2021-04-26, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PussyLiquor
Det är bra mycket smidigare med ett script dock. Tog ett tag innan jag satte det i system men att använda ALT + B för att logga player notes och ALT + N för att logga target notes gör allting så sjukt mycket smidigare, även fast man måste rätta till fel-loggningar ibland. Men du borde defintivt ha scriptet Snabbcentralen. Där ser du även din rate och hur mycket du har tjänat in. Du har en friends list också där du kan lägga till operatörer du känner eller hatar.

Låter som att jag gör värsta reklamen nu, men har inget med scriptet att göra. Tycker bara det är väldigt användningsbart.

Jävla kung asså, här har jag som ny suttit och gjort allting manuellt, och med detta så är den där jävla parentesen med deras User ID redan skrivet i förväg, fyfan vad detta kommer hjälpa med hur snabb jag är, men även göra så att man inte blir lika frustrerad av ständig loggning

Har du några tips på bra settings som man bör ha enablat?

Edit:
Håller ett förjävla mycket högre tempo nu när jag tog ned Snabbcentralen, skriver lätt 100-120 per timme redan med detta istället för 60-70 som innan och jag är mindre frustrerad för att loggning är enklare.

Har du inte tagit ned Snabbcentralen ännu SÅ GÖR DET NU.
Senast redigerad av Edicor429 2021-04-26 kl. 16:58.
2021-04-26, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Edicor429
Jävla kung asså, här har jag som ny suttit och gjort allting manuellt, och med detta så är den där jävla parentesen med deras User ID redan skrivet i förväg, fyfan vad detta kommer hjälpa med hur snabb jag är, men även göra så att man inte blir lika frustrerad av ständig loggning

Edit:
Håller ett förjävla mycket högre tempo nu när jag tog ned Snabbcentralen, skriver lätt 100-120 per timme redan med detta istället för 60-70 som innan och jag är mindre frustrerad för att loggning är enklare.

Låter fantastiskt, hur gör jag detta?? Är det lätt att fixa??
2021-04-26, 17:41
Medlem
PussyLiquors avatar
Citat:

Edit:

Alltid kul att kunna hjälpa till. Jag har default settings samt att jag alltid får chattrutan aktiverad efter loggning så att jag slipper scrolla upp. Men det är bara att pilla lite med det där så hittar du säkert något som funkar för dig.
Citat:
Ursprungligen postat av Yooo123
Låter fantastiskt, hur gör jag detta?? Är det lätt att fixa??
Googla på snabbcentralen bara.
2021-04-26, 17:53
Medlem
Ska man välja CW eller JH? Vilken av dessa nyttjar chattcentralen och snabbcentralen?
2021-04-26, 17:55
Medlem
edit.
Senast redigerad av slicediceRR 2021-04-26 kl. 18:02.
2021-04-26, 18:15
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SalmonandEgg
Du som är erfaren, vet du vad fan det är som pågår? Varför i helvete har idioterna gjort så kön är så långsam helt plötsligt?

#¤"¤#¤!#¤#"¤!!!

Helt plötsligt? Dude den har varit långsam till och från i över 3 år. Varför använder du inte flera konton?
Är du en sån som bara jobbar på ett konto åt gången? LMAO Då får du förvänta dig en låg lön också hahahah
Själv sitter man på 3-4 konton per arbetspass. Garanterar konstant mess
2021-04-26, 18:28
Medlem
PussyLiquors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MangaFragor
Ska man välja CW eller JH? Vilken av dessa nyttjar chattcentralen och snabbcentralen?
CW har sin egen plattform, JH använder sig av chattcentralen. Men scriptet snabbcentralen har ingenting med varken JH eller någon annan operatör att göra. Det är bara någon som har gjort ett script för att underlätta jobb via CC.

Tror inte ens coacherna skulle uppmuntra eller tipsa om att använda SC för att föra ens arbete enklare.
2021-04-26, 20:12
Medlem
blablablablabla1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frekkinhead
Helt plötsligt? Dude den har varit långsam till och från i över 3 år. Varför använder du inte flera konton?
Är du en sån som bara jobbar på ett konto åt gången? LMAO Då får du förvänta dig en låg lön också hahahah

Hur fixar du flera konton då?
2021-04-26, 20:20
Bannlyst
Citat:

Edit:

Faktiskt aldrig testat det där, låter ju riktigt nice
2021-04-26, 20:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av frekkinhead

Vad säger du för något? För mig har kön varit enorm senaste året, jag talar alltså om nya snubbar att prata med HELA TIDEN så fort ett meddelande är avklarat, dag som natt. JH.
2021-04-26, 20:24
Medlem
blablablablabla1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SalmonandEgg
Vad säger du för något? För mig har kön varit enorm senaste året, jag talar alltså om nya snubbar att prata med HELA TIDEN så fort ett meddelande är avklarat, dag som natt. JH.

Gå och lägg dig.
2021-04-26, 21:24
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blablablablabla1
Hur fixar du flera konton då?

1. Skapa flera olika e-mail konton
2. Sno ID:n online. Bara att googla typ "Tog mitt körkort idag!" och snor någon idiots ID-kort (koppla helst namn till email)
3. Sök in överallt vart du än kan, kanske också när du väl har konton ett par gånger i månaden så du alltid har backups
4. Logga in på Skype med dina olika emails, och skapa olika bitsafe/revolut/paypal konton, och ha utbildningar på de olika kontona och skicka dina nya bankuppgifter till coacherna
5. GUBBKUK & PENGAR

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in