2021-04-14, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Annananstans
Polletten har väl trillat ner.. Straffarbete och trängas i cell kanske är stressande att tänka på så "chill på stranden" har väl bytts mot tryckande i någons källare.

Ni ska veta en sak om Issa jag gick med honom Samma skola o ville alltid knulla hans syster!
Sen han märkte jag va på henne o kunde inte acceptera o jag frågade honom va ska han göra åt saken om jag vill ha hans syster?!
Vi började slåss han var mindre än mig i kroppen o slog honom ordentligt framför hans syster tills min storebror stoppade mig o sa att jag har vunnit!
Issa hade svårt o ta förlusten men vågade aldrig kolla på mig efteråt men tyvärr så ville inte hans syster göra nåt med mig efter jag slog Issa så grovt killen va helt tyst efteråt sa inte ett ord😂😂😂😂
Jag fick upp på insta aftonbladet att de letar efter killen
Sån fitta mot svenner han vågar men öppnades framför folk vid lindängeskolan!
Rånnar gamlingar vilken kille skriv Till mig kom Till Malmö jag skickar dig där du hör hemma denna gången ingen som kommer stoppa mig!
Citera
2021-04-14, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smartapojken
Ni ska veta en sak om Issa jag gick med honom Samma skola o ville alltid knulla hans syster!
Sen han märkte jag va på henne o kunde inte acceptera o jag frågade honom va ska han göra åt saken om jag vill ha hans syster?!
Vi började slåss han var mindre än mig i kroppen o slog honom ordentligt framför hans syster tills min storebror stoppade mig o sa att jag har vunnit!
Issa hade svårt o ta förlusten men vågade aldrig kolla på mig efteråt men tyvärr så ville inte hans syster göra nåt med mig efter jag slog Issa så grovt killen va helt tyst efteråt sa inte ett ord😂😂😂😂
Jag fick upp på insta aftonbladet att de letar efter killen
Sån fitta mot svenner han vågar men öppnades framför folk vid lindängeskolan!
Rånnar gamlingar vilken kille skriv Till mig kom Till Malmö jag skickar dig där du hör hemma denna gången ingen som kommer stoppa mig!
Finns nån som har hans syster insta?
Jag vill ha henne för en kväll minns hon va knullbar
Citera
2021-04-15, 03:04
Medlem
A
Citera
2021-04-16, 15:02
Medlem
I vilken tråd skrev "Issa" själv här på Flashback? Eller strider det mot reglerna att fråga efter det?
Orkar inte söka.
Citera
2021-04-16, 15:10
Medlem
grottmuttans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trackid
I vilken tråd skrev "Issa" själv här på Flashback? Eller strider det mot reglerna att fråga efter det?
Orkar inte söka.
Det är i denna tråd
Citera
2021-04-16, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grottmuttan
Det är i denna tråd

Kan du länka? Jag är lat.
Citera
2021-04-16, 15:22
Medlem
grottmuttans avatar
Citat:
Kan du länka? Jag är lat.
Han har haft flera konton, detta är det senaste tror jag
(FB) Misstänkt mord Ånge 2019-12-11

Resten får du leta upp själv, tråden är ju ändå bara 65 sidor!
Citera
2021-04-16, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grottmuttan
Han har haft flera konton, detta är det senaste tror jag
(FB) Misstänkt mord Ånge 2019-12-11

Resten får du leta upp själv, tråden är ju ändå bara 65 sidor!

Sicken idiot!
Citera
2021-04-17, 01:28
Medlem
Citat:
Sicken idiot!

Grabbar tro på mig när jag skriver att det var inte ens Issa som tog sista steget han vill leka G på flashback jag e 90% säker på att det var 18 åringen som gjorde de!
Citera
2021-04-26, 15:31
Medlem
sugmag-ses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ahdam3310
https://ibb.co/dp8rRxp

https://ibb.co/SdTjHvq

https://ibb.co/KNxCPNK

knulla era mammor grisarna kommer aldrig ta mig inte ens donald trump! In šaʾ Allāh
Detta kontot ska tydligen tillhöra mördaren och en av bilderna visar hans google/applekonto. Har polisen begärt ut info om kontot sasja.rapp@gmail.com för att ta reda på var han befinner sig? Han använder nog knappast VPN eller proxy.
Citera
2021-04-26, 15:37
Medlem
Bebblischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sugmag-se
Detta kontot ska tydligen tillhöra mördaren och en av bilderna visar hans google/applekonto. Har polisen begärt ut info om kontot sasja.rapp@gmail.com för att ta reda på var han befinner sig? Han använder nog knappast VPN eller proxy.

Det är inte hans (undermänniskan Issa) konto, utan anhörig till mördare Alexander. Men sant, kanske på något sätt går att spåra var telefonen använts.
Citera
2021-05-03, 10:04
Medlem
tdlefnierreguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NuLugnarDuNerDig
Hur kan det vara så svårt att hitta honom?
Det är inte som att han är nån värsting inom organiserad brottslighet.
Han gömmer väl sig hos någon släkting.

De flesta lever inte direkt i lyx i Libanon och tomten vill ju vara en cool gangster med mycket pengar och han skulle inte våga vara gangster där så han kommer komma krypandes när veckopengen tar slut. Hoppas han inte inte kommer utan åker fast i hemlandet och blir sittande där resten av sitt liv
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in