Citat:
Ursprungligen postat av
beitos
Bra utgång av dagens avsnitt. Alex (jag menar han som röstades ut) var den jag mest ville ha ut. Hoppas Olivia åker ur härnäst från det laget. Han som satt i badbyxor på stranden och som hade immunitet (William??) verkar bra.
Bra även att tjejerna blev kvar i gränslandet. Hoppas mörkhåriga killen (Elias heter han kanske, callcenter-killen) åker ur snart, för hand ger ett osympatiskt och självgott intryck och det är ingen slump att först lag nord och nu tjejerna i gränslandet fattat tyckte mot honom.
Tova Sophia har gjort det bra hittills och vore enligt mig en värdig vinnare.
Jag hade nog även kunnat hålla på Johanna, om det inte varit för att hon verkar vara en feminist av den sort som kan ogilla män bara för att dom är män.
Tova-Sophia är en värdig vinnare. Helt enig.
Men ge Elias en chans, han är en driftig typ. Han kan gå över lik för att nå dit han vill. Business style all the way. Sossementaliteten tog överhand i gruppen då de valde att ha kvar ett par odugliga & stinkande gamla käringar framför Elias, den ende som var en verklig tillgång för laget. It was a mistake, believe me.

Annki kostade ju dom segern i tidigare tävling, helt fucking kass. Annica är inte heller bra på något. I det här läget är gruppdynamiken fortfarande viktig. Elias visste detta, ändå fucka dom honom. Shit, alltså. Ingen heder alls.
Jag hoppas på Elias eller Tova-Sophia for Win! 💗