2021-04-24, 12:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Tror du Dennis klarar sig?

Ja, Dennis steg hos tjejerna igen efter hur han hanterade gårdagen.
2021-04-24, 12:39
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Köttförssoppa på gång igen. Emelie vill hålla i vatten! Joel protesterar men jag tror att hon kommer göra som hon vill ändå, som hon brukar.

Förresten, varför kokar de köttfärsen? Vore det inte bättre att bryna den i stekpanna först?
Jag vetefan hur de lagar mat. Det kanske är någon exotisk maträtt?

Själv brukar jag bryna köttfärsen, i med finhackad gullök som får stekas runt ett tag, buljongtärning, i med krossade tomater och eventuellt tomatpuré, i med whatever you fancy beroende på vad syftet med köttfärsen är, men annars i med grädde mot slutet, då den ofta skär sig om den tillsätts för tidigt, innan vattnet som bildats hunnit reduceras.

Jag brukar inte kolla när de lagar mat, för jag får en mindre hjärnblödning då.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SUKG
Hon har varit med i tafs programmet är det nått Nardos kan göra är att prata och diskutera och ha sina egna åsikter och val.

Ja men hon kan inte ta emot och värdera konsekvenser av ANDRAS information då hon inte är van att LYSSNA (som jag skrev om du läser vad jag faktiskt skrev).
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Köttförssoppa på gång igen. Emelie vill hålla i vatten! Joel protesterar men jag tror att hon kommer göra som hon vill ändå, som hon brukar.

Förresten, varför kokar de köttfärsen? Vore det inte bättre att bryna den i stekpanna först?
Det kanske blir en liknande rätt som chiliconcarnen som var en rinnande sörja.

Har haft tvn i bakgrunden medan jag sminkade mig och dyngan vad Emelie gnäller på allt. Är det inte bättre att hon lämnar köket?
2021-04-24, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Söta Madde ställer upp och hjälper till att laga mat fast hon inte är i matteamet.. Hon är nästan för snäll. <3 Tycker hon ska dumpa Surmelie för hon är ingen riktig vän.

Madde är inte nästan för snäll, hon är för snäll. Hon påminner om någon som blivit felaktigt inlåst på ett mentalsjukhus och försöker ta sig ut men ingen hjälper henne. Orsaken till att ingen hjälper henne är att ingen ( inkl mig själv ) förstår hennes känslor för Adrian.
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Ja, Dennis steg hos tjejerna igen efter hur han hanterade gårdagen.
Tattar Dennis kommer klara sig precis som Madde igår mot Gamnacken, lätt.
Medlem
1754s avatar
Jag har nyss vaknat, jag känner fortfarande lika mycket hat mot skitproduktionen som censuerar hela tiden.
Om jag skulle sätta på liven nu så kommer jag till 99% bemötas av censur.
Medlem
__Alez__s avatar
Emelie är sämst i köket.
2021-04-24, 12:41
Medlem
Shtre1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Jag har nyss vaknat, jag känner fortfarande lika mycket hat mot skitproduktionen som censuerar hela tiden.
Om jag skulle sätta på liven nu så kommer jag till 99% bemötas av censur.

Hahah din avatar är klockren. Borde vara årets bb-logo
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Jaja, Madelene. Trikiner har man inte hittat i svensk gris på jag vet inte hur länge. I Tyskland äter man rå grisfärs ("mett", eller vad fan det heter).
Avstängd
Gissar på att det kommer smaka skit!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Jag vetefan hur de lagar mat. Det kanske är någon exotisk maträtt?

Själv brukar jag bryna köttfärsen, i med finhackad gullök som får stekas runt ett tag, buljongtärning, i med krossade tomater och eventuellt tomatpuré, i med whatever you fancy beroende på vad syftet med köttfärsen är, men annars i med grädde mot slutet, då den ofta skär sig om den tillsätts för tidigt, innan vattnet som bildats hunnit reduceras.

Jag brukar inte kolla när de lagar mat, för jag får en mindre hjärnblödning då.

Just deras matlagning (eller vad det kan definieras som) har blivit höjdpunkter för mig, det är en blandning av komedi och skräck och det är lika spännande varje gång att se vad resultatet blir 😂

Du kanske kan ha kurs med dem, ditt sätt låter väldigt förnuftigt! 👍😊

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in