Citat:
Ursprungligen postat av
Bengt-bajen
Mitt liv är fantastiskt, jag flyr inte från någon. Jag reser runt i världen och utforskar denna fantastiska planet. Jag planerar resa till Tokyo så fort covid har lagt sig, tills vidare tar jag det lugnt i Vietnam.
Min skuld är en skatteskuld, jag har haft ett aktie bolag. Så nej, jag är inte kriminell. Jag har många verksamheter som är i start up fasen. Jag gillar att resa runt, varför ska jag vara på samma plats hela tiden? Nuförtiden kan man göra allt sitt jobb via datorn online om du har missat det. #Thinkoutsidethebox.
Mvh
Skatteskuld är det värsta av skulder.
Ditt liv är fantastiskt? Du skrev tidigare att du inte litar på någon... du har ingen familjemedlem som du kan lita på skrev du...
Låter toppen! Gött att du lyckats bra i livet. Inte alls ensamt!
Min gissning är att du redan är skyldig alla du känner pengar. Och nu reser du omkring på lånade cash och låtsas vara någon du inte har råd att vara. Nudlarna i Tokyo och hororna i Vietnam här kommer jag!
Missförså mig rätt, jättenajs att du reser och upplever saker. Men gör det när du inte har skulder. Oavsett om dem är till vänner/familj eller till svearike som betalt din tandläkare och vårdcentral besök i tidiga år.