2021-04-25, 22:57
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beitos
Bra utgång av dagens avsnitt. Alex (jag menar han som röstades ut) var den jag mest ville ha ut. Hoppas Olivia åker ur härnäst från det laget. Han som satt i badbyxor på stranden och som hade immunitet (William??) verkar bra.

Bra även att tjejerna blev kvar i gränslandet. Hoppas mörkhåriga killen (Elias heter han kanske, callcenter-killen) åker ur snart, för hand ger ett osympatiskt och självgott intryck och det är ingen slump att först lag nord och nu tjejerna i gränslandet fattat tyckte mot honom.

Tova Sophia har gjort det bra hittills och vore enligt mig en värdig vinnare.

Jag hade nog även kunnat hålla på Johanna, om det inte varit för att hon verkar vara en feminist av den sort som kan ogilla män bara för att dom är män.

Tova-Sophia är en värdig vinnare. Helt enig.

Men ge Elias en chans, han är en driftig typ. Han kan gå över lik för att nå dit han vill. Business style all the way. Sossementaliteten tog överhand i gruppen då de valde att ha kvar ett par odugliga & stinkande gamla käringar framför Elias, den ende som var en verklig tillgång för laget. It was a mistake, believe me. Annki kostade ju dom segern i tidigare tävling, helt fucking kass. Annica är inte heller bra på något. I det här läget är gruppdynamiken fortfarande viktig. Elias visste detta, ändå fucka dom honom. Shit, alltså. Ingen heder alls.

Jag hoppas på Elias eller Tova-Sophia for Win! 💗
2021-04-25, 23:04
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LillTurken
Säsong 2019 hatar jag. 2020 anser jag vara en av de bästa säsongerna någonsin. Och jag har sett alla säsonger av Robinson.

Tror man har glömt hur bra Robinson var under Paolos tid. Otroligt mycket tuffare och skitigare tävlingar + mer närkontakt i tävlingarna. Allt kändes mer äkta. Vill minnas att de fick använda sig av naturens resurser på ett helt annat sätt också. Nuförtiden under Mastiffs styre bor de ju på inspelningsstränder där allt är dött, där andra länder turas om att bo på stranden och spela in sina varianter av Survivor. Finns knappt en kokosnöt.

Kolla bara den här tävlingen, ska slå ner varandra från en bro: https://youtu.be/LNsY5zo9i5M?t=797

Brottas med en boll i en halvdjup meter gyttja: https://youtu.be/x0qo_nQtMWg?t=712

Älskar även introt under Paolos säsonger, riktig hype https://youtu.be/zrqRY1rKXrc?t=7

Paolos engagemang är helt otroligt också. Arga Snickarn är värdelös i sin roll som programledare. Noll karisma. Dyker bara upp en kort stund innan tävling och på öråd och ställer frågorna har får höra i sin öronsnäcka.

Kan tänka mig Adonis. kan gå i god för Robinson Love Edition som den tomte han är.
Senast redigerad av peterZiipen 2021-04-25 kl. 23:11.
2021-04-25, 23:23
Medlem
LillTurkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Tror man har glömt hur bra Robinson var under Paolos tid. Otroligt mycket tuffare och skitigare tävlingar + mer närkontakt i tävlingarna. Allt kändes mer äkta. Vill minnas att de fick använda sig av naturens resurser på ett helt annat sätt också. Nuförtiden under Mastiffs styre bor de ju på inspelningsstränder där allt är dött, där andra länder turas om att bo på stranden och spela in sina varianter av Survivor. Finns knappt en kokosnöt.

Kolla bara den här tävlingen, ska slå ner varandra från en bro: https://youtu.be/LNsY5zo9i5M?t=797

Brottas med en boll i en halvdjup meter gyttja: https://youtu.be/x0qo_nQtMWg?t=712

Älskar även introt under Paolos säsonger, riktig hype https://youtu.be/zrqRY1rKXrc?t=7

Paolos engagemang är helt otroligt också. Arga Snickarn är värdelös i sin roll som programledare. Noll karisma. Dyker bara upp en kort stund innan tävling och på öråd och ställer frågorna har får höra i sin öronsnäcka.

Kan tänka mig Adonis. kan gå i god för Robinson Love Edition som den tomte han är.

Robinson – Love Edition tyckte jag var jävligt bra. Så bra så jag ska se om den säsongen nu. Går in på Jugges youtube kanal.
2021-04-25, 23:45
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av troligengud
Men ja vet inte hur man gör upp eld. Hehe
Jobbar på brandkåren åxå .

Citat:
Ursprungligen postat av IQpizzasallad
Å där tände de på en jävla massa! Kanske inte med tändstål, men ändå...👌
Å där tände hon visst på en gift manlig kollega också och fick då sparken - allt enligt användare Adonis. i ett tidigare skvallerinlägg.
2021-04-25, 23:52
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pecka-
I nödfall på en öde ö skulle faktiskt Annica fungera att spänna på.
Får mig osökt att komma å tänka på den ön där TV4:ans program "Fångarna På Fortet" spelas in
2021-04-25, 23:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pecka-
I nödfall på en öde ö skulle faktiskt Annica fungera att spänna på.

Hon har ju fan hetare kropp än många 20 åringar så

Utan att veta mycket om henne törs jag slå vad att hon har ridning som hobby.
2021-04-26, 02:00
Medlem
oceandrives avatar
Callcenter Elias måste vara den sämsta människan på psykologi. Han beter sig som en 5 åring på dagis som tror han är smart men har iq som en 3åring... Undrar hur lång tid det tar innan han har en egen tråd på Flashback om hur han lurat pensionärer på kaffepengar.
2021-04-26, 02:04
Medlem
Gränslandet del 5 är uppe!
2021-04-26, 02:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
Gränslandet del 5 är uppe!

Nu väntar jag bara på att avsnitt 27 av Robinson också kommer upp på Superbits.
2021-04-26, 02:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heebu
Nu väntar jag bara på att avsnitt 27 av Robinson också kommer upp på Superbits.
Ja, konstigt att de lade ut Gränslandet före Robinson idag. Eller har avsnitten bytt kronologisk tidsordning?
2021-04-26, 02:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
Ja, konstigt att de lade ut Gränslandet före Robinson idag. Eller har avsnitten bytt kronologisk tidsordning?

Vet inte hur det ser ut på tv4, men på Superbits (och andra torrent-sidor) är allt beroende av vem som laddar ner och sedan delar med sig...
2021-04-26, 02:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heebu
Vet inte hur det ser ut på tv4, men på Superbits (och andra torrent-sidor) är allt beroende av vem som laddar ner och sedan delar med sig...
Eller ja, det kom bara ut på TV4 Play, det var därför. Inget konstigt, del 27 ligger ute där före Gränslandet del 5.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in