2021-04-24, 17:11
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dansa0pausa
Har sett de senaste liven TookAnna är inte riktigt klok. Rent av dum i huvudet Tack för att du lägger upp dem!!!! Bugar och niger. Guld värt. ”Hang-around” Jeanette Edling besökte liven men ingen respons från Tooken Hang-around människan var creepe då hon började se ut som Stollet. La ut liknade bilder på IG som Tooket m.m. Sympatisera för första gången med Anna Stolledano Ville väl få en gratis-biljett till kändis-världen men råkade läsa lite på FB som avslöjades av Tooket. Vi vet ju att AnnaTook ALDRIG läser här Hörde att svärfar fått frågan om lägenheten i Spanien. Svärfar var tydlig med att hans svärdotter INTE äger någon lägenhet!! Bam Bam Bam!! Sug på den AnnaTookBook
NU blev det intressant. Hur har du fått info om vad Vicente sagt om lgh i Spanien?? Please tell!!
Citera
2021-04-24, 17:24
Medlem
Tredjehandsinformation. Men det är säkra kort Kan inte ge mer för att det ska skina igenom 🤩Hon äger ingenting!!! Denna stackars farbror får ta mycket skit pga TookAnna
Citera
2021-04-24, 18:31
Medlem
Citat:
Tredjehandsinformation. Men det är säkra kort Kan inte ge mer för att det ska skina igenom 🤩Hon äger ingenting!!! Denna stackars farbror får ta mycket skit pga TookAnna

Jag har en koppling och insyn i bla Book-familjen. Anna äger inget. NOLL. Nada!
Lägenheten ägs av Robertos pappa. Fan Book får LÅNA den. Dom ska INTE resa dit i sommar för att lägenheten är uthyrd.
Citera
2021-04-24, 18:40
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pelikantomte
Jag har en koppling och insyn i bla Book-familjen. Anna äger inget. NOLL. Nada!
Lägenheten ägs av Robertos pappa. Fan Book får LÅNA den. Dom ska INTE resa dit i sommar för att lägenheten är uthyrd.
Det här är värre än gummisnodden i håret. Hur ska hon ljuga sig ur det här?
Citera
2021-04-24, 18:48
Medlem
cece123s avatar
Citat:

Vill minnas att Anna härsket tog upp om ägandet förut i en live, då det var på tapeten apo försäljningen av lägenheten.
Att visst, även om saker och ting ägs från Robertos sida (Vincente) så är det ändå hennes hem.
Därför säger hon vårt hem, vårt hus osv.

Att paret haft det bra trots allt kan de tacka Vincente för, det är hans förtjänst att de kan leva i en något guldkantad tillvaro.
Annars skulle de nog bott i en dyr hyresrätt i Bagarmossen, fått bada i Västertorps Allmänna swimmingpool med 100 andra barnfamiljer och grilla korv i Nacka naturreservat 6 veckor varje sommar.

Har för mig att Anna köpte lägenhet i någon förort i 20 års åldern, men att hon sålde den och eftersom hon inte haft inkomster att tala om, så levde hon nog upp pengarna hon fick från försäljningen.
Sen menade hon ju på att någon förskingrade pengarna hon tjänade i tonåren.
Att hon i princip var miljonär..
Pengarna hon tjänat på senare år, har Anna nog "förskingrat" själv.
Citera
2021-04-24, 18:56
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Vill minnas att Anna härsket tog upp om ägandet förut i en live, då det var på tapeten apo försäljningen av lägenheten.
Att visst, även om saker och ting ägs från Robertos sida (Vincente) så är det ändå hennes hem.
Därför säger hon vårt hem, vårt hus osv.

Att paret haft det bra trots allt kan de tacka Vincente för, det är hans förtjänst att de kan leva i en något guldkantad tillvaro.
Annars skulle de nog bott i en dyr hyresrätt i Bagarmossen, fått bada i Västertorps Allmänna swimmingpool med 100 andra barnfamiljer och grilla korv i Nacka naturreservat 6 veckor varje sommar.

