Citat:
Ursprungligen postat av
Intuitionisten
Anledningen till att jag stirrade på dessa 2 personer utanför planket var att jag först trodde de hade gjort inbrott och skulle ta denna märkliga väg. Då jag aldrig sett någon utanför planket memorerade jag mannens utstyrsel: Brun mockarock med kragen uppvikt och han var mörkhårig), svarta byxor med grå toning och slag, lackskor (ja de syntes), svarta skinnhandskar (såg ut som de hade söm på fingrarna. Hon hade en speciell ljusblå jacka med olika typer av streck i olika nyanser av blått, mörkblå byxor med slag, gymnastikskor (kan ha varit mer vita än svarta är inte säker), hennes hår (c:a 20 cm) hängde ned mot motorvägen medan huvudet var kvar på insidan.
Som du förstår Studebaker så orkar man inte svara hela tiden på sådant jag redan skrivit. Speciellt när man ifrågasätter min person! Jag skulle i sådana fall begå mened och vad det innebär verkar en del ha det svårt med att förstå. Till korkskallarna: Konsekvensen av att begå mened är fängelse. Sluta nu med era spekulationer om min person. Ägna er åt Hovrätten istället.
Frågade tidigare om du mött/sett Steffe på din cykeltur. Inte sett ngt svar på frågan. Har du sett honom testa sina cykelväxlar när du tog din cykeltur eller sett honom speja in hos folk och ta foton?
Du verkar ha ett exakt fotominne för detaljer. Frågar igen ( som i tidigare inlägg). Tog du något foto?
Om vi bortser från kvinnan o mannen vid planket vars utstyrslar du uppmärksammat extremt detaljerat vid två tillfällen, men inte minns datum. Vad tänker du om mordfallet?
Vad säger du om bevisen och sammantagna indicier som pekar mot mannen som hade en hemlig relation med den mördade och som han dessutom hade dödshotat, stalkat och burit våld mot tidigare?
Vad säger du om den misstänktes psyksjuka bedragna tidigare fru som blev pigg och glad när L mördades?