Citat:
Ursprungligen postat av
PussyLiquor
Det är bra mycket smidigare med ett script dock. Tog ett tag innan jag satte det i system men att använda ALT + B för att logga player notes och ALT + N för att logga target notes gör allting så sjukt mycket smidigare, även fast man måste rätta till fel-loggningar ibland. Men du borde defintivt ha scriptet Snabbcentralen. Där ser du även din rate och hur mycket du har tjänat in. Du har en friends list också där du kan lägga till operatörer du känner eller hatar.
Låter som att jag gör värsta reklamen nu, men har inget med scriptet att göra. Tycker bara det är väldigt användningsbart.
Jävla kung asså, här har jag som ny suttit och gjort allting manuellt, och med detta så är den där jävla parentesen med deras User ID redan skrivet i förväg, fyfan vad detta kommer hjälpa med hur snabb jag är, men även göra så att man inte blir lika frustrerad av ständig loggning
Har du några tips på bra settings som man bör ha enablat?
Edit:
Håller ett förjävla mycket högre tempo nu när jag tog ned Snabbcentralen, skriver lätt 100-120 per timme redan med detta istället för 60-70 som innan och jag är mindre frustrerad för att loggning är enklare.
Har du inte tagit ned Snabbcentralen ännu SÅ GÖR DET NU.