2021-04-26, 17:12
Moderator
Dr Kings avatar
Håll er till att diskutera deltagarna och vad som händer i huset och låt bli att spekulera i kön, ålder m.m. på dem som skriver i tråden.

/Moderator
2021-04-26, 17:12
Medlem
basiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Den jävuln måste bara sitta nominerad. Kan övriga huset se till så att han inte hinner varenda tävling och rösta ut fanskapet!

En tävling han inte vinner: ingen mat från 18, sedan vid 15 nästa dag får man sitta vid ett bord med en Big Mac framför sig, den som tar en tugga sist vinner immuniteten. 😁
2021-04-26, 17:15
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
vem i helvete bryr sig peter orrmyr gjorde det redan 2011 och han kom 2:a palla hata nån för att dem tittar in i en kamera

Fattar inte heller problemet. Personligen uppskattar jag när han kollar in i kamerorna.

Jävla aspies som Zingo2 som tror att det MÅSTE betyda att han är en skådespelande falsk ögontjänarråtta bara för att han försöker kommunicera lite med oss.
2021-04-26, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Nej orkar inte med sånt där larv och speciellt inte om det är Ad:s påhitt!

I hear you. Irriterade mig redan första gången men nu gör det mig rakt av förbannad. Har verkligen noll till övers för honom.
2021-04-26, 17:18
Medlem
Mergim skrämmer mig, han skå åka hem till deltagarnas familjer när han kommer ut, t ex bära på Alicia (Adrians systerdotter). Lås in fanskapet innan det är försent.
2021-04-26, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Fattar inte heller problemet. Personligen uppskattar jag när han kollar in i kamerorna.

Jävla aspies som Zingo2 som tror att det MÅSTE betyda att han är en skådespelande falsk ögontjänarråtta bara för att han försöker kommunicera lite med oss.

Han gör allt lite mer till The Office. Och det är ju trevligt, som Joel skulle sagt.
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Den jävuln måste bara sitta nominerad. Kan övriga huset se till så att han inte hinner varenda tävling och rösta ut fanskapet!

Just därför måste vi stå ut med Emelie ett tag till för hon kommer försöka blockera AD i tävlingar och att hon synar honom ända ut i tåspetsarna. Tror även Simon kommer att fortsätta att blockera honom. Övriga tror jag tyvärr har hans rygg och speciellt Pedram,Joel Nardos och kanske även Tanja som han fjäskat så mycket för sista tiden. Detta är en av anledningarna till varför jag ville få ut Pedram för det skulle skapa förvirring.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FinasteTanja
Mergim skrämmer mig, han skå åka hem till deltagarnas familjer när han kommer ut, t ex bära på Alicia (Adrians systerdotter). Lås in fanskapet innan det är försent.

Ringer polisen.
2021-04-26, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av basis
En tävling han inte vinner: ingen mat från 18, sedan vid 15 nästa dag får man sitta vid ett bord med en Big Mac framför sig, den som tar en tugga sist vinner immuniteten. 😁
Jaaaa!!!!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Ringer polisen.
Jag är på! 🤣🤣🤣
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FinasteTanja
Ja, låter så sjukt obehagligt när han pratar om det.
2021-04-26, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Just därför måste vi stå ut med Emelie ett tag till för hon kommer försöka blockera AD i tävlingar och att hon synar honom ända ut i tåspetsarna. Tror även Simon kommer att fortsätta att blockera honom. Övriga tror jag tyvärr har hans rygg och speciellt Pedram,Joel Nardos och kanske även Tanja som han fjäskat så mycket för sista tiden. Detta är en av anledningarna till varför jag ville få ut Pedram för det skulle skapa förvirring.
Jag ändrade mig i sista sekund och röstade på Dompa ikväll. Innan tänkte jag ju rösta på Pedros för att han de ska kunna pakta ihop sig i turkosa. Nu får fan idiotierna förstå att Adrian är bästa att gå ut genom att hindra honom från att tävla.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in