2021-04-26, 17:24
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
I hear you. Irriterade mig redan första gången men nu gör det mig rakt av förbannad. Har verkligen noll till övers för honom.

Det där är sånt fjäsk som ska gå ut till Mammorna som tycker det är så rart och jag är inte
övertygad om att AD:s motiv är trovärdiga. Många av hans handlingar är för egen vinning och det börjar bli så uppenbart att jag tycker han borde komma på en annan strategi då det är för genomskinligt.
2021-04-26, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Jag är på! 🤣🤣🤣

Toppen! Bra att fler kan vittna om hans sinnelag, innan de själva kikar igenom det filmade materialet för att ta ställning till om det är passande att han får röra sig fritt i samhället.
2021-04-26, 17:26
Medlem
Nu pratas de om middag och de ställer frågan om de intrycken äta något lätt. Väntar mig högljudda reaktioner från Adrian som aldrig ätit något lätt i sitt liv. Han käkar väl i värsta fall upp två kilo ust.
2021-04-26, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Ringer polisen.
Redan gjort, insatsstyrkan står redo utanför BB-portarna, vårdintyg påskrivet å klart.
2021-04-26, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GangBangTanja
Håll dig till ämnet fläskberg.
Exakt! DU MED // icke- gubbenmedfinnarpåryggenmedfiat
2021-04-26, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Bögrim borde utbilda sig. Till frisör, han har en naturlig fallenhet och skulle kunna bli jätteduktig! Men man ska akta sig att låta han bleka håret på en dock!!! Stod i timmar och blekte Samis=noll effekt. Glömde en av 2 komponenter...

Han kan hålla sig till styling. ”Salong Strykbräda.” Strykjärn i loggan. PERFEKT!
2021-04-26, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Haha det är något djävulskt måndag-och-jag-hänger-löst-specialare. Emelie brukar duscha med en baddräkt på så topless är extremt för att vara henne.
Aha, jag misstänkte det när hon ställde sig nära duschdörren vänd mot spegeln, inte sett innan att det varit så bekymmerslöst från hennes sida. Classic Monday.
2021-04-26, 17:31
Medlem
Jag vill ta upp och markera en sak som jag hörde Madde säga idag under liven, när jag gick runt på jobbet och lyssnade i lurarna.

om hon kunde få barn ville hon ha två.
Det är helt allvarligt första gången jag hört en kvinna vara så pass ödmjuk att hon inser att barn inte är en rättighet.

Jag vet inte hur jag ska förklara det närmare. I normala fall brukar det vara JAG SKA HA TVÅ ST. eller EN KILLE SKA VA SÅ OCH SÅ ANNARS KAN HAN DRA

Det är någonting jag som cis man (incel) tänker på varje gång jag hör pratet runt det. För att jag har insett att familjelivet är någonting som jag faktiskt alsrig kommer att få uppleva.

Och den lilla formuleringen gjorde så mycket för mig om min uppfattning om henne.
2021-04-26, 17:33
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SPD
För att jag har insett att familjelivet är någonting som jag faktiskt alsrig kommer att få uppleva.

Och den lilla formuleringen gjorde så mycket för mig om min uppfattning om henne.

Fan säg inte sådär SPD. Hur gammal är du?
2021-04-26, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SPD
Jag vill ta upp och markera en sak som jag hörde Madde säga idag under liven, när jag gick runt på jobbet och lyssnade i lurarna.

om hon kunde få barn ville hon ha två.
Det är helt allvarligt första gången jag hört en kvinna vara så pass ödmjuk att hon inser att barn inte är en rättighet.

Jag vet inte hur jag ska förklara det närmare. I normala fall brukar det vara JAG SKA HA TVÅ ST. eller EN KILLE SKA VA SÅ OCH SÅ ANNARS KAN HAN DRA

Det är någonting jag som cis man (incel) tänker på varje gång jag hör pratet runt det. För att jag har insett att familjelivet är någonting som jag faktiskt alsrig kommer att få uppleva.

Madde är ändå 33 år och inte haft något förhållande på ett par år så hon börjar nog inse att det inte är helt säkert att hon for barn. I alla fall inte med sin livs kärlek. Dock uppskattat jag den ödmjukheten istället för männidkor som planerar sitt liv och att de ska ha två och halvt var varar ett par tvillingar.
2021-04-26, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Fan säg inte sådär SPD. Hur gammal är du?

Det är inte meningen att diskutera det över huvud taget. Inte det som var meningen med inlägget utan bara orsaken.
2021-04-26, 17:36
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Jag ändrade mig i sista sekund och röstade på Dompa ikväll. Innan tänkte jag ju rösta på Pedros för att han de ska kunna pakta ihop sig i turkosa. Nu får fan idiotierna förstå att Adrian är bästa att gå ut genom att hindra honom från att tävla.

NICE! AD måste ut 100% och ju fler i hans liga som åker desto bättre, man ser ju hur han håller på med Simon. "Jag blockerar honom för att inte har bra tävlingsanda och för att han blir så arg"! Va? Han säger inget om sin älskade Pedram när han beter sig som ett svin och är lika dålig på att förlora (att bli nominerad) som Simon, även i tävlingar? AD:s taktik är att komma nära så många som möjligt och därför ska vi visa honom genom att plocka bort hans viktigaste pjäser.

Visst är Simon jobbig och sur när han förlorar men det går oftast över efter inte allt för lång tid. Pedram däremot kan ligga och dygna med sin självömkan och bitterhet , vandrar runt och samlar på sig ilska och skit. Tyvärr lär väl Pedram få stanna för att folk inte fattar hur manipulativ han är och hur han slår in på de växlarna när det behövs och man sväljer det med hull och hår.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in