sådana som svarar åt henne...
Senast redigerad av hum.by.666 2021-04-24 kl. 17:23.
Citera
2021-04-24, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hum.by.666
OK, tack för svar.

Anledningen till min fråga var att Kimpa har visat intresse för en hund i omplacering. En hund som behöver en lugn och stabil miljö är ingen lysande idé att lämna henne där det förekommer bråk och stök med hot och misshandel, det kan knäcka hunden totalt.

För några dagar sedan ville hon ta emot två katter.Hon är med i samma fbgrupp som jag,Omplacering katt&hund Västerbotten/norrbotten.
Tror inte det är så lyckat att Kimpa ska ta emot något djur.Om man inte är kapabel att ta hand om sig själv,så är man inte lämplig att ha ansvar för djur.
Citera
2021-04-24, 17:29
Medlem
hum.by.666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vigusa
För några dagar sedan ville hon ta emot två katter.Hon är med i samma fbgrupp som jag,Omplacering katt&hund Västerbotten/norrbotten.
Tror inte det är så lyckat att Kimpa ska ta emot något djur.Om man inte är kapabel att ta hand om sig själv,så är man inte lämplig att ha ansvar för djur.
Precis! Jag har själv en hund som är sk omplacering och det var inte lätt i början. Tog ganska så lång tid innan han accepterade mig. Det finns ofta en bakomliggande orsak till omplacering och är man i ett destruktivt förhållande - som i detta fall - fungerar det absolut inte.

Kostar en hel del också att ha hund, är det något soc. betalar?
Citera
2021-04-24, 17:43
Medlem
Kimpa är allergisk emot hund hon frågade åt en som heter Emilia Björklund som bor i Nordmaling eftersom hon ej hade nån internet å wifi
Citera
2021-04-24, 18:08
Medlem
Citat:
Kimpa är allergisk emot hund hon frågade åt en som heter Emilia Björklund som bor i Nordmaling eftersom hon ej hade nån internet å wifi

Jag har frågat Emilia och hon bestrider detta
Citera
2021-04-24, 18:10
Medlem
Citat:

Om kimpa är allergisk mot hundar,hur hade hon tänkt sig att hon och Fanny skulle kunna bedriva hunddagis?
Om hon är allergisk mot hundar så är hon sannolikt det mot katter också,så varför ville hon ta emot två katter?
Citera
2021-04-24, 18:43
Medlem
hum.by.666s avatar
Du som tydligen känner till allt kring Kimpa...
Varför lade hon ut på fejjan förra lördagen om att hon satt på akuten pga att hon blivit nerdrogad och våldtagen? Varför hittar man på en sådan sak?
Det finns många tjejer - och killar också för den delen - som råkar illa ut på riktigt, men här ljugs det friskt och brett, som vanligt. Trovärdigheten är lika med noll när Kimpa och hennes "olyckssyster" Terese hittar på med sin skit!
Citera
2021-04-25, 21:26
Medlem
hum.by.666s avatar
Kimpa fortsätter leta efter djur, hund och katter trots sin pälsdjursallergi. Kom att tänka på FUP:en från 2019 där en katt skulle stjälas från en gammal tant. Det komiska i det hela var att tanten hade ingen katt, utan det var hennes grannes katt. Det är väl till Fanny för hon "vill ju ha".

https://forumbilder.com/i/rxlP
Citera
2021-04-25, 23:34
Medlem
Nu har det varit tre bränder I k*ssjö, byn där m*ri*gården ligger. I anslutning till bränderna finns även privata hus och hyresrätter typ radhus som jag förstått det.

Två bränder var i en soptunna. En för ca 1v sedan samt en nu i helgen. Denne försökte även tända eld på en höbal alldeles i närheten. Vet inte om det var på typ åker/äng eller vid nån ladugård. Det har även setts en kvinna som var högljudd och gick omkring inne på gården samt längs vägen.

Skumt att det hänt sen F flyttat till boendet MG. Nu var hon häktad när branden i helgen skedde, men kan det vara nån av hennes "bekanta" kanske? Har aldrkg hänt förut i byn
Senast redigerad av nagareboshi-gin 2021-04-25 kl. 23:38.
Citera
2021-04-26, 05:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nagareboshi-gin
Nu har det varit tre bränder I k*ssjö, byn där m*ri*gården ligger. I anslutning till bränderna finns även privata hus och hyresrätter typ radhus som jag förstått det.

Två bränder var i en soptunna. En för ca 1v sedan samt en nu i helgen. Denne försökte även tända eld på en höbal alldeles i närheten. Vet inte om det var på typ åker/äng eller vid nån ladugård. Det har även setts en kvinna som var högljudd och gick omkring inne på gården samt längs vägen.

Skumt att det hänt sen F flyttat till boendet MG. Nu var hon häktad när branden i helgen skedde, men kan det vara nån av hennes "bekanta" kanske? Har aldrkg hänt förut i byn
Om hon satt häktad när branden utbröt, varför ens nämna henne?
Citera
2021-04-26, 07:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nagareboshi-gin

Oerhört långsökt, men finns det något mer alls som tyder på att det skulle vara bekantingen...? Polisen lär ju ha tillkallats och bör ju ha identifierat den högljudde?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in