2021-04-24, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Var i min text diskuterar jag högskoleprovet?

Du kalla henne smart och det visa sig att hon sög på det enda hon sade sig själv vara bra på ”matte”.
2021-04-24, 15:30
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
+1000
Får ont i magen. Mobbning på mellanstadienivå.

Där är du! Ta och titta på gårdagens avsnitt med Emelies svar idag i färskt minne så får du se hennes lögner på första parkett. Du ville ju ha bevis iår så vaschögooood
2021-04-24, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hittanemoo
Jag är så ledsen att hon inte fick frågan "Vad är roten ur 27? Avrunda till tre decimaler."

Hahahaha
Medlem
hittanemoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lathet1
Och du är besatt av den enda skåningen i huset som ändå kommer pissa på alla hennes ”fans” när hon kommer ut...

Fast Mergim är med skåning. Och Adrian.

Som skåning är jag inte nöjd av mitt landskaps representanter.
Medlem
Jag hatar beteendet att dra på sej offerkoftan så fort man får stå till svars för sina handlingar. Hon älskar ju att slänga skit höger och vänster och vara så ”ärlig”. Då får man väl sen stå för sina handlingar och brösta dom. Hon vill pakta och hon manipulerade Nardos, stå för det du har gjort så skulle jag få mer respekt för henne men nu är hon bara patetisk.
Om hon vill lämna så är det väl bara att göra det, det är ju ingen som tvingar henne att vara kvar.
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Ja det är han och det han gjorde igår i poolrummet inför alla och även idag är ett försök få alla emot Emelie. Så han "SKA" vara livrädd!
Alltså. Jag är inget fan av Peddie. Alls. Men Emelie jobbar bra själv med att "få alla emot sig" med eller utan Peddies hjälp. Det brukar bli så när man ger folk råd utefter sin egna agenda.
2021-04-24, 15:32
Medlem
Ridnes avatar
Jag sitter och irriterar mig mer och mer på att Nardos bara gled undan allt hat fastän hon faktiskt outade allt Emelie sagt och dessutom lade över allt ansvar för sitt eget handlande på henne. Det är ju svinlågt och taskigt beteende egentligen. Hon är en vuxen (tvek kanske på den) människa som borde kunna ta eget ansvar för sina beslut.

Nej, jag håller inte på Emelie. Men jag tycker att Nardos och Pedram kommer alldeles för lindrigt undan i denna soppa.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
trodde hon skulle komma undan med det men peddi simon och adrian satt i soffan och genomskådade henne

Hur går det här talesättet om att man endast är ledsen för att man blev påkommen
Medlem
Citat:

Skåning jag med och kan bara hålla med dig
Medlem
embargos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Hoppas VERKLIGEN. Tyvärr kommer väl inte Nardos få några frågor?
Men både Mergim och Pedram kan få brännas ordentligt på glödande kol tycker jag.

Vi fick höra Mergims frågor innan och det var tyvärr inte mycket till glöd på den grillen.
Medlem
Citat:

Inget emot skåningar men eftersom de oftast tar upp vart i Sverige de kommer ifrån så är det som det är.
2021-04-24, 15:33
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jag sitter och irriterar mig mer och mer på att Nardos bara gled undan allt hat fastän hon faktiskt outade allt Emelie sagt och dessutom lade över allt ansvar för sitt eget handlande på henne. Det är ju svinlågt och taskigt beteende egentligen. Hon är en vuxen (tvek kanske på den) människa som borde kunna ta eget ansvar för sina beslut.

Nej, jag håller inte på Emelie. Men jag tycker att Nardos och Pedram kommer alldeles för lindrigt undan i denna soppa.
PEdram har kommit för lindrigt undan länge. Nardos med. Tycker du har helt rätt här.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in