2021-04-26, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Haha! Drömmen att få se!

Vad fan är det jag skådat? De övriga äter men Adrian sitter med ett glas vatten? Är han sjuk?

OT-E-ROLIGT!!?

Nä. Där kom det. Skål med nudlar fylld till brädden it is.
2021-04-26, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Ja och Pedram har ju dessutom en kvinna på utsidan som han kommer att fria till med ringar och hela köret. Det berättade han för Steph för ett litet tag sen. Den kvinnan var också aktuell redan när han kom in i huset och han lovade att han skulle bete sig men sen började han ju stalka Tess "samtidigt" som han sov tillsammans med Tanja?

När Tess ifrågasatte Pedrams beteende ville han inte stå för att han varit och tallat på Tanja och kom med den fega lögnen att det var hon som höll på hela tiden och han fick inte vara ifred. När Tess sen lämnade så gick han tillbaka till Tanja och då gick han tydligen all in!

OMG, helt missat detta. Inte särskilt förvånande ändå. Säkert ngt religiöst tvångsgiftermål sedan tidigare.. Hon får la kanske inte ens titta på tv kan man tänka sig.
2021-04-26, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Men hur ser Tanja ut i håret?! 😳
Är det inte nu Nardos ska komma och undervisa om kulturell appropriaton?
Bögrims förtjänst! Lockade Tanja i dag! Fint 😍
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Nej, han sitter och väntar på att Simon steker kyckling åt honom.....

Men alltså.. vad ÄR det med Adrian och att tvinga Simon att göra mat åt honom ständigt och jämt?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
OT-E-ROLIGT!!?

Nä. Där kom det. Skål med nudlar fylld till brädden it is.
Ja. Han väntade på att Simon skulle steka kyckling. Hur många portioner blir det nu då? På tal om mat ska jag beställa en enorm beställning indisk. Ja, eller en halv portion för Adrian men räcker till flera dagar för mig.
2021-04-26, 18:42
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
+1.
Hon känner dessutom inte honom på riktigt. OM dom nu ses efter - ge det några månader utanför huset (max) och sedan är Pedram, om allt går BRA (hoppas), absolut blockerad från hennes följarlista.

Exakt och jag tyckte alltid att Pedram körde den där härskartekniken med Tess också. Svarta blickarna, vridandet med huvud och axlar och manipulerade henne just för att han kunde. Han körde sitt snack och jiddrade med henne och talade i gåtor. Att han ens fick henne att lyssna, Nej det kommer inte bli bra. Frågan är om tjejen på utsidan ens vill ha honom efter detta? Han är en dubbelperson och en läskig sådan.
Medlem
Citat:

Nardos går bara på Emelie i det här, pga hon känner att Emelie är svag.. Mycket av dom saker som hoppar ur hennes mun till just Emelie (samt blickar) hade hon aldrig vågat ge till ngn annan.
Medlem
Citat:
Nej, han sitter och väntar på att Simon steker kyckling åt honom.....
Idiotsimon, lär dumflintis steka själv. 🤢🤮🤬
Medlem
Citat:
Men alltså.. vad ÄR det med Adrian och att tvinga Simon att göra mat åt honom ständigt och jämt?
Ja, jag vet inte riktigt...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Exakt och jag tyckte alltid att Pedram körde den där härskartekniken med Tess också. Svarta blickarna, vridandet med huvud och axlar och manipulerade henne just för att han kunde. Han körde sitt snack och jiddrade med henne och talade i gåtor. Att han ens fick henne att lyssna, Nej det kommer inte bli bra. Frågan är om tjejen på utsidan ens vill ha honom efter detta? Han är en dubbelperson och en läskig sådan.

Verkligen! Skönt att vi är en del som ser och förstår det här
2021-04-26, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Idiotsimon, lär dumflintis steka själv. 🤢🤮🤬
Tänkte först att Simon har köksvecka men det har inte, utan disken. Adrian däremot har köksvecka.
2021-04-26, 18:43
Medlem
ovaxadbanans avatar
Citat:

Jag tänkte exakt samma sak. Och mössan har ingen mössa? Har han fått en stroke?! 🙀

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in