2021-04-26, 12:46
Bannlyst
För guds skull, era ärthjärnor, fixa tillbaka det gamla kösystemet så jag kan smattra som en galning igen, detta är ju fan värdelöst. COACHER OM NI LÄSER DETTA, MEDDELA LEDNINGEN ATT DETTA SUGER FET JÄVLA BALLE
2021-04-26, 12:48
Bannlyst
3 timmar nu och jag är uppe i c:a 250 meddelanden. Vanligtvis vid det här laget är det runt 350 i alla fall, sjukt frustrerande!
2021-04-26, 13:04
Bannlyst
Aja 300 meddelanden färdiga, lite mer än 3 timmar tog det. Helt OK ändå med halvseg kö, något bättre än lördags dock.

Då blir det 300 till senare ikväll på jobbet, in med pengarna bara, IN MED DOM!
2021-04-26, 13:08
Medlem
Det kommer meddelanden varje gång jag skickar har inte samma problem som dig. Du måste skriva för lite. Jag skriver 200-600 ord varje meddelande så jag får väl aldrig någon kö.
2021-04-26, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SalmonandEgg
Aja 300 meddelanden färdiga, lite mer än 3 timmar tog det. Helt OK ändå med halvseg kö, något bättre än lördags dock.

Men kan du slutta spamma tråden detta är inte din jävla dagbok för helvete
2021-04-26, 13:38
Medlem
PussyLiquors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slicediceRR
Tack så mycket haha, jag visste inte att den hoppade till "send" efter att man skrivit klart antal tecken. haha ty.. nu känns det mycket bättre
Det är bra mycket smidigare med ett script dock. Tog ett tag innan jag satte det i system men att använda ALT + B för att logga player notes och ALT + N för att logga target notes gör allting så sjukt mycket smidigare, även fast man måste rätta till fel-loggningar ibland. Men du borde defintivt ha scriptet Snabbcentralen. Där ser du även din rate och hur mycket du har tjänat in. Du har en friends list också där du kan lägga till operatörer du känner eller hatar.

Låter som att jag gör värsta reklamen nu, men har inget med scriptet att göra. Tycker bara det är väldigt användningsbart.
2021-04-26, 13:40
Medlem
PussyLiquors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SalmonandEgg

Tror du detta är någon jävla blogg eller? Tror det är väldigt få personer som läser denna tråden som bryr sig om hur många mess du har gjort eller tänker göra, samt alla övriga jävla i-landsproblem som du gnäller över.
2021-04-26, 13:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PussyLiquor
Tror du detta är någon jävla blogg eller? Tror det är väldigt få personer som läser denna tråden som bryr sig om hur många mess du har gjort eller tänker göra, samt alla övriga jävla i-landsproblem som du gnäller över.

Och du tror verkligen jag bryr mig om ditt pms inlägg? NOPE, nu ska jag "blogga" ännu mer bara för detta
2021-04-26, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PussyLiquor
Det är bra mycket smidigare med ett script dock. Tog ett tag innan jag satte det i system men att använda ALT + B för att logga player notes och ALT + N för att logga target notes gör allting så sjukt mycket smidigare, även fast man måste rätta till fel-loggningar ibland. Men du borde defintivt ha scriptet Snabbcentralen. Där ser du även din rate och hur mycket du har tjänat in. Du har en friends list också där du kan lägga till operatörer du känner eller hatar.

Låter som att jag gör värsta reklamen nu, men har inget med scriptet att göra. Tycker bara det är väldigt användningsbart.
Tack så mycket för informationen, har skaffat det nu. absolut värt.
2021-04-26, 15:06
Medlem
se8035s avatar
Vad heter ni operatörer behöver vänner till snabbcentralen lol
2021-04-26, 15:23
Medlem
PussyLiquors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av se8035
Vad heter ni operatörer behöver vänner till snabbcentralen lol
Hade faktiskt dig i min buddy list ett tag, men var fett störande att ha massa gröna ränder i varje chatt
2021-04-26, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blablablablabla1
Ni som jobbar på CW hur funkar det med fakturering?

Du har fått info om det där redan, det är en lönespec bara, givetvis. Eller tror du att dom vill ha betalt för att du får äran att jobba för dom?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in