2021-04-17, 08:48
Medlem
CoZeCos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divadude
Är det bara biffar i?

Yes det är det
Citera
2021-04-17, 17:05
Medlem
Ajembacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divadude
Är det bara biffar i?

Misstänker att det är dessa du menar. De är goda, köp snabbt

https://www.lidl.se/sv/reklamblad/galler-12-4-18-4-erbjudanden-vecka-15-3/view/flyer/page/12
Citera
2021-04-17, 17:22
Medlem
Gnomegirls avatar
Jag köpte deras chokladkakor av märke Fin carré. Finns i många olika smaker. Min favorit är den mörka.

Fem 100g kakor för 25 spänn är ett klipp och skulle man inte gilla dom kan man ju alltid ge bort dom till någon ful unge nere på gården. 25 kr är ju ingen megaförlust liksom.
Jag tror erbjudandet går ut idag, så passa på mina vänner.

MVH/Gnomegirl.
Citera
2021-04-17, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Jag köpte deras chokladkakor av märke Fin carré. Finns i många olika smaker. Min favorit är den mörka.

Fem 100g kakor för 25 spänn är ett klipp och skulle man inte gilla dom kan man ju alltid ge bort dom till någon ful unge nere på gården. 25 kr är ju ingen megaförlust liksom.
Jag tror erbjudandet går ut idag, så passa på mina vänner.

MVH/Gnomegirl.

Fin carré? Det var inte kött du köpte?
Citera
2021-04-17, 17:47
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meetthefockers
Fin carré? Det var inte kött du köpte?

Hihi. Jag reagerade också på namnet och tänkte i liknande banor, men det var faktiskt en riktigt god choklad till det priset. Ingen som helst köttsmak.

MVH/Gnomegirl.
Citera
2021-04-17, 17:50
Medlem
Vi har ett LIDL här i Sundsvall och det ligger lite avigt till för den som inte har bil MEN jag travar ut dit ibland. MIN upplevelse är att de har bra frukt. BILLIG frukt. Inte alltid men IBLAND! Bröd? Ja rätt billigt och jag har köpt bröd då och då. I övrigt.....bara SKIT!
Citera
2021-04-17, 18:24
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maratonmaniker
Vi har ett LIDL här i Sundsvall och det ligger lite avigt till för den som inte har bil MEN jag travar ut dit ibland. MIN upplevelse är att de har bra frukt. BILLIG frukt. Inte alltid men IBLAND! Bröd? Ja rätt billigt och jag har köpt bröd då och då. I övrigt.....bara SKIT!

Låter som att du inte utforskat utbudet särskilt väl. Finns en rad saker jag enbart handlar på LIDL. Men även många som är minst lika bra som i andra butiker.

Ketchup light, dijonsenap, jalapenos, tortillas, majs, krossade tomater, majonnäs, fibertoast, ravioli, basmatiris, ägg, kalla såser, sill, fryst kycklingfilé, frysta köttbullar, falukorv, pålägg/ost, mjölk, grädde, snacks, energidricka, deras egna cola, toapapper, multivitaminbrus, matvete, pasta, kokosmjölk, kapris, ajvar, filmjölk mm.

Sen har de frukt & grönt samt kött och fisk från samma lev. som andra butiker.
Citera
2021-04-17, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Låter som att du inte utforskat utbudet särskilt väl. Finns en rad saker jag enbart handlar på LIDL. Men även många som är minst lika bra som i andra butiker.

Ketchup light, dijonsenap, jalapenos, tortillas, majs, krossade tomater, majonnäs, fibertoast, ravioli, basmatiris, ägg, kalla såser, sill, fryst kycklingfilé, frysta köttbullar, falukorv, pålägg/ost, mjölk, grädde, snacks, energidricka, deras egna cola, toapapper, multivitaminbrus, matvete, pasta, kokosmjölk, kapris, ajvar, filmjölk mm.

Sen har de frukt & grönt samt kött och fisk från samma lev. som andra butiker.
Jo jag har gått igenom hela butiken MÅNGA ggr och har sällan blivit imponerad. VARFÖR ska man köpa billiga tights och t-shirts (usel kvalité) jämte falukorv och ost? VARFÖR köpa schampo av ett märke man aldrig hört talas om. Minns inte vad LIDLS märke heter! CIEN? Hur som helst. jag är INTE imponerad.
Citera
2021-04-17, 18:34
Medlem
Citat:
Jo jag har gått igenom hela butiken MÅNGA ggr och har sällan blivit imponerad. VARFÖR ska man köpa billiga tights och t-shirts (usel kvalité) jämte falukorv och ost? VARFÖR köpa schampo av ett märke man aldrig hört talas om. Minns inte vad LIDLS märke heter! CIEN? Hur som helst. jag är INTE imponerad.
Det är ju kanon att kunna köpa kalsonger och middagsmat på samma ställe.
Citera
2021-04-17, 18:45
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:

Så du hänger upp dig på T-shirts och schampo? Det finns lite mer än så i butiken. Men jag antar att du får hjärnsmälta av att handla på City Gross, ICA/Kvantum eller ÖoB också? Där finns det trots allt grillar, cyklar, kläder, elektronik, barnleksaker, plantor, sopborstar, dammsugare, utemöbler, hörlurar, presentkort, fritös, batterier, pennor, spolarvätska, termometrar, poolrengöring, och 15 olika sorters tejp.
Citera
2021-04-19, 15:20
Medlem
Denna vecka verkar det finnas en kycklingkebab tror de samma märke som dönerkebaben. Någon som testat?
Citera
2021-04-20, 02:00
Medlem
carminaburanas avatar
jag brukar se fram emot måndagen för att se vad de har för mat och pryltema.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in