2021-04-26, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Bögrim. Hoppas. Sen näste man till rakning. Tanja sist ut ur huset= Hon ska miljonär!!!! 🤩😍🤩
Diggar Tanja som fan men unnar Simon vinsten mer. Tanja är redan tillräckligt stor och kan bli hur tät hon vill via Instagram och skit.
2021-04-26, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Ja fy fan. Måste lära att hejda mig.
Bra där! 🍻 me too.. och då avser jag inte #metoo, annan tråd! 🤣👍👍👍
2021-04-26, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Jag skrev inte att Tess var ful men hon var inte direkt den smartaste och hade djävligt svårt att fullfölja en mening. Att hon blev Peddots slaskhink föll sig naturligt.

Jag tolkade det som att du trodde Tess såg ”vackra” Emelie som ett hot? Det var uppenbart att Tess var den som hade utseendet på sin sida och hon visste om det själv. Sen tror jag inte heller att hon såg Emelie som smart snarare som helt tappad i sociala sammanhang, hon irriterade sig på hennes oförmåga att inte kunna tänka innan hon formulerade en mening.
2021-04-26, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sneakyhugs
Diggar Tanja som fan men unnar Simon vinsten mer. Tanja är redan tillräckligt stor och kan bli hur tät hon vill via Instagram och skit.
Helt fel. Sorry... Hon är inte influencer, har följare ja.
2021-04-26, 18:35
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
+1.
Hon känner dessutom inte honom på riktigt. OM dom nu ses efter - ge det några månader utanför huset (max) och sedan är Pedram, om allt går BRA (hoppas), absolut blockerad från hennes följarlista.

Ja och Pedram har ju dessutom en kvinna på utsidan som han kommer att fria till med ringar och hela köret. Det berättade han för Steph för ett litet tag sen. Den kvinnan var också aktuell redan när han kom in i huset och han lovade att han skulle bete sig men sen började han ju stalka Tess "samtidigt" som han sov tillsammans med Tanja?

När Tess ifrågasatte Pedrams beteende ville han inte stå för att han varit och tallat på Tanja och kom med den fega lögnen att det var hon som höll på hela tiden och han fick inte vara ifred. När Tess sen lämnade så gick han tillbaka till Tanja och då gick han tydligen all in!
2021-04-26, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
SOM jag vill se hennes ansikte när hon kommer ut ur huset och googlar Edward Blom.
Haha! Drömmen att få se!

Vad fan är det jag skådat? De övriga äter men Adrian sitter med ett glas vatten? Är han sjuk?
Medlem
Mouchinos avatar
Kan Någon Länka Röstpollen Från Discord?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
WATTAFAKK

”VAD är det Edward Blom? EYYyyy heeellow!”
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Haha! Drömmen att få se!

Vad fan är det jag skådat? De övriga äter men Adrian sitter med ett glas vatten? Är han sjuk?
Nej, han sitter och väntar på att Simon steker kyckling åt honom.....
2021-04-26, 18:38
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sneakyhugs
Personligen tycker jag Simon är överskattad som fan i huset. Visst. Han är lite smårolig ibland. Men annars är det inte mycket han bidrar med tycker jag. Han älskar att supa. Är väl typ det.

Ett praktexempel på Tanjas bidragande är under bestraffningarna/snurra hjulet igår. Där var hon tillsammans med Dompa dom enda som körde på och på riktigt bjöd på sig själva. Det är värt mycket tycker jag.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Personligen tycker jag att Pedram och Mergim är jävligt lika men det finns dock en stor markant skillnad på dessa två. Mergim skulle aldrig uttnyttja någon för sex eller ge sig på sovande eller dyngraka personer för att stilla sitt eget begär ,vilket Pedram har gjort som för mig är det största skälet till att jag vill få väck Pedram. F.ö är han för nära AD och det kommer att påverka allt om han är kvar. Vi såg bara på telefon tävlingen hur de höll på av lojalitet. Nej är så less på Pedram att jag hellre står ut med Mergim.

Är definitivt inget fan av Mergim men jag står hellre ut med honom ett tag till än att behöva se/höra Pedram. Just pga mina moraliska värderingar och vad han har gjort som nu människor verkar ha förträngt.

Jag har inte glömt! Folk har sån jävla dubbelmoral. Jag lovar dig att större delen av de här som nu skriver att Pedram ska vara kvar är samma personer som rasade över hans sätt mot Tess, då skulle han minsann sparkas ut ur huset direkt.

Men NU när vi äntligen kan ta ut en man som gör saker mot kvinnors vilja, som utövar härskarteknik mot kvinnor och som inte kan ta att en kvinna är bättre än han, DÅ RÖSTAR FOLK HÄR KVAR HAN?

Fy fan öppna aldrig era käftar en gång till om vad Judith gjort eller om vad Dennis gjorde mot Emelie, för det Pedram har gjort är tio resor värre.
Medlem
Ridnes avatar
Men hur ser Tanja ut i håret?! 😳
Är det inte nu Nardos ska komma och undervisa om kulturell appropriaton?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in