2021-04-27, 05:17
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peter_pung
Jag stör mig absolut mest på Tova-Sophia och Ludde. Elias är inte heller någon favorit, men betydligt bättre än dessa två.

Hoppas att Joanna vinner. Eller Dennis.
Det gör jag också. Hatar både Tova-Sophia, Ludde, Andreas och den lille fan som blev någon slags befälhavare. Kommer inte ihåg vad hon heter just nu. Så vidriga människor och jag har svårt för hela lag Nord. Jag vill bara att dom jag räknade upp ska röstas ut en efter en.
2021-04-27, 05:22
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buttson69
Hur lägger man in en spoiler?
Det räcker med dom spoiler som är och det är redan för många. Ta inte reda på hur man gör så har vi en mindre. Så djävla tröttsamt och helt onödiga.
2021-04-27, 06:23
Medlem
pittsmurfen2000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SierraBlue
Anna är fan legend. Tillbringar totalt fyra dagar i tävlingen, får mat varje dag, kör med pundarsnack i alla synkar och dampar ur totalt i bägge sina tävlingar. När det tagit slut går hon ut i skogen och slår på trädstammar med vedträn. Dessutom hinner hon med sitt livs största naturupplevelse, vilken består av att äta rostmacka på en strand. Klassiskt!

Flashback har ett solklart ansvar för att upphöja denna kultfigur till en fixstjärna i Robinson-historien. Jag säger bara #GlömAldrigAnna! (titta DN, nu kan ni skriva att det har uppstått en rörelse!).
Hahah vafan ska man titta på gränslandet ändå alltså! Blev opepp när man inte fick det trots abonnemang på cmore.. Men känner att jag borde kolla ifatt nu efter ditt inlägg
2021-04-27, 06:40
Medlem
Jonipoons avatar
Fyfan vad originalfemman i gamla lag Nord är äckliga. Alla måste UT. Uuuuut!
2021-04-27, 07:23
Medlem

I sann Ludde-anda "VAD HÄNDEER..?"

Senast redigerad av Cymbaltazzz 2021-04-27 kl. 07:29.
2021-04-27, 08:03
Medlem
Ledarens avatar
Alla interventioner från produktionen börjar bli löjligt. Mat här, immunitet där, extra röst där. Blir väl så när man sänder 5 gånger i veckan. För fan gör om programmet så det bara är en 1 ½ timme på söndagarna istället. Är så otroligt tröttsamt detta.
2021-04-27, 08:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ledaren
Alla interventioner från produktionen börjar bli löjligt. Mat här, immunitet där, extra röst där. Blir väl så när man sänder 5 gånger i veckan. För fan gör om programmet så det bara är en 1 ½ timme på söndagarna istället. Är så otroligt tröttsamt detta.

Exakt! Deltagarna blir marionetter.
2021-04-27, 08:55
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av copybird
Wilma ser ut som en Alpacka. Jävlar vad konstig hals hon har. Eller är skallen så jävla liten. Kolla på det när hon intervjuas.

Tyckte Wilma verkade vettig i början, men nu anser jag henne vara av samma skrot och korn som originalfemman.
2021-04-27, 09:06
Medlem
Gränslandet tisdag
2021-04-27, 09:47
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sirap.
Gränslandet tisdag

2021-04-27, 09:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito

2021-04-27, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Donnabella666
Stör mig enormt på Andreas.Vilken mesig jävel och glidit på räkmacka.
Han och Annica eller vad fan kvinnan med munsåret och hyperfejkglada smilet heter.
Odrägliga jävlar.

Annica är väl hon med fågelskiten på kinden?

Citat:
Ursprungligen postat av GaTuSoPPaReN
Intressant att Alexander antyder att Elias spänt på Per i skogen. Frågan är om det stämmer.

Dom är bara människor, klart dom ska nuppa. Men fy vad det måste ekat i det tomma hålet. En fågelholk hade varit bättre.

Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Det räcker med dom spoiler som är och det är redan för många. Ta inte reda på hur man gör så har vi en mindre. Så djävla tröttsamt och helt onödiga.

Ja det är så förbannat jobbigt, har förstört tråden. Gränslandet kunde haft en egen tråd.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in