2021-04-25, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
De sista raderna är från Korintierbrevet tror jag men av det lilla jag läst ur bibeln så har ju just detta budkapet fastnat hos mig.

Ah! Kände vagt igen det! Så vackert och så passande för Tanjisen! ❤️
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Är en uppenbar kodning för att berätta för honom att det inte ser lika bra ut längre på utsidan. Att han måste hålla sig till den utstuderade planen igen.
Tror det var kod för att nu är det Defcon 1!
Katastrof läge, bara att dra fram attrappen och offra sig till Madde?
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-04-25 kl. 18:23.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av embargo
Vad är det för motgångar Adrian haft som gjort att han varit på botten? När han inte vann nån tävling eller när han vid något enstaka tillfälle tömde diskmaskinen? Eller kanske när General Alberto förbjöd honom att bära mössa.

Eller när han visat sina riktiga sidor och tappat sin helylle fasad
2021-04-25, 18:21
Medlem
jag hoppas nardos har förstått att hon inte kommer få något brev
Medlem
embargos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Är en uppenbar kodning för att berätta för honom att det inte ser lika bra ut längre på utsidan. Att han måste hålla sig till den utstuderade planen igen.

Undrar om han dechiffrerade det isf och hur han ska se till så skutan håller rätt kurs.
Medlem
Ridnes avatar
Vinner inte Tanja BB i år så är det myteri!!!
Den enda jag kan se som alternativ vinnare är Simon.
Resten är ovärdiga.. iallafall som vinnare.
2021-04-25, 18:22
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Tror att kritiken de andra gett Tanja har känts hårdare för henne än hon ens förstått.

Sådan upprättelse för henne med detta brev! Hoppas nu att de i huset (och utanför) som ifrågasatt hennes äkthet skäms kroppshuden ur sig.

Ja, det är ju inte så att hon inte KÄNNER något, det är klart hon gör, men hon väljer att inte agera på det eller älta det. Det är ju det som är hennes styrka.
2021-04-25, 18:22
Medlem
Zingo2s avatar
Gillar Simon, men hans beteende efter straffet? IBS? Nej!
Nu vräker han i sig mat, det gör man inte om man har IBS!
2021-04-25, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av embargo
Vad är det för motgångar Adrian haft som gjort att han varit på botten? När han inte vann nån tävling eller när han vid något enstaka tillfälle tömde diskmaskinen? Eller kanske när General Alberto förbjöd honom att bära mössa.
När han inte fick ta mer än 14 fiskpinnar gissar jag på. Är det Adrians andra eller tredje portion?
Medlem
Pnugknugens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Alltså att Tanja besitter denna mentala styrka beror på allt hon gått igenom och lärt sig att använda de rätta verktygen för att ha med sig på sin andra resa i livet och från scratch. Det går att styra hjärnan till ett annat tänk men det krävs oerhört mycket slit för att lära sig det. Bara den grejen att få komma tillbaka till livet och få en ny chans, att komma på fötter igen efter tunga vedermödor kräver verktygen som också hjälper henne ännu mer.

Att Tanja låter Kärlekens sanning formas i henne genom dess egenskaper som en röd tråd och att bära med sig vissheten om att kärleken bär allt, tror allt, hoppas allt och uthärdar allting! <3

Vackert ❤
Medlem
julita55s avatar
Har dem visat hur har dem röstat med 1 poäng och ev vart kan man hitta det? Jag har sett bara 2 poäng.
Medlem
Vad stod det i Adrians brev som var speciellt? Fick samtal så kunde inte se.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in