Citat:
Ursprungligen postat av
maratonmaniker
Vi har ett LIDL här i Sundsvall och det ligger lite avigt till för den som inte har bil MEN jag travar ut dit ibland. MIN upplevelse är att de har bra frukt. BILLIG frukt. Inte alltid men IBLAND! Bröd? Ja rätt billigt och jag har köpt bröd då och då. I övrigt.....bara SKIT!
Det finns ju mycket mer än bröd och frukt som är bra (och som kan vara prisvärt, eftersom du nämner billigt bröd). Så nej, allt annat är inte skit på LIDL.
Citat:
Ursprungligen postat av
maratonmaniker
Jo jag har gått igenom hela butiken MÅNGA ggr och har sällan blivit imponerad. VARFÖR ska man köpa billiga tights och t-shirts (usel kvalité) jämte falukorv och ost? VARFÖR köpa schampo av ett märke man aldrig hört talas om. Minns inte vad LIDLS märke heter! CIEN? Hur som helst. jag är INTE imponerad.
Det är ju ingen som tvingar dig att köpa diverse prylar, kläder, hygienartiklar etc på LIDL? Köp bara livsmedel om du så önskar. Vad är problemet? Då kan du ju lika gärna klaga på varenda livsmedelsbutik som finns, oavsett vad de heter. Eftersom hygienartiklar, städprodukter etc brukar säljas där. I större livsmedelsbutiker/stormarknader kan man även hitta annat. Leksaker, kläder, böcker etc. Du kanske inte vill köpa sådant, men andra vill det. Låt dem göra det. Fattar inte vad du klagar på riktigt. Du behöver inte köpa sådant du är totalt ointresserad av.