Citat:
Ursprungligen postat av
Blaisen
Då missförstod jag dig, sorry. Med tanke på alla lögner hon uttalat blir det svårt att tro på henne, att det är så illa som hon får det att låta och lyssnade man på samtalet, vilket du inte gjorde, framgick det ganska tydligt att det inte far fullt så illa. Dompa ställde bra frågor som tvingade henne att svara riktigt. Det var ett bra och förtroligt samtal. Jag tror, observera tror, inte att just killen i det långa förhållandet var den värsta douchen, snarare de hon dejtat efter det då hon fått inse att hennes beteende inte riktigt fungerar.
Jag hade nog inte reagerat alls om du inte avslutat svaret som du gjorde - att jag måste levt ett skyddat liv, vilket talar emot det du skrev nu. Många som upplevt trauman ser också till att hålla sig jävligt långt borta från typen när de väl kommit ur det.
Det första fetade: Jag håller med dig (även om jag inte vet vad som sagts av henne tidigare). Men hon har ju hintat om att hennes kompisar gått vidare direkt till första bästa kille. Jag är helt övertygad om att Emelie gjort det samma!
Det andra fetade: Just den meningen är det jag menar. När man väl kommit ur det håller man sig långt borta! Men man behöver inte ha kommit ur det när relationen tar slut, man kan fortfarande befinna sig i den andra personens makt om du förstår hur jag menar?
Till sist så vill jag verkligen be om ursäkt att jag triggade dig! Jag önskar inte någon ett trauma och är uppriktigt glad att du verkar ha bearbetat ditt! Dumt av mig att anta att du levt ett skyddat liv.