2021-04-25, 17:25
Medlem
StudebakerHog666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Ska du citera hela FUP från 19 maj?
Tema var väldigt brett, men det blir säkert bra.
Keep up the good work.

Vad var det som hände 19/5 2018 då LW anträffades död?

PO från FUP
Förhör 21/12 2018

BA från FUP
Förhör 13/6 2018

BA från FUP
Förhör 22/1 2019

Jag hade tänkt mej upplägget nåt i den här stilen.
Citera
2021-04-25, 17:45
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StudebakerHog666

PO från FUP
Förhör 21/12 2018

BA från FUP
Förhör 13/6 2018

BA från FUP
Förhör 22/1 2019

Ok, ser bra ut iom att det är nedbantade citat.
Maska gärna namnen, trots spoiler.
Citera
2021-04-25, 17:49
Medlem
StudebakerHog666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Ok, ser bra ut iom att det är nedbantade citat.
Maska gärna namnen, trots spoiler.

Tack för tipset.
Citera
2021-04-25, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sh.Holmes
Vad f*n?
Vad skrev denne softis, någon ledtråd eller andemening?
🤔

Svarar på min egen fråga, sök och du skall fina svar. Det finns en användare på fb som kallar sig softis... men har inte gjort inlägg i denna tråd och lever i välmåga. I motsats till "vår" softis som fick skallen inslagen av Stefan.

Ju mer jag tänker på det ju argare blir man på Hd, JG, P'ter n'ren, s'ra s'lling, Joikarainen, Karjir, och de andra medlöparna. Undrar hur de sistnämnda skulle agera om deras anhörig, mamma eller partner blev mördad och någon annan skyddade och försvarade den usla mördaren.
Skulle de då säga, "Han är inte dömd, De har inget på honom, i motsats till, Han är oskyldig, (som ingen av dom sagt.)
Citera
2021-04-25, 18:03
Medlem
Citat:

PO från FUP
Förhör 21/12 2018

BA från FUP
Förhör 13/6 2018

BA från FUP
Förhör 22/1 2019

Snyggt jobbat 👍
Citera
2021-04-25, 18:07
Medlem
notknapparens avatar
Citat:

PO från FUP
Förhör 21/12 2018

BA från FUP
Förhör 13/6 2018

BA från FUP
Förhör 22/1 2019

Det ser jättebra ut!

När jag läser BAs förhör, kommer jag att tänka på att naturligtvis har det varit en anspänning för HDs föräldrar att Lena har varit försvunnen, och SD varit på förhör. Jag undrar om de fick veta att SD varit misstänkt redan från start, men det måste ändå ha varit jobbigt för dom iom att de är också morföräldrar till barnbarnen och de visst väl då (?) om otroheten med Lena?

Hursomhelst, vad jag tänkte på var att de kanske pratat med An St föräldrar om det här, att det vore skönt om man fick veta vad som hänt och att då skulle allt klaras ut, såsom BA nämner.

Detta kan ju ha gjort att An St föräldrar pratat hemma om det och när de via sin dotter får höra om att kroppen hittats, kanske de tänkte på SOA och BA. Utan att tänka efter närmre att detta kunde vara på det vis som det sedan visat sig, att SD faktiskt var den misstänkte.

Om (jag säger om) An St nu sagt till sina föräldrar att ni får absolut inte föra det här vidare, så är det med dom orden An St föräldrar för det vidare till SOA och BA. Då för att de anhöriga ännu inte fått besked....
Vilket sedan SD säger till J*ani när detta nått hans öron. "Du ska inget säga nu".
Citera
2021-04-25, 18:13
Medlem
StudebakerHog666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Firesnake
Snyggt jobbat 👍

Det var den lätta biten...
Citera
2021-04-25, 18:15
Medlem
StudebakerHog666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av notknapparen
Det ser jättebra ut!

När jag läser BAs förhör, kommer jag att tänka på att naturligtvis har det varit en anspänning för HDs föräldrar att Lena har varit försvunnen, och SD varit på förhör. Jag undrar om de fick veta att SD varit misstänkt redan från start, men det måste ändå ha varit jobbigt för dom iom att de är också morföräldrar till barnbarnen och de visst väl då (?) om otroheten med Lena?

Hursomhelst, vad jag tänkte på var att de kanske pratat med An St föräldrar om det här, att det vore skönt om man fick veta vad som hänt och att då skulle allt klaras ut, såsom BA nämner.

Detta kan ju ha gjort att An St föräldrar pratat hemma om det och när de via sin dotter får höra om att kroppen hittats, kanske de tänkte på SOA och BA. Utan att tänka efter närmre att detta kunde vara på det vis som det sedan visat sig, att SD faktiskt var den misstänkte.

Om (jag säger om) An St nu sagt till sina föräldrar att ni får absolut inte föra det här vidare, så är det med dom orden An St föräldrar för det vidare till SOA och BA. Då för att de anhöriga ännu inte fått besked....
Vilket sedan SD säger till J*ani när detta nått hans öron. "Du ska inget säga nu".

Spoilers gör susen!
BA:s förhör innehåller en del intressant faktiskt. Hon nämner även en del om TB - inget som verkar graverande (har bara skummat förhören) men hon tas ändå upp.
Citera
2021-04-25, 18:58
Medlem
Hax tyckte alltså att både hon och Steffe skulle ha andra förhållanden ett par år och sen gå tillbaka till varandra. Snacka om Egoist. Inte en tanke på de stackare som skulle nyttjas tills hon var redo att bli ihop med siamesen igen. Fiskegubben kan skatta sig lycklig att han insåg att det är bäst att hålla sig undan Dsons spel.
Citera
2021-04-25, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ulanna
Hax tyckte alltså att både hon och Steffe skulle ha andra förhållanden ett par år och sen gå tillbaka till varandra. Snacka om Egoist. Inte en tanke på de stackare som skulle nyttjas tills hon var redo att bli ihop med siamesen igen. Fiskegubben kan skatta sig lycklig att han insåg att det är bäst att hålla sig undan Dsons spel.

Man tror knappt sina ögon när man läser såna konstigheter som HDs "utspel".
Citera
2021-04-25, 19:08
Medlem
develis avatar
Dialogen om att "allt ska bli så bra nu" och hon utbrister i semester!!! och löser J*nis myst, är konstig utifrån vad som inte sägs.

Han skickar nån länk och sen skriver han att han inte kollat esta.

HD svarar "kolla om du får åka utomlands " vilket i mitt tycker handla om en fråga om just esta, att kunna åka USA öht.

Då svarar SD nåt weird som anspelar på LW, att hon vet att de ska iväg.
Då kommer följdfrågan "när pratade du med henne sist".
.
SD svarar: "Kort igår eller i förrgår. Raderar löpande. Skriver alltid vid ftf."

⚠️ Noll reaktion från HD som kör korsförhör i vanliga fall ang LW/SD. Som fullständigt i
hatar kontakten.

När hon är bekymrad 28 april (om han gått till LW vid 23-tiden) så skickar han bevisning.

⚠️ Noll fråga om vad han raderar så frenetiskt.

... enbart ett svalkande:

"Vad de än säger så finns jag här."
Citera
2021-04-25, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ulanna

Som vanligt inte en tanke ägnas åt barnen.
Det verkar genomgående.

Burkarna först!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in