2021-04-24, 15:03
Medlem
Så nardos är den enda som försvarar Emelie fast de är ovänner. Ingen annan sa något tills nardos öppna käften.
Om det är något så står inte nardos för mobbning
2021-04-24, 15:03
Medlem
Mouchinos avatar
Jävlar vilken bra fråga om Pedram?
2021-04-24, 15:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Haha jävla idioter som inte fattar det. Det är en sak att spela, och det skiter vi i. Tvärtom så vill vi se spel.

Men sättet hon ljuger om detta på... Smuts.

Exakt.

INGEN, inte ens fucking NARDOS - har sagt att det är EMELIE som tog beslutet att nominera PEDRAM. NARDOS säger att NARDOS tog beslutet att rösta Pedram - men att EMELIE inte är den söta lilla tjejen som SPEKULERAR hela tiden. Hon fucking paktar, och gömmer sig bakom hennes spekulationer.

Hon har offerkofta förövrigt. Det är MERGIM i tjejform.

Kan samtliga här fatta eller var jag otydlig?
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Hon sa ordagrant att turkosa paktar. Emelie förstör för Simon och co.

Men fortsätt skydda henne haha.

Men jag försvara inte Emelie, verkligen inte!

Alltså det går inte att diskutera med en 3-åring! Hon går i cirklar och ljuger uppenbart. TITTA bara på det truliga trynet? "Varför är det inga som ställerrrrr juicy frrrrrraugor? Ärrr det baura jau ellerr?"

Hycklare much? Guuud, jag orkar inte!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Hon har ju svikit gruppens överenskommelse, varför ska hon få komma undan med det? Särskilt när hon fortsätter förneka och ljuga om det?
Smuts.
Vilken överenskommelse? Det finns mängder av pakter där inne.
Pajas.
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lathet1
Lol wtf? Har man ens någon hjärna så är Tanja den enda som kan anses vara en ”favorit”
Tanja ser ut som en skitgris och är det förmodligen också. Vidrig kärring med en dialekt som hör hemma i en gammal pilsnerfilm. Hon skulle sökt till PH i stället och knullat av sig. Nu klänger hon på Judit efter att ha fått sin dos av Peddot. Hon ska ut och helst igår.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arkasnass
Fyfan, ut med Pedram och Nardos.

Nardos skyddade seriöst Emelie
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Mår fan illa av det här. Pedram försöker vända en hel jävla grupp mot Emelie

Du som är Emelies syster eller? Vart försökte han vända gruppen, han frågar gruppen om det är bara han som upplever att hon gömmer sig bakom sina fina spekulationer? Facepalm på er båda
2021-04-24, 15:05
Medlem
Emelie pratar alltid om hennes humor och att den blir missförstånd. Jag har aldrig hört henne säga något roligt? Har jag missförstått då?
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Men jag försvara inte Emelie, verkligen inte!

Alltså det går inte att diskutera med en 3-åring! Hon går i cirklar och ljuger uppenbart. TITTA bara på det truliga trynet? "Varför är det inga som ställerrrrr juicy frrrrrraugor? Ärrr det baura jau ellerr?"

Hycklare much? Guuud, jag orkar inte!

Ah syftade på alla andra sorry citerade dig. Alla Amilia haters försvarar henne här, komiskt haha.

Hon gömmer sig bakom sina spekulationer. Paktarjävel. Pakta men sluta ljug och börja gråt o hota med att lämna när du blir bajsad mot väggen.

Hon har pluggat förra säsongen ut och in.
Medlem
Hur kan ni lägga det på Pedram? Slynan sitter och storljuger inför hela gruppen! Tycker detta är allt för milt egentligen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Mår fan illa av det här. Pedram försöker vända en hel jävla grupp mot Emelie
ok emelie får bita i det sura äpplet då hon inte har lärt sig att hålla käften på rätt ställe men nu har de ju verkligen gaddat ihop sig

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in