2021-04-26, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SalmonandEgg
Nu är jag fan förbannad igen. Ny vecka och så klart ska det nu ta tid mellan varje meddelande, herregud vad fan har dom gjort!

Hela grejen med detta var ju att man kunde spamma meddelanden som en galning för att man fick nya på sekunden när man skrivit klart ett, man tappar ju flowet helt och hållet när man får vänta en jävla minut på varje meddelande.

SUG FET KUK
Se till att dina targets svarar så kommer du ha det flytande.
2021-04-26, 10:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av slicediceRR
Måste finnas något sätt där man slipper att förflytta handen från tangentbordet till musen för att sedan klicka send.

Hade varit för jävla fint om man kunde skicka meddelande på enter, finns det någon script för det? man förlorar lite flow när man flyttar handen till musen.

Sedan också dessa små felstavningar man gör ibland när man råkar trycka på tangenten bredvid och sedan måste sudda. Också riktigt jävla segt.

Finns det något script för att skicka meddelandet på "enter" när man skrivit klart?

Håller med
2021-04-26, 10:52
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Du som är erfaren, vet du vad fan det är som pågår? Varför i helvete har idioterna gjort så kön är så långsam helt plötsligt?

#¤"¤#¤!#¤#"¤!!!

Kom igen nu gullet ingen nördrage, 2h in 350 mess gjorda. Sitter på 300k i kontanter och en vit kines i backluckan.
2021-04-26, 10:57
Bannlyst
Citat:
Se till att dina targets svarar så kommer du ha det flytande.

Så har det alltid varit för mig, men av någon anledning blir jag nu spammad av massa nya jävla targets som jag aldrig sett förut, en hel sjö av nya gubbjävlar zzz
2021-04-26, 10:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av se8035
Kom igen nu gullet ingen nördrage, 2h in 350 mess gjorda. Sitter på 300k i kontanter och en vit kines i backluckan.
2021-04-26, 11:01
Medlem
Citat:
Så har det alltid varit för mig, men av någon anledning blir jag nu spammad av massa nya jävla targets som jag aldrig sett förut, en hel sjö av nya gubbjävlar zzz
Dom har ändrat något med kö systemet misstänker jag.

Kan också vara att många operatörer är inloggade samtidigt, eller liknande? vet faktiskt inte.
2021-04-26, 11:01
Bannlyst
Citat:
Dom har ändrat något med kö systemet misstänker jag.

Kan också vara att många operatörer är inloggade samtidigt, eller liknande? vet faktiskt inte.

Det har helt klart skett någon form av förändring och jag gillar den inte!
2021-04-26, 11:13
Medlem
PussyLiquors avatar
Citat:
Måste finnas något sätt där man slipper att förflytta handen från tangentbordet till musen för att sedan klicka send.

Hade varit för jävla fint om man kunde skicka meddelande på enter, finns det någon script för det? man förlorar lite flow när man flyttar handen till musen.

Sedan också dessa små felstavningar man gör ibland när man råkar trycka på tangenten bredvid och sedan måste sudda. Också riktigt jävla segt.

Finns det något script för att skicka meddelandet på "enter" när man skrivit klart?
Använd TAB + ENTR eller så laddar du ner snabbcentralen där det finns ett alternativ som gör att du skickar på ENTR.
2021-04-26, 11:22
Medlem
Citat:

Ja, du borde använda en laptop istället! Jag kör på en apple laptop och använder ej mus, går mycket snabbare i min mening. Har även hög sens på plattan och använder mig av bokstavskommandon typ när man trycker på kategori under loggning kan du trycka N om du ska logga namn, och sen tab + enter osv.
Senast redigerad av EricBana87 2021-04-26 kl. 11:26.
2021-04-26, 11:32
Medlem
Citat:

Lätt som en plätt. När du skrivit klart klicka tab sen enter. Funkar nästa överallt där man skriver ett meddelande. Till och med här på Flashback. Efter jag skrivit klart nu trycker jag tab sen enter
2021-04-26, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chattare
Lätt som en plätt. När du skrivit klart klicka tab sen enter. Funkar nästa överallt där man skriver ett meddelande. Till och med här på Flashback. Efter jag skrivit klart nu trycker jag tab sen enter
Tack så mycket haha, jag visste inte att den hoppade till "send" efter att man skrivit klart antal tecken. haha ty.. nu känns det mycket bättre
2021-04-26, 12:27
Medlem
Citat:
Tack så mycket haha, jag visste inte att den hoppade till "send" efter att man skrivit klart antal tecken. haha ty.. nu känns det mycket bättre

No problem, ha det så roligt nu och kötta på i chatten. PoK!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in