Citat:
Ursprungligen postat av
Mouchino
Personligen tycker jag att Pedram och Mergim är jävligt lika men det finns dock en stor markant skillnad på dessa två. Mergim skulle aldrig uttnyttja någon för sex eller ge sig på sovande eller dyngraka personer för att stilla sitt eget begär ,vilket Pedram har gjort som för mig är det största skälet till att jag vill få väck Pedram. F.ö är han för nära AD och det kommer att påverka allt om han är kvar. Vi såg bara på telefon tävlingen hur de höll på av lojalitet. Nej är så less på Pedram att jag hellre står ut med Mergim.
Är definitivt inget fan av Mergim men jag står hellre ut med honom ett tag till än att behöva se/höra Pedram. Just pga mina moraliska värderingar och vad han har gjort som nu människor verkar ha förträngt.
Jag har inte glömt! Folk har sån jävla dubbelmoral. Jag lovar dig att större delen av de här som nu skriver att Pedram ska vara kvar är samma personer som rasade över hans sätt mot Tess, då skulle han minsann sparkas ut ur huset direkt.
Men NU när vi äntligen kan ta ut en man som gör saker mot kvinnors vilja, som utövar härskarteknik mot kvinnor och som inte kan ta att en kvinna är bättre än han, DÅ RÖSTAR FOLK HÄR KVAR HAN?
Fy fan öppna aldrig era käftar en gång till om vad Judith gjort eller om vad Dennis gjorde mot Emelie, för det Pedram har gjort är tio resor värre.