2021-04-24, 12:52
Medlem
hittanemoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pukka
Bara jag som tycker att Simon har en sån stark karaktär och är en riktigt snäll människa? Tycker han förtjänar att vinna jämfört med tanja. Tanja gör ju aldrig något kul förutom på fyllan. Men det räcker inte enligt mig när hon är tråkig nykter.

Jag vill med att Simon ska vinna. Han är så fin människa, råkar bara ha ADHD och saknar filter ibland. Men han är inte dum i huvudet och han bjuder på sig själv.

Grejen är den att jag vill inte att någon annan än han eller Tanja vinner. Om inte han vinner får hon göra det. Men han är ettan <3
2021-04-24, 12:53
Medlem
SphincterAnis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lathet1
Faller ni alltid för Emelies fake gråtande eller? Hahah

Haha tydligen var Pedram för hård igår. Även hans stora kuk var det.

Pussies.
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Hade inte blivit besviken om Tanja vinner men gillar Simon minst lika mycket. Tyvärr för hans del så blir det tufft att bräcka Tanja.
Han kommer gräma sig såå mycket över en andraplats.
Simon måste börja knulla i TV precis som Tanja. Men dels finns inga objekt och dels tror jag inte Simon skulle sjunka så lågt.
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hittanemoo
Lämnade Emelie och Joel bara maten nu?! Antar att Simon och Judith ska försöka rädda den.
Det är ungefär som att Emelie och Joel först ska lattja runt i köket och experimentera: "vad händer om man gör så här? Oj!". Ungefär så. Sedan när de inser att någon ska äta det ser de till att någon annan får runda av matlagningen. Joel i synnerhet lär tro att han var duktigast, som gjorde grovjobbet!

Jag hade inte kunnat stå och laga mat med folk jag känt i några veckor. Jag hade krävt att få laga mat ensam. Wtf
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shtre1
”Jag är sån, jag kan inte ljuga” du ljög precis när han frågade dig Nardos. För min del gör det inget om hon slänger Emelie under bussen men helvete vad fult det är när man inte tar ansvar för sina handlingar.
Hon som stått och sagt att om man vet vart man har sig själv kommer man inte falla för paktande och ifrågasatt Tanja som ändå stått för att det kan hända om man öppnar dialogen om hur man ska rösta.

Allt hon hävdat att hon inte är kapabel till har hon gjort idag.

Älskar att se detta drama om om igen , kollar på klipp på Instagram kontot som filmat all drama igår hahahaa
2021-04-24, 12:54
Medlem
Finalen är alltså 24 maj, och där ska 3 pers sitta. 8 pers ska alltså lämna och vi har 4 måndagsfinaler kvar. Folk måste börja ryka snaart
Medlem
Lokhacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pukka
Bara jag som tycker att Simon har en sån stark karaktär och är en riktigt snäll människa? Tycker han förtjänar att vinna jämfört med tanja. Tanja gör ju aldrig något kul förutom på fyllan. Men det räcker inte enligt mig när hon är tråkig nykter.

Simon är fantastisk. Han gör saker ibland som jag avskyr, men han är bara människa. Han har visat alla sidor av sig själv och det märks att han är genuin och grymt omtänksam som människa. Sen är han rolig och bjuder på sig själv.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boobbo
Jag tycker fan lite synd om Nardos. Manipulerad från tre håll. Men två av dom skyller på Emelie så i fortsättningen kommer Nardos bara kunna bli manipulerad av AD och Pedram.

Och Mergim
Medlem
amiliasharborstes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bruv
Att Emelie försökte påverka Nardos för att rädda Madde tror jag inte en sekund på. Emelie vet att Madde är populär och sitter därför hellre mot Pedram än henne. Hade Madde varit lika populär som Jacky eller Pedram lika populär som Simon hade Emelie inte sagt ett ord. Hennes chans att få Nardos att tänka om var att säga att hon ville rädda Madde, inte att hon hellre sitter mot Pedram då han är mindre populär. Sen att hon skulle få hämnd på Pedram samtidigt var bara en bonus.

Madde är en bonde i ett schackspel. Hennes enda chans att bli drottning är om hon inte blir offrad av Emelie, Nardos, Mergim och Adrian, som inte kommer tveka en sekund på att göra det om så krävs. Man önskar att Madde kunde se att hennes närmsta vänner är hennes största fiender men hon är alldeles för naiv.

Med det sagt älskar jag att spelet är igång. Gruppen gör som vanligt sitt yttersta för att kväsa det men om produktionen kan fortsätta kasta bensin på elden blir det svårt. Just nu känns det givet att Emelie och Pedram kommer gå in i Annexet på måndag och klara sig samtidigt som Mergim och/eller Dompa åker.

Main storyline just nu är Emelie vs. Pedram. Samtidigt lurar Adrian i kulisserna och det ska bli intressant att se vad han gör när han befinner sig i farozonen.

+1!!

Tror inte ett skit på att Emelie inte vill sitta med Madde av anledningen att hon är en av ”hennes närmsta”, hon vet att Madde blivit räddad flera gånger och tror hon har större chans mot Pedram.

Tyvärr kommer vi inte få ut Emelie om hon inte sitter mot Tanja, hon har för mycket fans av någon anledning....
2021-04-24, 12:55
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GangBangTanja
Simon måste börja knulla i TV precis som Tanja. Men dels finns inga objekt och dels tror jag inte Simon skulle sjunka så lågt.
Simon har sagt att han kunde tänka sig att knulla i TV, men nu verkar han ju vara kär i fröken Harvey, så han lär låta bli. Midget till final oavsett!
2021-04-24, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bruv
Att Emelie försökte påverka Nardos för att rädda Madde tror jag inte en sekund på. Emelie vet att Madde är populär och sitter därför hellre mot Pedram än henne. Hade Madde varit lika populär som Jacky eller Pedram lika populär som Simon hade Emelie inte sagt ett ord. Hennes chans att få Nardos att tänka om var att säga att hon ville rädda Madde, inte att hon hellre sitter mot Pedram då han är mindre populär. Sen att hon skulle få hämnd på Pedram samtidigt var bara en bonus.

Madde är en bonde i ett schackspel. Hennes enda chans att bli drottning är om hon inte blir offrad av Emelie, Nardos, Mergim och Adrian, som inte kommer tveka en sekund på att göra det om så krävs. Man önskar att Madde kunde se att hennes närmsta vänner är hennes största fiender men hon är alldeles för naiv.

Med det sagt älskar jag att spelet är igång. Gruppen gör som vanligt sitt yttersta för att kväsa det men om produktionen kan fortsätta kasta bensin på elden blir det svårt. Just nu känns det givet att Emelie och Pedram kommer gå in i Annexet på måndag och klara sig samtidigt som Mergim och/eller Dompa åker.

Main storyline just nu är Emelie vs. Pedram. Samtidigt lurar Adrian i kulisserna och det ska bli intressant att se vad han gör när han befinner sig i farozonen.
+1 så löjligt genomskinligt. Emelie själv vet givetvis detta, hur uppenbart det är för tittarna, därför hon hon pratade om att lämna igår när hon insåg att hennes hand blivit synad och att hon därmed inte kommer vinna spelet.
2021-04-24, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sanglampa
Finalen är alltså 24 maj, och där ska 3 pers sitta. 8 pers ska alltså lämna och vi har 4 måndagsfinaler kvar. Folk måste börja ryka snaart

2 ut varje måndag?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in