2021-04-24, 12:46
Medlem
hade dödat för att komma in i huset och få smaka den köttfärssåsen
2021-04-24, 12:47
Medlem
hittanemoos avatar
Lämnade Emelie och Joel bara maten nu?! Antar att Simon och Judith ska försöka rädda den.

Judith borde förövrigt ha Joel och Emelie som stående gäster i hennes youtube-kanal.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hittanemoo
Alltså är Emelie helt jävla dum i huvudet?

"Det är ko, det kan de inte äta" Hur kan hon inte ha koll på att muslimer inte äter fläsk?

"Kan man äta rått nötkött?" Frågar Joel. Hennes svar är "Nej". Madde, vegetarianen sedan 15 år, får förklara att det är fläsk man inte kan äta rått men nöt går bra.

Är inte Emelies pappa slaktare?! Hon måste ju ha ätit en köttbit medium-rare någon gång?! Jag är förbryllad. Att Joel inte gjort det är inte så konstigt, med Emelie med sin bakgrund borde ju verkligen ha koll på det.

Förvånad? Allmänbildning är ju inget de uppvisat på hela säsongen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
de lär koka sönder pastan oxå wtf är detta

Det är stor humor som utspelas framför vora ögon! För säkerhets skull hällde Simon i ett halvt paket salt extra och drog två varv på pepparkvarnen. 😂
Avstängd
Går inte att rädda den där skitmaten HAHAHAHAHAA
Medlem
pukkas avatar
Bara jag som tycker att Simon har en sån stark karaktär och är en riktigt snäll människa? Tycker han förtjänar att vinna jämfört med tanja. Tanja gör ju aldrig något kul förutom på fyllan. Men det räcker inte enligt mig när hon är tråkig nykter.
2021-04-24, 12:48
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Just deras matlagning (eller vad det kan definieras som) har blivit höjdpunkter för mig, det är en blandning av komedi och skräck och det är lika spännande varje gång att se vad resultatet blir 😂

Du kanske kan ha kurs med dem, ditt sätt låter väldigt förnuftigt! 👍😊
Tack för tipset, för nu inser jag att matlagningen fan ser förjävla rolig ut! 😂 Hade aldrig ätit det där! Ska tilläggas att min enda utbildning inom mat är att jag får göra den ofta, snabbt och effektivt, då jag har barn. Så det är ju jävligt basic, men det görs ordentligt.
2021-04-24, 12:48
Medlem
Citat:
Lämnade Emelie och Joel bara maten nu?! Antar att Simon och Judith ska försöka rädda den.

Judith borde förövrigt ha Joel och Emelie som stående gäster i hennes youtube-kanal.

Jag skulle följa avsnitten slaviskt! 😆
2021-04-24, 12:49
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pukka
Bara jag som tycker att Simon har en sån stark karaktär och är en riktigt snäll människa? Tycker han förtjänar att vinna jämfört med tanja. Tanja gör ju aldrig något kul förutom på fyllan. Men det räcker inte enligt mig när hon är tråkig nykter.

Hade inte blivit besviken om Tanja vinner men gillar Simon minst lika mycket. Tyvärr för hans del så blir det tufft att bräcka Tanja.
Han kommer gräma sig såå mycket över en andraplats.
2021-04-24, 12:50
Medlem
hittanemoos avatar
KAN DE SLUTA FÖLJA EMELIE OCH NARDOS?! Jag vill se hur de räddar "köttfärssåsen"!!!!!
2021-04-24, 12:51
Medlem
Faller ni alltid för Emelies fake gråtande eller? Hahah
2021-04-24, 12:51
Medlem
Citat:
KAN DE SLUTA FÖLJA EMELIE OCH NARDOS?! Jag vill se hur de räddar "köttfärssåsen"!!!!!

Madde förbarmar sig tydligen eftersom alla andra lämnat olycksplatsen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in