2021-04-25, 18:30
  #169
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trymexx4
Har Filip och Peggen gjort slut? Något känns mysko när Mia Parnevik inte uppmanade sina följare att rösta på Filip i duellen I let's dance
Såg också det och tyckte det var jättemärkligt. Och inte nog med det, hon bad folk rösta på Keyyo.
Penny Parnevik har också avföljt Filip på instagram av någon anledning.
__________________
Senast redigerad av JustMe2 2021-04-25 kl. 19:07.
Citera
2021-04-25, 19:19
  #170
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bennermann
Sant.. shit tänk det svåra lyxlivet stackarn har levt i Florida med en pappa dom är mångmiljonär. Man kan vara tänka sig vad hon gått igenom. Nu visar hon pattarna på instagram för att krossa patriarkatet som hela hennes liv stått i vägen för henne.

Jag gissar att hennes största livkris helt enkelt bara består av att hon sett sin efterblivna pojkvän dansa med annan tjej på tv och blivit svartsjuk. Så går det när man levt i en bubbla som bortskämd och otacksam horunge hela sitt liv.
Nu verkar det som om Parneviks har slutat att rösta på Filip, då måste ju någonting ha hänt. "Lets Dance" verkar ha dåligt inflytande över delagarna.
Citera
2021-04-25, 20:21
  #171
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JustMe2
Såg också det och tyckte det var jättemärkligt. Och inte nog med det, hon bad folk rösta på Keyyo.
Penny Parnevik har också avföljt Filip på instagram av någon anledning.

Känns larvigt att en vuxen människa och mamma gör så. Ärligt talat tycker jag inte Filip och Peggen är ett par som ser kompatibla ut alls.
Han verkar vara en otroligt fin kille och lyser verkligen i let's dance🕺
Citera
2021-04-26, 11:59
  #172
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TröttSvensk
Säkert en vildhäst i sängen !

Peg i sängen en vildhäst? Njae. Alla moment i sängen ska väl "genuscertifieras" först. Kuksug, analsex och smek på brösten är väl "kvinnofientligt" och ett "förtryck och objektifierande av kvinnokroppen". Tror hon är rätt tråkig och kass i sängen.

Filip är nog iofs inte mycket bättre. Han ser riktigt bra ut, men i sängen är han nog lika mycket av en toffel och "mes" som utanför sängen. Men han går säkert att lära upp. Han är nog öppen för allt. Till skillnad från den tragiska sjöhästen.
Citera
2021-04-26, 12:01
  #173
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Nu verkar det som om Parneviks har slutat att rösta på Filip, då måste ju någonting ha hänt. "Lets Dance" verkar ha dåligt inflytande över delagarna.

Citat:
Ursprungligen postat av JustMe2
Såg också det och tyckte det var jättemärkligt. Och inte nog med det, hon bad folk rösta på Keyyo.
Penny Parnevik har också avföljt Filip på instagram av någon anledning.

Förvånar mig icke! Filip ser bra ut och är genomtrevlig och glad! Varför han skulle hänga sig fast i Peg är en gåta.
Citera
2021-04-26, 13:59
  #174
Medlem
TheCryptKeepers avatar
Kollade det där med Filips följare på insta och det är ju ingen från familjen Parnevik som följer han. Känns lite konstigt ändå. Det kanske har tagit slut.
Citera
2021-04-27, 17:54
  #175
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AirOfficer
Peg i sängen en vildhäst? Njae. Alla moment i sängen ska väl "genuscertifieras" först. Kuksug, analsex och smek på brösten är väl "kvinnofientligt" och ett "förtryck och objektifierande av kvinnokroppen". Tror hon är rätt tråkig och kass i sängen.

Filip är nog iofs inte mycket bättre. Han ser riktigt bra ut, men i sängen är han nog lika mycket av en toffel och "mes" som utanför sängen. Men han går säkert att lära upp. Han är nog öppen för allt. Till skillnad från den tragiska sjöhästen.

Min erfarenhet av feminister är dock de gärna vill ha det motsatta i sängen.
Citera
2021-04-30, 12:20
  #176
Medlem
Expressen har intervjuat Filip om relationen och han drar sig verkligen för att svara på frågan om de har gjort slut. Jag tror att de antingen har de kommit överens om att spela svåra för att få mer uppmärksamhet eller så att det är slut.

https://www.expressen.se/tv/noje/nojetv/filips-svar-om-peg-efter-uppbrottsspekulationerna/
Citera
2021-04-30, 16:49
  #177
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tulipa
Expressen har intervjuat Filip om relationen och han drar sig verkligen för att svara på frågan om de har gjort slut. Jag tror att de antingen har de kommit överens om att spela svåra för att få mer uppmärksamhet eller så att det är slut.

https://www.expressen.se/tv/noje/nojetv/filips-svar-om-peg-efter-uppbrottsspekulationerna/

Ja, den intervjun ser jag som ett bevis för att det är över mellan dem. Han svävar på frågorna kring förhållandet. Är man ihop och älskar den andra så säger man det klart och tydligt.

Förstår om Filip söker någon normal och snygg tjej, istället för sjöhästen.
Citera
2021-04-30, 16:59
  #178
Medlem
Softis...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trymexx4
Har Filip och Peggen gjort slut? Något känns mysko när Mia Parnevik inte uppmanade sina följare att rösta på Filip i duellen I let's dance
Slut!
Nu blir det svettblött nynull för Filip.

https://stoppapressarna.se/svenskt/helt-slut-mellan-filip-lamprecht-och-peg-parnevik

Hästansikte är bara ett uttryck för någon med ett avlångt ansikte och utstående tänder. Det är inget jag skulle kalla min partner för.
__________________
Senast redigerad av Softis... 2021-04-30 kl. 17:02.
Citera
2021-04-30, 17:17
  #179
Medlem
De har ju gjort slut och blivit tillsammans igen hur många gånger som helst, så man tycker att familjen borde ha vant sig. Att de nu tagit avstånd från honom tyder på att han gjort något oförlåtligt.
Citera
2021-04-30, 18:09
  #180
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tulipa
Expressen har intervjuat Filip om relationen och han drar sig verkligen för att svara på frågan om de har gjort slut. Jag tror att de antingen har de kommit överens om att spela svåra för att få mer uppmärksamhet eller så att det är slut.

https://www.expressen.se/tv/noje/nojetv/filips-svar-om-peg-efter-uppbrottsspekulationerna/

Tycker Filip verkar rätt trevlig och klok, så kanske är det här det bästa för honom. Gillade Parneviks förut (även om Peg framstått som osympatisk och omogen) men efter deras senaste agerande så har jag helt ändrat uppfattning. Att en mamma går ut och aktivt uppmanar följarna till att rösta på andra än Filip i lets dance, är riktigt lågt.

Har alltid undrat varför Kristin inte verkar komma överens med Parneviks. Trodde det berodde på att hon önskade att Filips flickvän skulle va utbildad, drivande och självförsörjande och därför inte gillade Peg. Men om mamma Mia beter sig lika omoget så förstår jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in