2021-04-26, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Men hjälp, vad är det Mergim sitter och säger? "Jag kommer åka runt och träffa era familjer om jag åker ut idag, jag svär, jag är sån alltså"
Glad jag inte har ngn familjemedlem där inne..

Hahahha ja men han hade tagit kontakt med AD familj syster och kompisen .
Samma sak Vickan hade gjort det innan . Det kom fram när hon satt och snacka med AD samma veva då hon sa att han skulle avlat sig för Madde.

Mergim och AD har gemensamma polare även pedram är i litet hörn där.
2021-04-26, 14:04
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fnizz
Haha inte förvånande😂
In med röstningsdueller mellan två som blir nominerade av de i huset mitt i veckan där en måste lämna...eller ngt måste ju hända snart😬 det kan sätta fart på paktningen lite😜
Japp måste ju hända nåt snart så folk flyger ut Max 4 i finalveckan har det väl varit 👍
Senast redigerad av Conny63 2021-04-26 kl. 14:07.
2021-04-26, 14:08
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Men hjälp, vad är det Mergim sitter och säger? "Jag kommer åka runt och träffa era familjer om jag åker ut idag, jag svär, jag är sån alltså"
Glad jag inte har ngn familjemedlem där inne..

Jäkligt obehagligt eftersom det var tydligen en av anledningarna till att dom andra deltagarna från förra säsongen bröt kontakten helt med honom. När alla var ute ur huset och dom blev oense om något hade han börjat kontakta familjemedlemmar till dom andra deltagarna och inte varit speciellt trevlig.

Jag kan ju inte veta helt säkert att detta är sant men har läst det på flera olika ställen. Ingen rök utan eld, så någon form av sanning tror jag nog det ligger i det.
2021-04-26, 14:11
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Tror ni inte spelbolagen har inside från TV4?😀 Det tror iaf jag.
Absolut inte
Medlem
esetts avatar
Dom skulle kunna köra "utröstningsveckan" Så fort någon gör något regelbrott så åker person i fråga ut med huvudet före
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Dom sitter här dom flesta. Drösar av gamla kärringar som är avundsjuka på Emilie. Dag ut och dag in chattar dom med varandra i detta forum. Så djävla tröttsamma och förmodligen feta.

väldigt vad du går på folk gällande utseende, är det för stt du har dåligt självförtroende kring ditt eget? Tycker det är väldigt onödigt att säga kränkade saker om deltagarnas utseenden vilket jag sett dig gjort några ggr nu, grova saker. Är man vettig så diskuterar man saker som händer i huset och beteenden eller saker som deltagarna gör men du har vid flertalet tillfällen slängt ur dig grova saker om deras utseenden och nu är tydligen alla på olika forum feta enligt dig, haha, hur mår du egentligen, är det uttryck för ditt eget utseende, du bär på lite övervikt, är inte nöjd med ditt utseende men projicerar hårt över det på andra..?
2021-04-26, 14:15
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Mest sminkning och klädbyten idag.

För en person som mest kollar liven är det lustigt att se hur utseendemedvetna deltagarna blir inför måndagsfinalen. En annan har ju redan sett dem i alla tillstånd, menar jag.
Ja visst är det märkligt. Gör sig extra fina 😅
2021-04-26, 14:16
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
väldigt vad du går på folk gällande utseende, är det för stt du har dåligt självförtroende kring ditt eget? Tycker det är väldigt onödigt att säga kränkade saker om deltagarnas utseenden vilket jag sett dig gjort några ggr nu, grova saker. Är man vettig så diskuterar man saker som händer i huset och beteenden eller saker som deltagarna gör men du har vid flertalet tillfällen slängt ur dig grova saker om deras utseenden och nu är tydligen alla på olika forum feta enligt dig, haha, hur mår du egentligen, är det uttryck för ditt eget utseende, du bär på lite övervikt, är inte nöjd med ditt utseende men projicerar hårt över det på andra..?
Varför tog du åt dig? Om man sitter dagar och nätter här och hejar på varandra att man ska hata Emilie då är man nog riktiga ruggugglor. Kärringar klarar inte av att se en ung vacker kvinna som vågar gå mot strömmen. Dessutom skriver dom om deras egna tarmsjukdomar och andra krämpor. Vidrigt. Ja du, jag ser framför mig en skock instagramföljare som är besatta av Tanja av någon anledning. Lika besatta av Emilie fast åt andra hållet. Dessa häxor skriver inte mycket mer än frossar i hur dom vill sänka Emilie. Läs igenom tråden om du orkar. Samma kärringar, samma skit rakt igenom.
Senast redigerad av ziggarillen 2021-04-26 kl. 14:21.
2021-04-26, 14:16
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barooos
Håller med... Söndagar och Måndagar är urtråkiga!
Ja. Igår hände det ju lite mer än andra söndagar iaf
2021-04-26, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Varför tog du åt dig? Om man sitter dagar och nätter här och hejar på varandra att man ska hata Emilie då är man nog riktiga ruggugglor. Kärringar klarar inte av att se en ung vacker kvinna som vågar gå mot strömmen. Dessutom skriver dom om deras egna tarmsjukdomar och andra krämpor. Vidrigt.

jag tar inte åt mig utan noterar bara att du har ett skumt beteende, vad gör du här ens om alla här är så hemska?
Jag har inte upplevt något direkt hat mot emelies utseende, tycker hon helt okej ut men jag tycker inte om hennes gaslightarbeteende, två helt skilda saker och har inget att göra med hennes utseende.
2021-04-26, 14:25
Avstängd
Kommer ni ihåg bb sa dennis du ska äta ärtsoppa till tisdag är den en hint om att han stannar 🤣
2021-04-26, 14:26
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Eskapisterna
Mergim tror som jag, den första dom räddar är Pedram.
Sen får Emelie, Dennis och Mergim gå in i annexet och där lämnar Mergim 👮🏽‍♀️✌️
Nope! emelie räddas först sen går resten in i rummet och rimmet lämnar!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in