2021-04-09, 00:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dengummangickinte
Ser spontant ut som F*licia Dani*lssons unge.
Måste skaffa mig en annan hobby snart....
Tror inte det är Felicias unge, jämförde precis och näsan ser helt annorlunda ut på den.
Gissar hon snott bilderna av random okänd person bara.
Citera
2021-04-09, 02:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Infiltrerad
Måste skaffa mig en annan hobby snart....
Tror inte det är Felicias unge, jämförde precis och näsan ser helt annorlunda ut på den.
Gissar hon snott bilderna av random okänd person bara.

Haha ok. Ungarna på Fannys feja då?
Citera
2021-04-09, 09:59
Medlem
Pippipizzapingvins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dengummangickinte
Haha ok. Ungarna på Fannys feja då?

Det är hennes systers barn.
Citera
2021-04-09, 10:20
Medlem
Chronophobs avatar
Jag är starkt för tvångssterilisering. Vissa fall bevisar ju att det är befogat.
Citera
2021-04-09, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pippipizzapingvin
Det är hennes systers barn.
Jo men är det samma ungar som kimpa påstår hon blivit mamma till?
Citera
2021-04-09, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av h0rpatte
Är Frida en såndär hitte-på flickvän? Kimpa brukade ju hitta på profiler på facebook tidigare, som hon sedan hade "ett förhållande med" 😂😂

Minns då en tjej som malin lånat bild av upptäckte det, och hon blev ju inte så nöjd kan man säga 😁

Skulle tro att det är hittepå och ljug, personen hon nu säger är hennes flickvän verkar dock existera -men finns inget spår av samröre mellan dem förutom kimpas kärleksförklaringar då som det kommit noll respons på 😅
Citera
2021-04-10, 18:31
Medlem
Vad jag vet är Malin tillsammans med Frida öhman det är drf Fanny började mordhota henne asså Frida och Frida gav henne besökförbud och Fanny bröt besökförbudet så det är drf Fanny nu är anhållen i väntan på rättegång

Malin har inga barn hon är gudmor till sin halvsyster son
Citera
2021-04-10, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Angel1987
Vad jag vet är Malin tillsammans med Frida öhman det är drf Fanny började mordhota henne asså Frida och Frida gav henne besökförbud och Fanny bröt besökförbudet så det är drf Fanny nu är anhållen i väntan på rättegång

Men är inte Frida personal? Låter ju jättekonstigt att vara ihop med personal och samtidigt skriva till Fanny att hon älskar henne 🤷‍♀️
Citera
2021-04-10, 22:37
Medlem
Det är en personal på backenvägen Malin och Frida ja känt varann sen mellanstadiet och Frida har ej instagram men såg nån bild på en av kimpas fb där hon hade lagt ut en bild på hon och hennes tjej när dom kysser varann ska försöka se om ja hitta bilden så lägger ja upp den här
Citera
2021-04-10, 23:04
Medlem
Citat:

6 dagar sen lade Kimpa upp en bild med hon å fanny med texten att hon älskar fanny. Vad vet du om det?
Citera
2021-04-11, 01:06
Medlem
Citat:
Det är en personal på backenvägen Malin och Frida ja känt varann sen mellanstadiet och Frida har ej instagram men såg nån bild på en av kimpas fb där hon hade lagt ut en bild på hon och hennes tjej när dom kysser varann ska försöka se om ja hitta bilden så lägger ja upp den här
Men vilket svammel!
Tror inte någon tror på att kimpa är ihop med någon personal, det där hittar hon på för att skapa drama med Fanny -och hon lyckas rätt bra vad det verkar 🤷‍♀️
Citera
2021-04-11, 01:07
Medlem
Citat:

Frida vet i alla fall inte om att Kimpa tror sig ha ett förhållande med henne,och Frida har faktiskt ett facebookkonto.
Är inte konstigt att Kimpa är som hon är med den uppväxten hon haft.Hennes mamma är minst sagt svagbegåvad och Kimpa har tillsammans med sin mamma och mormor gjort stöldraider,hur skall man kunna bli normal under de förutsättningarna?

Kimpa och Fanny har/haft ett fruktansvärt destruktivt förhållande,och jag hoppas verkligen att Kimpa kan få stöttning av kommunen att bryta alla band med Fanny och sin släkt,för de är verkligen knäppa hela högen.
Tycker att Fanny är den värsta av de här två,men hon har klarat sig bättre från att behöva stå till svars för sina handlingar eftersom hon har en normalbegåvad mamma som för hennes talan.Det har tyvär inte Kimpa,tvärt om,hennes mama är tyvär helt väck i huvudet,inte undra på att Malin bygger upp ett fantasiliv.

Aldrig hör talas om Kimpa har en halvsyster,vem är det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in