2021-04-24, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yrkesk
Har fortfarande inte fått något svar på min ursprungliga fråga. Handlade detta om någonting BO hade gjort eller var det ett meddelande till hans bror?
Ska vi ringa polisen eller Einar eller Bandidos och fråga eller vad vill du att vi ska göra??

Endast de insatta vet och vi tillhör inte den kategorin.
Citera
2021-04-24, 12:20
Medlem
superurban08s avatar
Ryktas att 24k ligger bakom mordet!!!
Citera
2021-04-24, 12:36
Medlem
Citat:
Men det är det som är det härliga i allt detta, att du får tycka precis hur du vill, utan förbehåll! Men du måste förstå att i samma veva, så får andra tycka precis vad de vill också! Vad är en normal människa då? Kan du snälla utveckla.

Sen har min anonymitet absolut ingenting med det här att göra, jag hade uttryckt mig precis likadant om den här diskussionen hade förekommit på t.ex FaceBook. Om det är ett OKEJ beteende eller inte, har jag ingenting att säga till om. Andra får tycka precis som de vill.
Jag har väl aldrig någonsin sagt att folk inte ska få säga vad de vill? Däremot har jag sagt att det är vidrigt att håna Dara efter att han blivit mördad! Dels för att det är hemskt att en ung människa blivit mördad och dels för att visa respekt för hans familj och anhöriga som genomlider det värsta man kan uppleva just nu! Är det att lipa att man tycker så? Om så är fallet är jag en ordentlig lipsill för jag tycker verkligen att det är vidrigt!
Citera
2021-04-24, 13:09
Medlem
qutms avatar
Citat:
Har fortfarande inte fått något svar på min ursprungliga fråga. Handlade detta om någonting BO hade gjort eller var det ett meddelande till hans bror?
Folk vill inte svara dig eftersom
-Dom inte vet
-Du hånar försvarslösa döda
Håller till viss del med dig om att det är skillnad på att kommentera här och att håna någon i riktiga livet, men man borde ju hålla med dom som tycker att du verkligen borde tänka dig för.
Citera
2021-04-24, 13:15
Medlem
Yrkesks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qutm
Folk vill inte svara dig eftersom
-Dom inte vet
-Du hånar försvarslösa döda
Håller till viss del med dig om att det är skillnad på att kommentera här och att håna någon i riktiga livet, men man borde ju hålla med dom som tycker att du verkligen borde tänka dig för.

Man kan väl ändå hålla sig till tråden, och förbise den övriga diskussionen som egentligen inte ens ska hållas här. Tar folk åt sig så pass alltså? O vart har jag hånat den mulade? Hahahaha vad fan är det här fan är alla på mig för, ledsen ='''[
Citera
2021-04-24, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagheterHenrik
Du har inte hånat Dara! Däremot är det jävligt märkligt att en person som utger sig för att ha en bra empatisk förmåga tycker att det är konstigt att man reagerar på när andra hånar en mördad människa...

Det enda du tillför tråden är moraliskt gnäll. Det finns finns så många andra kanaler där du kan moralisera.
Citera
2021-04-24, 13:56
Medlem
adeymarians avatar
Ordet på gatan är att det är lille svensk som beställt mordet. Fick betala fint överpris också.
Citera
2021-04-24, 15:08
Medlem
Kan bekräfta från väldigt säkra källor att Robin "LAMBI" fröderberg Ligger bakom detta, han uppgraderades direkt efter till prospekt finns bilder på detta men vet inte hur man lägger upp.
Citera
2021-04-24, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adamtensta12
Kan bekräfta från väldigt säkra källor att Robin "LAMBI" fröderberg Ligger bakom detta, han uppgraderades direkt efter till prospekt finns bilder på detta men vet inte hur man lägger upp.

Är det han som är 30 år och bor hemma hos sin morsa, eller är han bara skriven där?
Citera
2021-04-24, 15:22
Medlem
Citat:

Hahahah herregud tänk o vara stolt över att vara prospect med andra ord springpojke
Citera
2021-04-24, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LiteLedsen1991
Är det han som är 30 år och bor hemma hos sin morsa, eller är han bara skriven där?
Han är nog bara skriven där, snubben är en narkoman och vad jag vet har han inget fast boende, riktigt lowlife.
Citera
2021-04-24, 15:43
Medlem
Citat:

Citat:
Han är nog bara skriven där, snubben är en narkoman och vad jag vet har han inget fast boende, riktigt lowlife.

Och åker elsparkcykel i Kista?

Grattis till post 2 och 3 förresten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in