2021-04-29, 11:12
Medlem
Nedgradera Judith och Madde tack
2021-04-29, 11:12
Medlem
Bestämde Judith precis att Tanja skulle diska efter att de kommit överens om att det var killarnas tur?
2021-04-29, 11:13
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Hon kan dubblera som flyglarm vid behov (fast den talangen är hon inte ensam om i huset) 😁
Haha! 😄
2021-04-29, 11:13
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FinasteTanja
Var inte säker på det, gäller det rösta ut kan Tanja åka då Nardos, Emelie och Simonanhängarna få ut största hotet. Lika bra det så slipper jag plåga mig själv med århundradets pissigaste BB, mina nerver måste vila.
👍👍
2021-04-29, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Har ni sett det senaste avsnittet när Kirsty och arantxa skrattar och pratar om att dom i huset tolkat temat fel? Dom säger att dom i huset tolkat det som lillebrorsor = barn, när temat i själva verket är att det är ett litet BB som ska vara styrt av det stora BB. Dvs inget med att lillebrorsor är barn. Storebrorsorna ska vara dom som styr big brother, lilla bb, i detta tema.

Vore kul om dom visade upp det för dom i huset 😂
De har missuppfattat i stort sett alla teman. Men vad förväntar man sig egentligen av en bunt med idioter där IQ-kvoten är under 50.
2021-04-29, 11:15
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Detta måste få konsekvenser annars säger jag upp Cmore.
Nu åker c More om inte dom börjar straffas 😠😠😠😠
2021-04-29, 11:17
Medlem
Citat:
Har ni sett det senaste avsnittet när Kirsty och arantxa skrattar och pratar om att dom i huset tolkat temat fel? Dom säger att dom i huset tolkat det som lillebrorsor = barn, när temat i själva verket är att det är ett litet BB som ska vara styrt av det stora BB. Dvs inget med att lillebrorsor är barn. Storebrorsorna ska vara dom som styr big brother, lilla bb, i detta tema.

Jag tänker skylla det på Emelie. Hon som pratar om hur det var förra året hela tiden, och eftersom de använder samma rekvisita som förra året så kopplar hon det automatiskt till att det är samma koncept istället för att de får KLURA på det själva.

Hade ingen kommit med "sÅhÄr VaR dEt FöRrA åReT" så tror jag de hade kunnat koppla rätt.
2021-04-29, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
De ÄR idioter. Det har de visat när de inte blockat honom från immunitet fast de haft chansen.
De få som vågat (Emelie, Joel) har blivit noga förhörda om varför de gjort så.

Men SOM jag hoppas att Juddan lägger 2p på Adrian nu! Hon har ju uppvisat "tired of your shit"-ansikte flertalet gånger på grund av honom denna vecka så chansen finns.
2021-04-29, 11:18
Medlem
Citat:

Precis. Jag har varit rätt säker på att om de stora ber BB att släcka lyset i lilla så skulle BB göra det.
Men de har inte varit smarta nog att ens testa.
2021-04-29, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Jag tänker skylla det på Emelie. Hon som pratar om hur det var förra året hela tiden, och eftersom de använder samma rekvisita som förra året så kopplar hon det automatiskt till att det är samma koncept istället för att de får KLURA på det själva.

Hade ingen kommit med "sÅhÄr VaR dEt FöRrA åReT" så tror jag de hade kunnat koppla rätt.

Allt är Emelies fel.

Hon gjorde ju till och med ett försök till hårborstegate 2.0 igår.
2021-04-29, 11:20
Medlem
Snälla Flashbackare förklara för mig hur man kan bli autonominerad för orden Samejävel och Mongolid men att spotta mot Tanja, kalla henne smuts och att hon är död för honom (Simon) utan någon som helst åtgärd utan ger honom öl i belöning. Jag förstår verkligen inte.
2021-04-29, 11:21
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
De har missuppfattat i stort sett alla teman. Men vad förväntar man sig egentligen av en bunt med idioter där IQ-kvoten är under 50.
Eller hur, dom är ju inte ens kapabla att läsa enkla instruktioner!
Alla brev borde ju enbart bestå av självförklarande bilder, men iofs skulle dom väl inte förstå dom heller. 🤔

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in