2021-04-24, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jag sitter och irriterar mig mer och mer på att Nardos bara gled undan allt hat fastän hon faktiskt outade allt Emelie sagt och dessutom lade över allt ansvar för sitt eget handlande på henne. Det är ju svinlågt och taskigt beteende egentligen. Hon är en vuxen (tvek kanske på den) människa som borde kunna ta eget ansvar för sina beslut.

Nej, jag håller inte på Emelie. Men jag tycker att Nardos och Pedram kommer alldeles för lindrigt undan i denna soppa.

+1
2021-04-24, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jag sitter och irriterar mig mer och mer på att Nardos bara gled undan allt hat fastän hon faktiskt outade allt Emelie sagt och dessutom lade över allt ansvar för sitt eget handlande på henne. Det är ju svinlågt och taskigt beteende egentligen. Hon är en vuxen (tvek kanske på den) människa som borde kunna ta eget ansvar för sina beslut.

Nej, jag håller inte på Emelie. Men jag tycker att Nardos och Pedram kommer alldeles för lindrigt undan i denna soppa.
+100000000
2021-04-24, 15:35
Medlem
Mouchinos avatar
Tveka på vad???? Ni hör ju hur skumt det låter?
Medlem
codemeds avatar
Så dramatisk han är stackars Peddo. "Min egna fucking syster"
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Du som är Emelies syster eller? Vart försökte han vända gruppen, han frågar gruppen om det är bara han som upplever att hon gömmer sig bakom sina fina spekulationer? Facepalm på er båda
Å Nardos sitter å skrattar. Det var väl inte Emelies hand som la rösten på Pedram? Titta hur hon agerar.! Det är aldrig hon som är skyldig till sina val. Ta Mergins blockering som exempel. Eller när hon högg Madde när hon höll på att bli autonominerad. Allt kan inte va dumhet.
2021-04-24, 15:36
Medlem
Mouchinos avatar
Precis Nardos sa inte ett skit om manipulation till Pedram!
2021-04-24, 15:36
Medlem
hittanemoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lathet1
Inget emot skåningar men eftersom de oftast tar upp vart i Sverige de kommer ifrån så är det som det är.

Äsch, jag är van. Har bott i Mälardalen i nästan 10 år tidigare så är van vid kommentarer om skåningar Och skåningar är lokalpatrioter med markant dialekt så går ju inte att undgå att de är det.

Brukar själv säga att skåningar är antingen supertrevliga eller hemska. Tyvärr tar de sällan med de supertrevliga i dokusåpor. De är mer komiker och programledare om de syns i TV.

Däremot hade jag som invandrare inte varit nöjd av att vara representerad av Pedram, Nardos, Mergim eller Adrian heller.
2021-04-24, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av codemed
Så dramatisk han är stackars Peddo. "Min egna fucking syster"

DICAPRIO SKAKAR
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
+1
Absolut! Framför allt beroende på tidigare beteende.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
PEdram har kommit för lindrigt undan länge. Nardos med. Tycker du har helt rätt här.

Ja.. Vissa har en benägenhet att alltid slippa undan medan andra knappt kan ge en fel blick eller ord utan att det blir kaos från helvetet
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borrje61
Å Nardos sitter å skrattar. Det var väl inte Emelies hand som la rösten på Pedram? Titta hur hon agerar.! Det är aldrig hon som är skyldig till sina val. Ta Mergins blockering som exempel. Eller när hon högg Madde när hon höll på att bli autonominerad. Allt kan inte va dumhet.
Jag tror fan det kan vara det. Min referens är heliumballongincidenten.
2021-04-24, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Precis Nardos sa inte ett skit om manipulation till Pedram!

Om man lyssnade med annat än röven så lät det exakt som det. Buhu Emelie sa blablabla

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in