Har för mig att Anna köpte lägenhet i någon förort i 20 års åldern, men att hon sålde den och eftersom hon inte haft inkomster att tala om, så levde hon nog upp pengarna hon fick från försäljningen.
Sen menade hon ju på att någon förskingrade pengarna hon tjänade i tonåren.
Att hon i princip var miljonär..
Pengarna hon tjänat på senare år, har Anna nog "förskingrat" själv.
Mamma Marita...
(som f ö INTE heter Maritha, som Anna envisas med att skriva. På gravstenen står det Marita, ett vanligt finskt namn)
Citera
2021-04-24, 20:30
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:

Jag förstår inte uppståndelsen. Vi har länge vetat att det är svärfars lägenhet. I tråden finns till och med registerutdrag från Spanien som visar att han står som ägare. Sen har vi förstås Antonios video där han också berättar hur det går till när man får låna semesterboende från farfar. Anna ägde inget av bostadsrätten i Solna och nu inte heller något av huset i Suckunge. Om de har äktenskapsförord, vilket jag tror att de har då svärfar betalat allt, kommer hon inte få ett öre vid en separation. Däremot får hon ju ärva Roberto om han trillar av pinn, men det lär ju förhoppningsvis dröja.
Citera
2021-04-24, 21:00
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Jag förstår inte uppståndelsen. Vi har länge vetat att det är svärfars lägenhet. I tråden finns till och med registerutdrag från Spanien som visar att han står som ägare. Sen har vi förstås Antonios video där han också berättar hur det går till när man får låna semesterboende från farfar. Anna ägde inget av bostadsrätten i Solna och nu inte heller något av huset i Suckunge. Om de har äktenskapsförord, vilket jag tror att de har då svärfar betalat allt, kommer hon inte få ett öre vid en separation. Däremot får hon ju ärva Roberto om han trillar av pinn, men det lär ju förhoppningsvis dröja.

Inte jag heller.
Anna brukar åtminstone tjäna en liten arbetarlön per år genom att vara med i någon TV4 produktion, TV4 är Annas största sponsor, sedan kommer 5an och 3an.
Nu var det bara 3an som förbarmade sig över Anna förra året.
I år är det hittills Joacim Lundell som stöttat Anna ekonomiskt.

Med ett barn som de har försörjningsplikt över, två andra som fortfarande bor hemma, varav en inte har några större inkomster, måste det kosta på.
Robetto är ju väldigt schyst som låter en annan mans vuxna dotter bo hemma hos dem, han har inga skyldigheter alls gentemot Fetlicia.
Citera
2021-04-24, 21:02
Medlem
TPLs avatar
Anna sitter i bilen, dricker Coca-Cola och säger att bindvävsmassagen är bra, hon kissar mycket mer nu och är törstig.
Det kan väl inte ha med blodsockret att göra?
Om hon får tid över, i sommar kanske, kan hon läsa på lite om hudlagren och "lymfarna".
Citera
2021-04-25, 00:37
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Det står white murder suspect och är för övrigt inte hennes egen text.
Ok det står white murder suspect pampered
Vilket betyder att ett misstänkt vitt mord är bortskämt av polisen.
Jag gissar här att tokkärringen vill meddela att det finns en orättvisa någonstans. Jag gissar också att någon vit mördare särbehandlats av polisen. Men vem och varför?
Citera
2021-04-25, 01:47
Medlem
Magictrixs avatar
Kvart över ett på natten kommer Anna på att det är en bra idé att rea ut sina videohälsningar.
Citera
2021-04-25, 03:35
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Anna sitter i bilen, dricker Coca-Cola och säger att bindvävsmassagen är bra, hon kissar mycket mer nu och är törstig.
Det kan väl inte ha med blodsockret att göra?
Om hon får tid över, i sommar kanske, kan hon läsa på lite om hudlagren och "lymfarna".
Hon förfasas över hur sött det är och att det ilar i porslinsfasaderna.. vaddå sött? Så som mycket slisk som hon mular i sig, tror jag inte hon känner att det är sött. Det är ju slisket hon vill ha. Varför ska människan prata bebisspråk eller värmländska i tid och otid?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in