2021-04-24, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Refraktor
Och åker elsparkcykel i Kista?

Grattis till post 2 och 3 förresten.
Tack självklart utförde ham det inte själv, sen kan man tolka vad man vill, men jag har hört att han skryter om det samt att 1 vecka efter blir han "befodrad" , jag tror inte på slumpen iaf.
Citera
2021-04-24, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skriventen
Fred är bara att glömma för många har dött däremot om dp tar farre så är det över tror jag

För många har dött kriget kommer pågå tills alla dör finns ingen chans till fred det där kan man glömma
Citera
2021-04-24, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av superurban08
Ryktas att 24k ligger bakom mordet!!!

24k har inget med detta mord o göra de har massa andra konflikter denna händelse har inget med dem o göra
Citera
2021-04-24, 16:24
Medlem
stapobapos avatar
Jag har hört flera personer som säger att det är Haval själv som beställt mordet på sin bror för att fortsätta vara relevant medan han sitter inne.
Citera
2021-04-24, 16:45
Medlem
FoxHounds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adamtensta12
Kan bekräfta från väldigt säkra källor att Robin "LAMBI" fröderberg Ligger bakom detta, han uppgraderades direkt efter till prospekt finns bilder på detta men vet inte hur man lägger upp.
Om det är pisse nisse som beställt mordet gissar jag på att han gjort det via BMC och då kan du ha rätt
Citera
2021-04-24, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TigerKid2
Sluta larva dig. Svenskar kommer undan med klotter och skadegörelse hela tiden. Det beror väl på om någon väktare/polis är i närheten. Och detta har inget med Covid att göra, tramspelle. Lite annan åldersgrupp som dör i Covid. Skulle kompisarna i pensionärsföreningen gå ut med sprayburkarna? "Hm, hur ska jag kunna applicera offerkoftan på denna tråd". Kreativ brainstorming...

EDIT: Hans brors fans gissar jag. Annars hade det inte blivit så mycket uppmärksamhet på sociala medier.

Ok, det var kanske lite virrigt skrivet av mig. Grejen är den att jag har en ”gammelfarbror” som bor därute, och som blivit jätteorolig över att se sitt närområde omgjort på detta sätt. Det har varit svårt förklara för honom varför det, som han upplevde det, vandaliserades med klotter i hans område pga att någon mördats i Kista. Och om inte killen skulle få en vanlig värdig begravning osv osv. Det har blivit många försök till lugnande samtal.

Men nu har moster min skickat nya foton, och nu ser ”minnesmonumentet” väldigt fint och värdigt ut. Det är snyggt nysprejat i fina färger och ser väl faktiskt betydligt bättre ut än vad många nutida konstnärliga utsmyckningar från så kallade proffs-konstnärer gör.

Och det var kanske bra för honom att ha något annat än Corona att oroa sig för ett tag.
Citera
2021-04-24, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hss777777
24k har inget med detta mord o göra de har massa andra konflikter denna händelse har inget med dem o göra
Vilka andra har 24k konflikter med?
Citera
2021-04-24, 17:15
Medlem
Citat:
Kan bekräfta från väldigt säkra källor att Robin "LAMBI" fröderberg Ligger bakom detta, han uppgraderades direkt efter till prospekt finns bilder på detta men vet inte hur man lägger upp.

Se där! se där! Är det något WT som är medl i Bandidos?
Citera
2021-04-24, 17:17
Medlem
Vaxads avatar
Citat:

Även Mrwilliyum@insta blev uppgraderad från X-team till Bandidos i samband med detta.

Oklart om det ens hör ihop dock. Svårt att se två stora svenskar på ca 110-120kg pipa iväg på elsparkcyklar i orten

Lutar mer åt några små negrer som bor i trakten runt Kista eller Husby.
Citera
2021-04-24, 17:28
Medlem
Om ni tänker på rappare borde det mer luta åt Dree Low då Haval skrev nån skit om han i brevet som läckte ut och det kanske har eskalerat och Husby är ju nära Kista, men antagligen ligger ingen jävla rappare bakom det.
Citera
2021-04-24, 17:38
Medlem
Citat:
Kan bekräfta från väldigt säkra källor att Robin "LAMBI" fröderberg Ligger bakom detta
De har ju saker på gång hela tiden i de kretsarna så om någon blivit uppgraderad så kan det ju vara något annat. Går säkert att hitta någon från HA klubbarna som också blivit uppgraderad under denna tiden säger ignenting. Du vet antagligen ingenting om du hade haft säkra källor hade du inte skrivit det här. Du driver med oss eller så vill du lägga skulden på Einar. De som är insatta sitter inte på FB hela tiden och babblar utan sköter sina business
Citera
2021-04-24, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vaxad
Även Mrwilliyum@insta blev uppgraderad från X-team till Bandidos i samband med detta.

Oklart om det ens hör ihop dock. Svårt att se två stora svenskar på ca 110-120kg pipa iväg på elsparkcyklar i orten

Lutar mer åt några små negrer som bor i trakten runt Kista eller Husby.
Båda dom två e ju nära manolo o manolo e nära Husby sååå
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in